[Lycamobile] nie działają kody USSD na aktywację pakietów dodatkowych

Główna Forum telekomunikacyjne Ogólnie – Telekomunikacja i sieci [Lycamobile] nie działają kody USSD na aktywację pakietów dodatkowych

Korzystając z forum akceptujesz REGULAMIN. Prosimy również o przestrzeganie zasad dobrego wychowania.

Ten temat zawiera 1 odpowiedź, ma $s, i został ostatnio zaktualizowany przez JacekK JacekK 1 tydzień, 6 dni temu.

Przeglądajasz 2 wpisy - od 1 do 2 (z 2)
  • Autor
    Wpisy
  • #9250
    Lynca488
    Lynca488
    Participant
    • Zapoczątkował 1
    • Odpowiedział 0
    • Offline

    Dlaczego kod aktywacji pakietu nie działa? Wpisany na klawiaturze telefonu wymaga potwierdzenia: „1” (wciśnięcie 1), niestety to potwierdzenie nie działa jak również niedziała kod którym sprawdza się stan pakietu (Stan i ważność wykupionych pakietów Lycamobile*137#).

    Wybrałam pakiet: MINUTY XXL.

    Jak mogę sprawdzać i wpisywac te kody skoro nic nie działa?

    Od kilku miesięcy wpisuje kod na aktywacje pakietu a potem pewne było, ze kod nie działał. Nie można się też połączyć telefonicznie z biurem, nie można się dodzwonić. Trzeba czekać pół dnia a i tak nie ma połączenia. Jest natomiast naliczanie kwoty za połączenie za minutę, nawet gdy nie zgłasza się konsultant a automat,który każe czekać. To tez trwa od kilku miesięcy. Udało mi się chyba tylko 2 razy połączyć z Wami a jestem w Lycamobile juz kilka lat. Jest coraz gorzej. Czy tak traktuje się stałych klientów?

    Proszę o informację jaki jest prawidłowy kod na pakiet XXL i XL wpisując klawiaturą telefonu 🙂 oraz jakim kodem sprawdza się w telefonie stan pakietu- czy wybrany pakiet zadziałał po wpisaniu kodu.

    Zgory dziękuję za odpowiedź, bo ponoć na forum tylko można doprosić się pomocy.

    Pozdrawiam.

    #9262
    JacekK
    JacekK
    Keymaster
    • Zapoczątkował 15
    • Odpowiedział 188
    • Offline

    Witam na forum.

    Jak mogę sprawdzać i wpisywac te kody skoro nic nie działa?

    Jeśli nie działają żadne kody USSD, nawet te na sprawdzenie stanu i ważności aktywnych pakietów, może to być jakiś problem techniczny po stronie operatora. Czy tak dzieje się na tej karcie od początku, czy kiedyś było możliwe korzystanie z tych kodów?

    Czy może Pani sprawdzić np. stan konta?

    Od kilku miesięcy wpisuje kod na aktywacje pakietu a potem pewne było, ze kod nie działał. Nie można się też połączyć telefonicznie z biurem, nie można się dodzwonić. Trzeba czekać pół dnia a i tak nie ma połączenia.

    To niestety w Lycamobile normalne, z konsultantem bardzo ciężko się połączyć, przeważnie jest bardzo długa kolejna oczekujących. Najlepiej spróbować zadzwonić w mniej popularnych porach.

    Proszę o informację jaki jest prawidłowy kod na pakiet XXL i XL wpisując klawiaturą telefonu 🙂

    • Pakiet minuty XXL – *139*9003#
    • Pakiet Minuty XL – *139*9002#

    oraz jakim kodem sprawdza się w telefonie stan pakietu

    *137#. Jeśli nie działa, to gdzieś jest problem. Może proszę najpierw spróbować użyć takiego kodu w innym telefonie, jeśli jest taka możliwość (przełożyć na chwilę kartę SIM).

    Jeszcze jedno – może to oczywiste, ale chcę się upewnić – posiada Pani polską kartę SIM Lycamobile i przebywa Pani w Polsce, tak?

    Pozdrawiam

    e-mail: jacek[at]mvno-gsm.pl
    ------------------------------------------------------------------------------------------

    ------------------------------------------------------------------------------------------
    Szanuj Admina swego, bo Moda masz gorszego...

Przeglądajasz 2 wpisy - od 1 do 2 (z 2)

Musisz być zalogowany aby odpowiedzieć na ten temat.