20 GB mobilnego internetu za darmo od T-Mobile

T-Mobile za 2016 r. po raz kolejny został odznaczony Certyfikatem Best In Test, przyznawanym za najlepszą sieć. Celebrując ten fakt, operator przygotował ogólnopolską kampanię, w ramach której zachęcał będzie wszystkich do wypróbowania swoich usług – każdy chętny otrzyma w prezencie bezpłatny pakiet 20 GB danych.

T-Mobile może po raz kolejny pochwalić się certyfikatem Best In Test. W tym kontekście osadzona jest najnowsza kampania operatora.

– W świecie, w którym na tak wiele sposobów korzystamy z dobrodziejstw Internetu, komfort użytkowania (jakość, szybkość i stabilność połączenia) jest atrybutem podstawowym. Ale przy tym nigdy nie był ważniejszy. Zacinający się film, lub zerwane połączenie w czasie gdy akurat zaczynam zdobywać przewagę w grze online rodzi spore frustracje – mówi Piotr Markowski, szef marketingu B2C w T-Mobile Polska. – Badania jakości sieci przeprowadzone przez P3 pokazały jasno przewagę T-Mobile w zakresie jakości oferowanych usług. Akcja, którą właśnie rozpoczynamy to forma podziękowania dla naszych obecnych klientów, a dla wszystkich pozostałych zachęta do spróbowania najlepszej sieci – dodaje.

W ramach startującej kampanii każdy klient T-Mobile już od jutra, 18 marca, będzie mógł otrzymać bezpłatnie 20 GB danych do wykorzystania przez minimum 30 dni. By aktywować paczkę na swoim numerze wystarczy wysłać bezpłatny SMS o treści BEST pod numer 80120. Oferta dotyczy klientów indywidualnych i biznesowych, aktywowana może być dla ofert głosowych oraz internetowych.

Klienci usług na kartę oraz MIX będą mieli 30 dni na wykorzystanie promocyjnego pakietu, zaś abonamentowi – minimum pełen cykl rozliczeniowy.

Także klienci innych operatorów, którzy chcieliby się przekonać o jakości najlepszej sieci, będą mieli taką okazję. T-Mobile przygotował bezpłatne startery z pakietem 20 GB ważnym przez 7 dni. Starter można będzie odebrać w salonach sprzedaży i za pośrednictwem strony www.najlepszasiec.pl. Warunkiem odebrania startera jest jego rejestracja, wyrażenie zgody na komunikację marketingową i zostawienie numeru kontaktowego.

Źródło/Fot: T-Mobile

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *