KLUCZ Mobile zawiesza promocję dla przenoszących numer – „Rażąca nieuczciwość pewnych użytkowników”

KLUCZ Mobile – wirtualny operator telefonii komórkowej oferującej tanie połączenia międzynarodowe i krajowe – zawiesza promocję dla przenoszących numer do KLUCZ Mobile z innych sieci, w ramach której użytkownik otrzymywał 10 zł na start.

Jako powód operator wymienia rażącą nieuczciwość pewnych użytkowników. Jak informuje operator na swoim oficjalnym profilu na Facebooku, niektórzy użytkownicy migrowali swoje numery „tam i z powrotem” co miesiąc, każdorazowo odbierając bonus.

KLUCZ Mobile dodaje, że sprawa została już zgłoszona do Urzędu Komunikacji Elektronicznej. To akurat dość dziwne brzmi, gdyż UKE odpowiada jedynie za faktyczną migrację numeru, nie zaś za regulaminy operatorów oraz inne kwestie (np. techniczne), które takie rzeczy umożliwiają i które znajdują się wyłącznie po stronie operatora.

O promocji, w ramach której użytkownicy przenoszący numer do KLUCZ Mobile otrzymywali w prezencie na konto 10 zł, pisaliśmy w sierpniu 2015 roku (więcej >>).

Teraz operator chce mieć najwyraźniej wszystko pod kontrolą i każdy, kto jest zainteresowany przeniesieniem numeru z innej sieci do KLUCZ Mobile, po wypełnieniu wniosku może zadzwonić na numer BOK 727 899 999, gdzie operator zaproponuje specjalną ofertę bonusową.

Źródło/Fot: KLUCZ Mobile, wł

8 komentarzy do “KLUCZ Mobile zawiesza promocję dla przenoszących numer – „Rażąca nieuczciwość pewnych użytkowników”

  • 1 czerwca 2016 at 18:18
    Permalink

    Dokładnie się zgadzam z komentarzem w artykule! Np. jak ja po 1,5 roku wróciłem do Lycamobile, to już nie otrzymałem 20 zł do pierwszych czterech doładowań. O tym, czy zostanie przyznany bonus decyduje operator a nie UKE. Mogli nie dawać a nie w dziwny sposób tłumaczyć się 🙂

    Odpowiedź
  • 1 czerwca 2016 at 18:41
    Permalink

    Dokładnie. Sami są sobie winni. Gdzie regulamin? Nie ma, a więc co nie zakazane, to dozwolone! Nie umniejsza to żałosnego zachowania klientów

    Odpowiedź
  • 1 czerwca 2016 at 19:49
    Permalink

    Przedmówcy może mają trochę racji ale ja nie rozumiem takiego zachowania. Zwykła wieś, cebularstwo.

    Odpowiedź
    • 2 czerwca 2016 at 19:24
      Permalink

      W Polsce takie cwaniactwo to niestety norma… i to jeden z powodów, dla którego pod względem rozwoju jeszcze długo nie dogonimy krajów cywilizowanych. Jak mawiał klasyk – „Polska to dziki kraj”.

      Odpowiedź
  • Marcin
    2 czerwca 2016 at 08:58
    Permalink

    I co teraz UKE ma z takim donosem zrobić? Chyba do muzeum humoru wysłać. Morozov zamiast się żalić jak to Polacy go legalnie wycackali, powinien zmienić regulamin przyznawania bonusu za MNP np. po doładowaniu jakąś konkretną kwotą i po sprawie. Bez zbędnego szumu medialnego, który nikomu dobrego pijaru nie robi.

    Odpowiedź
  • 2 czerwca 2016 at 19:39
    Permalink

    Wystarczy spojrzeć na profile opów, same roszczenia. Kiedy to, kiedy tamto, dlaczego tyle, kiedy obniżki Żal Żal Żal

    Odpowiedź
    • 3 czerwca 2016 at 12:37
      Permalink

      Niektórzy narzekaliby nawet jakby było za darmo. Wtedy by jęczeli, że operator powinien im dopłacać za korzystanie.

      Odpowiedź
  • 6 czerwca 2016 at 01:40
    Permalink

    Klucz niech się tak nie napina, bo mając trzech użytkowników na krzyż może szybko zniknąć z rynku

    Odpowiedź

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *