KLUCZ Mobile

Korzystając z forum akceptujesz REGULAMIN. Prosimy również o przestrzeganie zasad dobrego wychowania.

Ten temat zawiera 178 odpowiedzi, ma $s, i został ostatnio zaktualizowany przez JacekK JacekK 4 miesiące, 1 tydzień temu.

Przeglądajasz 14 wpisów - od 166 do 179 (z 179)
  • Autor
    Wpisy
  • #7117
    Klucz Mobile
    Klucz Mobile
    Participant
    • Zapoczątkował 0
    • Odpowiedział 23
    • Offline

    Podzielam też pomysł o wydłużeniu pracy infolinii.

    Nie ma żadnej potrzeby w wydłużaniu pracy infolinii. Telefonów na infolinie mamy mało i dotycza one zazwyczaj oferty oraz przeniesienia numeru (obie opcje nie są pilne), problemy techniczne rozwiązujemy szybko, oddzwoniamy z odpowiedzią w przeciągu paru godzin a nawet minut (zależy od problemu)  co jest rzadkie wśród innych operatorów. Zawsze można zgłosić problem mailowo operator tak czy inaczej ustawowo ma czas na rozwiązanie problemu.

    • Ta odpowiedź została zmodyfikowana 1 rok, 7 miesiące temu przez Klucz Mobile Klucz Mobile.

    #7119

    george
    Participant
    • Zapoczątkował 0
    • Odpowiedział 5
    • Offline

    A kody na aktywację lejkowych pakietów internetowych moglibyście wrzucić na stronę? Przecież to chwila a znacznie ułatwi życie użytkownikom

    #7302

    Rebeliant
    Participant
    • Zapoczątkował 0
    • Odpowiedział 10
    • Offline

    Niby od dnia kobiet zostanie wprowadzona mniej korzystna taryfikacja, ale chyba pozwoli to na zmniejszenie stawki.

    #7303
    Szopen
    Szopen
    Participant
    • Zapoczątkował 3
    • Odpowiedział 52
    • Offline

    O proszę 🙂 Więc o to chodziło. Jak obniżą UE o choćby 2-3 grosze na minucie, to i tak wymiotą konkurencję, nawet z minutowym naliczaniem.

    #7315
    Szopen
    Szopen
    Participant
    • Zapoczątkował 3
    • Odpowiedział 52
    • Offline

    Klucz znowu rozsyła listy polecone z informacją o zmianach w cenniku, chodzi o zmianę sposobu naliczania opłat za rozmowy międzynarodowe.

    #7346
    Gallus
    Gallus
    Participant
    • Zapoczątkował 0
    • Odpowiedział 4
    • Offline

    Z obietnicami tej sieci byłbym ostrożny. Od wielu miesięcy obiecują nową stronę www. Ostatnia obietnica to początek przyszłego (czyli obecnie 2016) roku. Mamy połowę lutego i nic.

    #7441

    miguelito
    Participant
    • Zapoczątkował 0
    • Odpowiedział 3
    • Offline

    Witam, a w przypadku kradziezy/zgubienia telefonu, to jak i komu zglosic, skoro nie ma nawet pracownika BOK dyzurnego??

    #7442
    Mordor
    Mordor
    Participant
    • Zapoczątkował 0
    • Odpowiedział 51
    • Offline

    To jest właśnie wada większości MVNO. Trzeba czekać do jutra. Całe szczęście, że nie mają abonamentu

    Sieci: Virgin Mobile (#FREEMIUM), Fakt Mobile

    #7443

    miguelito
    Participant
    • Zapoczątkował 0
    • Odpowiedział 3
    • Offline

    Tak tak, w Kluczu potrzebna jest oferta no limit, ale oczywiscie do wyboru z aktualna oferta. Kazdy bedzie mogl wlaczyc sobie co chce, i czy chce odnawialne, czy jednorazowe. Oferta nolimit powinna byc oddzielna na rozmowy komorkowe, stacjonarne, SMSy z MMSami, Internet i atrakcyjniejsze niz u innych sieci.

    Wg mnie Klucz tez powinien wprowadzic taka oferte na SMSy za granice lub pakiety na SMSy, gdyz niskie ceny skoncentrowane sa na rozmowach miedzynarodowych.

    Fakt, Klucz dla wielu osob jest „druga karta” w telefonie, dla mnie tez, ale gdyby chociaz byl juz pakiet SMS/MMS np. za 9 zl miesiecznie (no limit), to juz bylby ta „pierwsza karta” w telefonie.

    Czekamy na oferte No Limit, bo chcialbym z dwoch numerow w telefonie zrobic jeden a konkretny i z najlepsza oferta na rynku.

    #7445
    Mordor
    Mordor
    Participant
    • Zapoczątkował 0
    • Odpowiedział 51
    • Offline

    @miguelito

    Ale czy naprawdę tyle piszesz SMS? 9 zł to cennikowo 100 SMS. Wysyłasz więcej?

    Sieci: Virgin Mobile (#FREEMIUM), Fakt Mobile

    #7446
    cyanoone
    cyanoone
    Participant
    • Zapoczątkował 7
    • Odpowiedział 65
    • Offline

    W Kluczu potrzebne jest automatyczne odnawianie pakietów. Fajnie jakby minuty i megabjty sumowały się z każdym odnowieniem, jak w Play.

    Linux registred user #586939

    #7447
    XxX
    XxX
    Participant
    • Zapoczątkował 10
    • Odpowiedział 92
    • Offline

    Witam, a w przypadku kradziezy/zgubienia telefonu, to jak i komu zglosic, skoro nie ma nawet pracownika BOK dyzurnego??

    Tylko się nie śmiejcie. Jest w ogóle procedura blokady kradzieżowej an kartach pre-paid? Kiedyś, co prawda było to jeszcze z czasów Ery, ukradli mi telefon z TAK TAK i nie mogłem zablokować karty, jedynie mogłem duplikat w salonie zamówić i dopiero wtedy ukradziona karta przestałą działać.

    Dla idiotów internet tylko do odczytu!

    #8759

    Rebeliant
    Participant
    • Zapoczątkował 0
    • Odpowiedział 10
    • Offline

    Czy ktoś z Was rejestrował w Krakowie numer KM?

    #8766
    JacekK
    JacekK
    Keymaster
    • Zapoczątkował 15
    • Odpowiedział 188
    • Offline

    Ja rejestrowałem w salonie Plus (co prawda nie w Krakowie) i był nie lada problem, zdaje się, że pracownicy są niedoinformowani. Lepiej więc wchodząc nie mówić nic o sieci KLUCZ Mobile tylko „Dzień dobry, chciałem zarejestrować numer” 🙂

    e-mail: jacek[at]mvno-gsm.pl
    ------------------------------------------------------------------------------------------

    ------------------------------------------------------------------------------------------
    Szanuj Admina swego, bo Moda masz gorszego...

Przeglądajasz 14 wpisów - od 166 do 179 (z 179)

Musisz być zalogowany aby odpowiedzieć na ten temat.