Co znowu dzieje się z Vectone Mobile Polska?

Sieć Vectone Mobile Polska po raz kolejny przypomniała o sobie w zdecydowanie negatywny sposób. Nie tak dawno temu, bo w lipcu b.r., pisaliśmy o ogromnej awarii operatora w całej Europie (więcej), tymczasem od wczoraj nasi Czytelnicy informują nas o kolejnych problemach operatora. Tym razem sprawa może być poważniejsza.

Od wczorajszego popołudnia zaczęliśmy otrzymywać informacje od naszych Czytelników, że z polskich kart Vectone Mobile nigdzie nie można się dodzwonić, nie działa również transfer danych. Co ciekawe działają połączenia przychodzące (przy lipcowej awarii było dokładnie na odwrót). Normalnie działają krótkie kody USSD, można sprawdzić stan konta i pakietów. Teraz jednak sprawa może być poważniejsza. Od wczorajszego popołudnia nie działa polska strona operatora www.vectonemobile.pl oraz – co już raczej nie może być przypadkiem – nie działają także profile polskiego oddziału operatora na Facebooku i Twitterze.

VectonePL FB

Fot: Facebook.com/VectoneMobilePolska

VectonePL Twitter

Fot: twitter.com/PLVectoneMobile

Pierwsze komentarze użytkowników dotkniętych problemami pojawiły się już na zagranicznych profilach operatora na Facebooku, które działają bez zmian.

Vectone comments FB UK

Fot: Facebook.com/VectoneMobileUK

O awarii użytkownicy donoszą również na branżowych forach internetowych.

Tradycyjnie już użytkownicy operatora zostali z problemem zupełnie sami. Jest weekend, a infolinia operatora (jeśli nawet by działała) pracuje tylko od poniedziałku do piątku. Strona internetowa, jak i formularz kontaktowy na niej, nie działa, podobnie jak profil operatora na FB, który również był pewną formą kontaktu.

To prawdopodobnie nie jedyne problemy z operatorem w ostatnim czasie. W pierwszej połowie września nasi Czytelnicy informowali o braku doładowań w punktach sprzedaży. Tej informacji nie udało się nam potwierdzić.

Z racji tego, że jest weekend, najpewniej nie uda się nam przynajmniej do poniedziałku uzyskać komentarza operatora w tej sprawie. Gdy tylko pojawią się nowe informacje, do tematu powrócimy.

Źródło/Fot: Vectone, wł

41 komentarzy do “Co znowu dzieje się z Vectone Mobile Polska?

  • 3 października 2015 at 10:28
    Permalink

    Potwierdzam, nie działa. Nie idzie się nigdzie dodzwonić. Pomocy oraz jakiejkolwiek chociaż informacji BRAK

    Odpowiedź
  • 3 października 2015 at 15:46
    Permalink

    Coś mi się zdaje, że trzeba będzie tego Vectona spuścić razem z wodą w kiblu i zapomnieć na wieki. A jak kto będzie chciał korzystać z tego „operatora”, to stanowczo ODRADZAĆ!

    Odpowiedź
  • 3 października 2015 at 22:43
    Permalink

    Ja rozumiem problemy, awarie itp ale zwinięcie profili w mediach społecznościowych żeby klienci nie narzekali to już draństwo

    Odpowiedź
    • 5 października 2015 at 12:36
      Permalink

      Masz całkowitą racje – to draństwo i brak poszanowania klienta. Nie stać ich na rzetelną prawdę. Wystarczy kilka linijek tekstu na stronie, np. „przepraszamy za awarie itd… ” lub „zakończyliśmy naszą działalność, bo …”

      Odpowiedź
  • 4 października 2015 at 14:20
    Permalink

    Normalnie komedia z tym Vectone 🙂 Podejrzana sprawa od startu do marnego finału. Moim zdaniem powinni zniknąć raz na zawsze, bo tylko psują wizerunek operatorów MVNO. Co z tego, że mają (mieli) najlepsze ceny, jak te przekładane ponad 2 lata starty i awarie oraz inne problemy (np. SMS-y) ośmieszają tego operatora. Mam nadzieję, że możemy o tym operatorze powiedzieć R.I.P.

    Odpowiedź
    • 4 października 2015 at 15:40
      Permalink

      Dzisiejsza oferta Vectone już nawet się nie wyróżnia. Jedyny wyróżnik to darmowe rozmowy międzynarodowe Vectone Vectone po doładowaniu. Nic więcej.

      Odpowiedź
  • 5 października 2015 at 10:42
    Permalink

    Jawohl! Na, das Vectone kaputt?

    Odpowiedź
  • 5 października 2015 at 12:22
    Permalink

    Nie wiem, czy istnieje jakaś instytucja, która chroniła by interesów klienta. Bo co z niewykorzystaną kasą jeśli taki operator padnie ? Pewnie jedynie indywidualna sprawa w sondzie. Tak nota bene, kto daje pozwolenie na działanie takiej firmy na rynku ?. Czy ktoś to kontroluje ?

    Odpowiedź
    • 5 października 2015 at 12:59
      Permalink

      Ta instytucja to UKE lub UOKiK (ta druga jeśli problem jest masowy i dotyczy zbiorowo konsumentów). Najlepiej zacząć od UKE. Tylko teraz jest problem, gdyż nie ma żadnego komunikatu operatora i nie wiadomo w sumie, czy to awaria, czy koniec. Jeśli awaria, to nie muszą zwracać pieniędzy użytkownikom. W przypadku awarii trzeba pisać reklamacje, tylko pojawia się drugi problem, gdzie napisać. Strona www nie działa. BOK nie działa. Chyba tylko korespondencyjnie na adres biura w Polsce?

      Odpowiedź
      • 5 października 2015 at 21:06
        Permalink

        Moim zdaniem właśnie ze względu na brak komunikatu operatora można się zwrócić w tej sprawie do UKE. Firma powinna podjąć działania, żeby w miarę możliwości powiadomić klientów o zaistniałej awarii – telefonicznie, mailowo, na różnego rodzaju portalach telekomunikacyjnych, portalach społecznościowych itd. A tutaj jak widać Vectone totalnie się odciął – co widać choćby po tym, że zablokowali dostęp do swojej strony na Facebooku i Twitterze, żeby klienci nie narzekali. Moim zdaniem to się nadaje na interwencję UKE.

        Odpowiedź
  • 5 października 2015 at 13:58
    Permalink

    SMS-y dochodzą czyżby coś robili czy miałem szczęście.

    Odpowiedź
    • 5 października 2015 at 14:18
      Permalink

      SMS-y działają. Dzwonić nie można

      Odpowiedź
      • 5 października 2015 at 14:57
        Permalink

        Użytkownik brzok z serwisu Telepolis.pl dostał podobno dzisiaj o 10.26 odpowiedz od vectone ,że to tylko awaria i pracują nad przywróceniem działania usług.Więc chyba nie likwidują działania na polskie.

        Odpowiedź
        • 7 października 2015 at 13:56
          Permalink

          Ale i tak chamsko potraktowali klientów. Facebooka wyłączyli przecież sami, awaria nie ma tu nic do rzeczy.

          Nawet jeśli to tylko awaria, to na miejscu klientów Vectone ewakuowałbym się z tej sieci natychmiast jak tylko usterka zostanie usunięta. Właśnie za takie potraktowanie „wyłączmy wszystkie możliwości kontaktu, żeby ludzie nie narzekali”.

          Odpowiedź
  • 5 października 2015 at 15:52
    Permalink

    Tak, czy owak, jeśli Vectone wróci do życia w Polsce, to trzeba będzie bardzo ostrożnie zasilać konto najmniejszymi nominałami i uważać z wykupywaniem drogich pakietów danych czy minut. Może być tak, że przy kolejnej awarii Vectone już nie wstanie i wtedy kasa czy pakiet przepadnie.

    Odpowiedź
    • 5 października 2015 at 20:06
      Permalink

      Dla mnie to oczywiste. Ja tak robię od początku, czyli minimalne doładowania i pakiety.

      Odpowiedź
  • 5 października 2015 at 20:52
    Permalink

    Od początku można było się tego spodziewać. Na początku strona znikła na kilka miesięcy, później start sieci był wielokrotnie przekładany, były problemy z zamówieniami i wysyłką starterów. Przez pewien czas nie figurowali nawet w rejestrze przedsiębiorców telekomunikacyjnych UKE – chociaż zbierali dane osobowe użytkowników rejestrujących się po startery (teraz jak widzę firma już figuruje w rejestrze). Była też sprawa angielskiej infolinii…

    No i teraz ta awaria. Ja od tej „sieci” trzymam się z daleka i wszystkim radzę to samo. Chyba że ktoś lubi awarie, znikające środki z konta czy nagłą ewakuację operatora z rynku.

    P.S. Pozostawienie klientów bez żadnej informacji na temat awarii oraz wyłączenie strony na Facebooku, żeby nie mogli zgłaszać skarg, jest po prostu czystym chamstwem. Szczerze mówiąc jeszcze nigdy nie spotkałem się z takim podejściem do klienta. Równie dobrze mogliby się odwrócić tyłem, ściągnąć spodnie i pokazać klientom, gdzie ich mają. Kolejny powód, żeby jak najszybciej uciekać od tej sieci.

    Odpowiedź
    • 5 października 2015 at 21:20
      Permalink

      Mała poprawka – chodziło o brak rejestracji w GIODO. Teraz też ich nie umiem znaleźć szczerze mówiąc, chyba że źle szukam?

      Odpowiedź
  • 6 października 2015 at 20:54
    Permalink

    Telepolis sugeruje, że sieć zwija w Polsce interes. Jeśli to prawda, to mamy do czynienia w pewnym sensie ze skandalem, chyba pierwszym takim w Polsce

    Odpowiedź
    • 7 października 2015 at 07:50
      Permalink

      Niestety można jedynie sugerować, bo na rzetelną informacje od Vectona to nie ma co liczyć 🙁 Faktycznie skandaliczne zachowanie.

      Odpowiedź
  • 7 października 2015 at 20:18
    Permalink

    Od 07.10.2015 działa internet,a wcześniej działały przychodzące.Może jakoś się pozbierają.Strony dalej brak. Chamstwo i buta.

    Odpowiedź
    • 8 października 2015 at 07:51
      Permalink

      internet i przychodzące „jako tako” mi działały, to nie wiem czy coś się zmieniło na lepsze, czy jest jak było – czyli „do bani” !!! Testują na nas cierpliwość 😉

      Odpowiedź
      • 8 października 2015 at 07:56
        Permalink

        Pytanie tylko co z środkami na koncie, np.: wysyłałem sms-y, a stanu konta ni jak nie można sprawdzić. Jak ruszy (oby) to zobaczę czy lub ile mi ubyło, bo zdążyłem jeszcze spisać stan konta.

        Odpowiedź
  • 7 października 2015 at 22:33
    Permalink

    ZŁO DZIE JE! ZŁO DZIE JE! ZŁO DZIE JE!

    Odpowiedź
  • 10 października 2015 at 15:04
    Permalink

    Sobota 10.10.znowu wszystko padło.A było już całkiem,całkiem.Działały przychodzące,SMS-y bynajmniej do Plusa oraz dość dobrze internet.Udało mi się nawet pobrać aktualizacje 260 MB.Teraz to już KONIEC!

    Odpowiedź
  • 12 października 2015 at 07:51
    Permalink

    W piątek po południu moja karta vectone przestała logować się do sieci. Mam komunikat. „brak usługi – vectone mobile”. Dziwne jest to, że innym moim znajomym się loguje. Nie wiadomo czy śmiać się czy płakać.

    Odpowiedź
  • 12 października 2015 at 10:55
    Permalink

    Do dziś działał poprawnie jedynie internet. Obecnie nic nie działa.

    Odpowiedź
  • 12 października 2015 at 14:35
    Permalink

    Jak myślicie – ruszy vectone? Jakby nie było karty nadal sie logują. Moja bynajmniej sie loguje.

    Odpowiedź
    • 12 października 2015 at 15:10
      Permalink

      Niestety moja już się nie loguje od kilku dni. Po odświeżeniu połączenia sieci za pomocą Vectone Services już się nie loguje 🙁

      Odpowiedź
      • 13 października 2015 at 08:14
        Permalink

        Wczoraj kolejna karta vectone przestała się logować 🙁 to już raczej niestety koniec. Nadzieję, że to „tylko” mega awaria, to sobie zawsze można mieć. Szkoda, bo z takimi ofertami nic innego nie znajdę (wszędzie drożej).

        Odpowiedź
        • 13 października 2015 at 16:17
          Permalink

          Na telepolis na forum piszą ,że w Austrii dzisiaj na kartach vectone też pojawiły się takie same problemy jak w Polsce,więc kto ich tam wie co się dzieje?Skoro same vectone Polska nic nie odpowiada,to teraz już wszystko jest możliwe.

          Odpowiedź
          • 13 października 2015 at 21:01
            Permalink

            Może po czerwcowo-lipcowej awarii doszli do wniosku że dalsze ciągnięcie biznesu jest bez sensu 🙂

          • 13 października 2015 at 21:31
            Permalink

            Już by mnie nic nie zdziwilo.Atakuje ich na angielskim faceboku ale chowają głowę w piasek i nic nie odpowiadają co dalej.

          • 14 października 2015 at 17:55
            Permalink

            Teraz to już ciekawie się zrobiło,nie mam na kim się wyładować.Angielska strona Vectone i podobno też Szwecka na facebooku nie działają-a gnębić ich było tak miło po tym jak potraktowali Polaków…

          • 15 października 2015 at 20:19
            Permalink

            Z Finlandii już zniknęli. Na fińskiej stronie jest informacja, że tamtejszy Vectone zakończył działalność z dniem 15 sierpnia. O tyle dobrze, że uprzedzili wcześniej…
            Teraz na Facebooku zniknęła strona Vectone Mobile UK. Gdyby ktoś chciał ponarzekać, to jest jeszcze strona ogólna – https://www.facebook.com/VectoneMobile

          • 16 października 2015 at 10:24
            Permalink

            Ja tam już sobie daruje męczenie na fejsie.Zdązyłem aby doładować dyche,a na drugi dzień klops-a kij im w d…

  • 16 października 2015 at 14:27
    Permalink

    Po odświeżeniu karty na Vectone Serwis przestała się logować.Komunikat „Brak sieci”.Wcześniej wyświetlało się logo sieci,miasto,a nawet ulica.Pozostałe karty,a miałem 3 w tym 2 nieaktywowane też się nie logują.Komunikat ten sam jak w karcie używanej i doładowanej.To,że pojawia się logo itp to tylko pozostałość po Vectone.Wszystkie karty są NIEAKTYWNE bez wyjątku co jest na ekranie. Acha nie działa BOK przy próbie połączenia z innej sieci (numer 9 cyfrowy)odrazu wywala słychać 2 piknięcia.Dwa dni temu jeszcze działał,ale nikt nie odbierał.To chyba mój ostatni wpis na forum.Wszystkiego dobrego.Cześć!

    Odpowiedź
  • 19 października 2015 at 07:16
    Permalink

    Na jednym z portali telekomunikacyjnych w komentarzach pojawiła się informacja, którą jeden z użytkowników otrzymał od UKE – że konieczne jest najpierw złożenie reklamacji u operatora w związku ze zniknięciem. Dopiero potem UKE może ewentualnie interweniować, gdyby nadal był problem.

    Odpowiedź
    • 19 października 2015 at 07:33
      Permalink

      W tym kraju niewiele już działa. UKE zamiast stanowczo zainterweniować odbija piłeczkę. Mi też tak odpowiedzieli. Jakby sprawa nie była oczywista. Oni nie wiedzą co zrobić. Bezradni są. Pewnie Vectone UKE przez ten cały czas miał/ma w 4 literach i poza wysłaniem urzędowego pisemka mogą im naskoczyć…

      Odpowiedź
      • 19 października 2015 at 09:59
        Permalink

        Właśnie o to chodzi. Swego czasu prezes UKE zapewniała MVNO o swoim wsparciu: http://www.telepolis.pl/wiadomosci/gaj-chetnie-pomozemy-mvno,2,3,30158.html

        Pani prezes stwierdza, że klienci wolą operatorów z W4. Mnie to jakoś nie dziwi, skoro tak zostali potraktowani… UKE schował głowę w piasek, a klienci stracili, to z pewnością nie przysporzy popularności MVNO. A Vectone może się tylko cieszyć – zostaną praktycznie bezkarni.

        Odpowiedź
        • 19 października 2015 at 10:08
          Permalink

          Uke w obecnym składzie skompromitował się już na tyle że lepiej raczej nie będzie. Mam nadzieje że już nie długo. Niestety, interes korporacji często przeważa nad interesem użytkownika, takiego zwykłego użytkownika. Uke będzie udawać że nic się nie stało, sprawa się wyciszy i tyle. Gdyby zaczęli coś działać pewnie by się okazało, że tak naprawdę nie mają narzędzi, a gdyby bardzo chcieli coś zrobić pewnie zrobiliby coś głupiego, co dodatkowo naraziłoby nas na odszkodowania i procesy. Uke tylko udaje że w tej sprawie coś robi. Za takie działanie kara powinna być dotkliwa. I powinna być nałożona jeszcze zanim doszło do takiej sytuacji. Klienci zgłaszają nieprawidłowości od wielu miesięcy

          Odpowiedź

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *