Lejek internetowy w KLUCZ Mobile? Operator pyta użytkowników

Wirtualny operator komórkowy KLUCZ Mobile planuje wprowadzić lejek internetowy? Tak wynika z informacji, jakie operator umieścił na swoim oficjalnym profilu na Facebooku. Zaznaczamy, że informacja ta nie jest potwierdzona i operator nie napisał wprost, że taką usługę wprowadzi. KLUCZ Mobile pyta jednak swoich fanów o zdanie i bliższe oczekiwania w stosunku do takiej usługi.

Co to takiego lejek internetowy?

Tak potocznie nazywana jest usługa polegająca na zmniejszaniu się prędkości transmisji danych po wykorzystaniu pakietu internetowego. Dzięki usłudze możemy również korzystać z internetu zupełnie za darmo, wystarczy aktywne konto. Prędkość jednak jest w takim przypadku bardzo niewielka – najczęściej wynosi w zależności od operatora od 16 do 32 kb/s. Lejek to również ochrona przed niespodziewanymi kosztami związanymi z korzystaniem z internetu, gdyż po wykorzystaniu zakupionego pakietu danych nie ponowimy żadnych kosztów.

Sprawę lejka internetowego w KLUCZ Mobile będziemy na bieżąco monitorować i informować na bieżąco o wszelkich nowych faktach.

KLUCZ Mobile słynie z interakcji ze swoimi użytkownikami. Operator już wielokrotnie pytał o oczekiwania swoich klientów i niejednokrotnie uwzględniał je podczas wprowadzania nowości.

Źródło: KLUCZ Mobile, wł

Fot: KLUCZ Mobile

6 komentarzy do “Lejek internetowy w KLUCZ Mobile? Operator pyta użytkowników

  • 16 listopada 2014 at 20:38
    Permalink

    Coś się niedobrego dzieje z MVNO… – pod koniec listopada tego roku mbank mobile oficjalnie zakończy swoją działalność – a jest jeszcze coś o czym chyba żaden portal nie napisał a mianowicie: lebara.pl
    Otóż od 20 października 2014 roku nie ma już promocji 19gr/min brutto w roamingu.
    Cały czar prysł 🙁
    Ceny w roamingu kształtują się teraz następująco: Roaming połączenia wykonywane w Europie (strefa EU+ EEA) 97gr/min brutto, Roaming połączenia odbierane w Europie (strefa EU + EEA) 25gr/min brutto, Internet w roamingu na terenie Europy (strefa EU+ EEA) 1,02 zł/min brutto. Mało tego! cena krajowego połączenia wzrosła do 29gr/min brutto. Mało tego ceny pakietów internetu też wzrosły! – coś mi się zdaje że lebara.pl powoli wycofuje się z Polski – bo jak inaczej można zrozumieć te podwyżki!

    Odpowiedź
    • 17 listopada 2014 at 09:10
      Permalink

      Gdyby się wycofywała, to nie podnosiliby cen, a raczej nie robiliby nic. Ale fakt, coś złego się z nim dzieje. Wg mnie w najbliższym czasie czekają nas kolejne przykre niespodzianki, na rynku MVNO zostaną tylko najsilniejsi

      Odpowiedź
      • 17 listopada 2014 at 16:40
        Permalink

        Moim zdaniem tak jest lepiej. W tej chwili na rynku MVNO mamy nadmierne rozdrobnienie. Jeżeli przyjąć, że MVNO mają 500 tys. kart SIM, a wszystkich operatorów wirtualnych jest kilkunastu, to wyjdzie nam, że na każdego z nich przypada średnio nie więcej niż 30-35 tys. kart. Czy to jest ilość gwarantująca rentowność sieci, zwłaszcza że nie wszystkie z tych kart są aktywnie używane? Lepiej żeby zostało mniej, ale silniejszych MVNO, które są w stanie zaoferować coś lepszego swoim klientom, a nie tylko wegetować na rynku.

        Odpowiedź
        • 18 listopada 2014 at 09:31
          Permalink

          Trochę racji w tym jest. Również wg mnie wkrótce zostaną tylko najsilniejsi. Nie będę pisał o których myślę, ale to łatwo samemu zobaczyć. Są operatorzy, którzy od bardzo dawna nic albo prawie nic nie robią już ze swoimi ofertami, nie nadążają nad zmianami u konkurencji.

          Odpowiedź
    • 15 grudnia 2014 at 21:50
      Permalink

      Lebara.pl rozsyła od dzisiaj smsy do klientów. W Polsce działać będzie jedynie do 31.03.2015r. Szkoda, bo byłem zadowolony.

      Odpowiedź
  • 17 listopada 2014 at 09:09
    Permalink

    teraz to i tak nie przebije dropssa jedyny net gdzie nie płacimy za utrzymanie łącza

    Odpowiedź

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *