KLUCZ Mobile przekłada podwyżkę cen do 3 krajów i zapowiada nowe pakiety internetowe

Wirtualny operator komórkowy KLUCZ Mobile cofa i przekłada na 15 sierpnia b.r. wprowadzone w miniony wtorek zmiany w cenniku połączeń międzynarodowych do 3 krajów – Ukrainy (tylko numery stacjonarne), Azerbejdżanu i Białorusi. Obecnie zostały przywrócone ceny sprzed 23 czerwca.

Logo KLUCZ Mobile najnowszeO podwyżce cen połączeń międzynarodowych do 3 krajów pisaliśmy tutaj. Operator swoje podwyżki tłumaczył tym, że ostatnio ceny rozmów w tych kierunkach były poniżej kosztów i każda minuta połączenia generowała stratę.

Po wprowadzeniu podwyżki niektórzy użytkownicy zarzucali operatorowi, że ten nie poinformował o niej z odpowiednim wyprzedzeniem. Operator przyznał się dzisiaj do błędu, przeprosił wszystkich, którzy poczuli się poszkodowani oraz zapowiedział nowe tańsze pakiety internetowe.

Oświadczenie operatora:

Przyznajemy siś do błędu, więc zmany zostały cofnięte. Zmiany w cenniku odbędą się 15 sierpnia b.r. Wszystkie osoby, które uważają że zostały poszkodowane, prosimy o zgłoszenie się do BOK. Jednocześnie chcemy podziękować, że tak dużo korzystacie z Internrtu w Klucz, dzięki czemu mamy niższe ceny i możemy obniżyć ceny pakietów internet (starych oraz nowych), obniżka była płanowana w następnym tygodniu, ale zgodnie z regulaminem informujemy, że obniżki cen na Internet nastąpią z dniem 1 września b.r., więc Abonenci mają sporo czasu, żeby sie do tego przygotować.

Przypomnijmy, że wspomniana podwyżka wyglądała następująco:

  • Ukraina (tylko numery stacjonarne) – zmiana z 0,29 zł/min na 0,49 zł/min
  • Białoruś (wszystkie numery) – zmiana z 0,89 zł/min na 1,19 zł/min
  • Azerbejdżan (wszystkie numery) – zmiana z 0,89 zł/min na 1,19 zł/min

Obecnie, aż do połowy sierpnia obowiązują stare, niższe ceny.

Źródło: KLUCZ Mobile, wł

18 komentarzy do “KLUCZ Mobile przekłada podwyżkę cen do 3 krajów i zapowiada nowe pakiety internetowe

  • 26 czerwca 2015 at 12:16
    Permalink

    „obniżki cen na Internet nastąpią z dniem 1 września b.r., więc Abonenci mają sporo czasu, żeby sie do tego przygotować”

    Ciekawe jak?

    Odpowiedź
    • 26 czerwca 2015 at 15:27
      Permalink

      moralnie 🙂

      zrozumielismy ze postepowalismy nie wlasciwie, szkoda tylko ze po okolo 15 zmianach w cenniku (wszystkie dotyczyly obnizek cen) tylko w tej sytuacji zaszla rozmowa o bledzie operatora, do ktorej sie przyznajemy, oczewiscie

      szkoda ze nikt nie poinformowal nas o tym ze niezapowiedziane oblizki cen na np, Unie bardzo uderzyly w abonentow, poniewaz nie sa zgodne z regulaminem

      wiec, zeby nie powtarzac bledow, obnizka cen za Internet nastapi we wrzesniu, chociaz od wczoraj wiemy ze mozemy zrobic to za tydzien

      Odpowiedź
      • szeregowy
        26 czerwca 2015 at 16:37
        Permalink

        @Klucz Mobile
        „zrozumielismy ze postepowalismy nie wlasciwie, szkoda tylko ze po okolo 15 zmianach w cenniku (wszystkie dotyczyly obnizek cen) tylko w tej sytuacji zaszla rozmowa o bledzie operatora, do ktorej sie przyznajemy, oczewiscie

        szkoda ze nikt nie poinformowal nas o tym ze niezapowiedziane oblizki cen na np, Unie bardzo uderzyly w abonentow, poniewaz nie sa zgodne z regulaminem

        wiec, zeby nie powtarzac bledow, obnizka cen za Internet nastapi we wrzesniu, chociaz od wczoraj wiemy ze mozemy zrobic to za tydzien”

        Strzelacie focha bo ktoś zwrócił uwagę ze nie przestrzegacie regulaminu? 🙂 Ciekawa postawa operatora albo osoby go reprezentującej. A najśmieszniejsze są te groźby: za to że tak fikacie płacicie drożej przez dwa miesiące za pakiety internetowe. 😀

        Odpowiedź
      • 26 czerwca 2015 at 23:55
        Permalink

        po okolo 15 zmianach w cenniku (wszystkie dotyczyly obnizek cen)
        Czyli Slowacja tez byla obnizka, tylko w gore?

        wiec, zeby nie powtarzac bledow, obnizka cen za Internet nastapi we wrzesniu, chociaz od wczoraj wiemy ze mozemy zrobic to za tydzien

        To wrzesien juz za 30 dni? Strzelacie focha zamiast posypac glowe popiolem i albo wprowadzic nowa promocje za tydzien, albo od 26 lipca (gdyby robic na bazie obecnego regulaminu, gdzie sami zastrzegliscie 30 dni na zmiany).

        Odpowiedź
  • 26 czerwca 2015 at 13:00
    Permalink

    Witaj. Wyślij może oficjalne zapytanie do Lycamobile, co oni na to, że też nie informują o podwyżkach cen kierunków…

    Odpowiedź
  • 26 czerwca 2015 at 14:18
    Permalink

    „Eldo
    „obniżki cen na Internet nastąpią z dniem 1 września b.r., więc Abonenci mają sporo czasu, żeby sie do tego przygotować”
    Ciekawe jak?”

    Jawohl. Zmieniając das operatora?

    Odpowiedź
  • 26 czerwca 2015 at 14:29
    Permalink

    Ktoś, kto bez emocji najpierw by pomyślał doszedłby do wniosku, że „przygotować się” to na przykład nie wykupowanie pakietów na zapas gdyż będą tańsze. Jak wiadomo jedna z wersji pakietów w tej sieci sumuje się. Niestety, raban trwa, nikt nic nie zyskuje a wszyscy tylko tracą gdyż niektórzy lubią pokrzyczeć. Żal patrzeć

    Odpowiedź
  • 26 czerwca 2015 at 14:36
    Permalink

    Wystarczy wprowadzić nowe ceny regulaminem promocji, nie trzeba wtedy czekać. 1 września raczej bierze się z tego, by nowe ceny były dopiero po wakacjach.

    Odpowiedź
      • 26 czerwca 2015 at 21:49
        Permalink

        do Klucz Mobile – jeśli nie chcielibyście się zemścić na użytkownikach a tylko działać w zgodzie z prawem to dalibyście nowe pakiety już w sierpniu lub pod koniec lipca – wszak macie 30 dni na poinformowanie klientów o zmianach a nie 60 dni. Także Wasze tłumaczenie nie ma ani źdźbły prawdy że poglibyście dać pakiety już za tydzień a dacie je dopiero za przeszło 60-70 dni…

        Odpowiedź
      • 27 czerwca 2015 at 00:03
        Permalink

        Oj nie. nie jest to promocja tylko cena stala

        Regulamin Promocji „PAKIETY INTERNETOWE 200 MB, 500 MB, 1 GB, 2GB i 5 GB” W KLUCZ TELEKOMUNIKACJA Sp. z o.o.

        Hmmmmmm… Ktos tu sciemnia…

        Wystarczy wprowadzic taka promocje z nowymi cenami i dopiskiem np. „NOWE” i nie trzeba czekac wtedy 30 dni, ani nikogo informowac na pismie. Play tak wlasnie robi.

        Odpowiedź
  • JacekK
    26 czerwca 2015 at 18:20
    Permalink

    Operatorom, którzy posiadają już swoje oficjalne profile proponuję komentowanie jako zalogowani Użytkownicy. Trudno jest zweryfikować autentyczność komentarzy, stąd też nie wychwycę, jeśli ktoś poda się za operatora.

    Dziękuję 🙂

    Odpowiedź
  • 27 czerwca 2015 at 00:19
    Permalink

    Operator przyznał się dzisiaj do błędu, przeprosił wszystkich, którzy poczuli się poszkodowani oraz zapowiedział nowe tańsze pakiety internetowe.

    Klucz jedynie przyznal sie do „nie wlasciwego” postepowania i obiecal przestrzegac regulaminu, ktorego tresc sam napisal. Ale o przeprosinach w ww. cytacie ani komentarzach nie ma ani slowa.

    zgodnie z regulaminem informujemy, że obniżki cen na Internet nastąpią z dniem 1 września b.r.

    Klucz Telekomunikacja Sp. z o.o. może … dokonać zmiany warunków Promocji na podstawie wypowiedzenia dokonanego na 30 dni przed zakończeniem Promocji lub wejściem nowych warunków Promocji.

    Czyli 1 wrzesnia jako efekt trzymania sie regulaminu, jest zwykla sciema.

    Odpowiedź
    • 27 czerwca 2015 at 12:25
      Permalink

      Вот где собака зарыта!

      Odpowiedź
  • 27 czerwca 2015 at 22:47
    Permalink

    Z całej tej sprawy wynika, że w przeciwnieństwie do np. Virgina (biznes Wejcherta, marka Bransona), Mobile Vikings (polska filia Belgów, z ciekawym modelem biznesowym, wzorową obsługą klenta i niezłym marketingiem), Lajt Mobile (marka dużej Telestrady), taki Klucz nie jest poważnym operatorem telekomunikacyjnym, lecz po prostu start-up’em prowadzonym przez amatorów nieznających przepisów telekomunikacyjnych, ani nawet własnych regulaminów, niedostrzegających różnicy między nieinformowaniem o obniżkach a nieinformowaniem o podwyżkach (a różnica jest zasadnicza).

    Obrażenie się za pogrożenie palcem przez klientów, świadczy o dojrzałości emocjonalnej godnej kilkuletniego dziecka, a nie profesjonalistów prowadzących biznes. Źle to rokuje na przyszłość zarówno dla operatora jak i jego klientów.

    Odpowiedź
    • 28 czerwca 2015 at 16:56
      Permalink

      Wystarczy zajrzeć do KRS by się dowiedzieć, że się mylisz. Ich właściciel „Skyline Finance Holding AG” istnieje od 2005, więc nie jest jakimś żółtodziobem-amatorem. Zarejestrowany w Szwajcarii, w zarządzie nazwiska tylko Litwina (tego samego co w Kluczu) i Mołdawianina, a oferta zapewne skierowana do Gastarbeiterów ze Wschodu, więc na polskie przepisy i na Polaczków mogą się obrażać do woli 😀

      Odpowiedź
  • 1 lipca 2015 at 21:44
    Permalink

    Niszowy operator do tej pory chwalony wyłącznie obraził się na abonentów, bo jeden z nich oficjalnie wytknął im, że nie stosują się do obowiązującego wszystkich prawa.
    Nie wiem, kto im prowadzi profile na FB i na forach ale ta osoba jest mało dojrzała emocjonalnie i operator powinien zastanowić się nad zmianą tej osoby, może znajdzie jej inne obowiązki jak juz musi tam pracować, bo do tego, co robi obecnie kompletnie sie nie nadaje.
    A niech sie obrażają, nie są jedynym operatorem z niezłą ofertą. Ja w ramach protestu przeniosłem od nich numer. Dla nich to żadna strata ale dla zasady tak zrobiłem i zachęcam do tego innych.

    Odpowiedź
    • 4 lipca 2015 at 18:58
      Permalink

      „…Ja w ramach protestu przeniosłem od nich numer…”
      Hehe…też się obraziłeś? Uważasz, że to jest dojrzałe emocjonalnie?

      Odpowiedź

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *