Lycamobile – zmiany w pakietach „Do Wszystkich”

Lycamobile po raz kolejny niepostrzeżenie dokonała zmian w swojej ofercie, a konkretnie w pakietach „Do Wszystkich”. Operator zwiększył ilość danych w niektórych z nich, wróciły też nielimitowane SMS-y do Lycamobile Polska. Zmienione zostało również nazewnictwo pakietów. 

Dzisiaj pakiety „Do Wszystkich” w Lycamobile Polska wyglądają następująco:

PakietCena (PLN)ZawartośćWażność (dni)Sposób aktywacji (kod USSD)
Do Wszystkich M29- nielimitowane rozmowy krajowe
- nielimitowane SMS-y
- 12 GB internetu
30*139*4829#
Do Wszystkich L39- nielimitowane rozmowy krajowe
- nielimitowane SMS-y
- 16 GB internetu
30*139*4839#
Do Wszystkich XS10- 100 minut do wszystkich w Polsce
- 100 SMS-ów
- 1 GB internetu
- Nielimitowane rozmowy i SMS-y w Lycamobile Polska
30*139*4810#
Do Wszystkich S19- 250 minut do wszystkich w Polsce
- nielimitowane SMS-y krajowe
- 2 GB internetu
- nielimitowane rozmowy i SMS-y w Lycamobile Polska
30*139*4819#
Do Wszystkich XL49- nielimitowane rozmowy krajowe
- nielimitowane SMS-y
- 25 GB internetu
30 *139*4850#

W przypadku pakietów za 10 zł oraz za 19 zł (dzisiaj pakiety „Do Wszystkich XS” oraz „Do Wszystkich S) oprócz nielimitowanych rozmów wewnątrz Lycamobile Polska, można również korzystać z darmowych SMS-ów.

Pakiety za 29 zł (Do Wszystkich M) oraz za 49 zł (Do Wszystkich XL) operator zwiększył ilość danych. Pakiet za 29 zł powiększył się o 1 GB, zaś pakiet za 49 zł o 2 GB.

Nazewnictwo zmieniły również pozostałe pakiety operatora. Niestety nie wiemy, kiedy dokładnie operator wprowadził powyższe zmiany.

Przypominamy, że użytkownicy Lycamobile Polska mają dostęp do technologii 4G LTE, operator korzysta z zasięgu sieci Plus.

Ostatnio o większych zmianach w pakietach Lycamobile informowaliśmy w październiku ubiegłego roku (więcej >>).

Źródło/Fot: Lycamobile, wł

17 komentarzy do “Lycamobile – zmiany w pakietach „Do Wszystkich”

  • 29 lutego 2016 at 14:22
    Permalink

    Witam. Zakupiłem wasz starter Lycamobile . Ale mam kłopot z uruchomieniem. Niby zalogował się nr tel 48 729622***. Przeczytałem trochę o ofertach, najlepiej by mi odpowiadał pakiet *139 *4810 # . za 10 złotych, czyli 100 min w Polsce, i 1GB internetu, ważny przez 30 dni. Proszę o pomoc i doradę, za co z góry serdecznie dziękuję. Sławomir z Bytomia.

    JacekK: Ukryłem część numeru telefonu

    Odpowiedź
    • JacekK
      29 lutego 2016 at 15:31
      Permalink

      Witam,

      jakiej dokładnie pomocy Pan potrzebuje? Chodzi o pomoc w wyborze oferty, czy pyta Pan o kwestie techniczne? Czy na starterze są środki pieniężne (stan konta *131#)? Czy konto zostało doładowane? Czy kody USSD i połączenia wychodzące już działają?

      Dziękuję,

      Jacek

      Odpowiedź
      • 29 lutego 2016 at 18:40
        Permalink

        Witam ponownie Panie Jacku. na starterze niema numeru telefonu, tylko jest numer puk, oprócz tego są cztery segmenty numerów cyfrowych po pięć cyfr pod kodem paskowym. Ten numer którego Panu podałem myślę że jest poprawny, ale na ten numer niestety nie można się dodzwonić z innej komórki. Sygnał jest silny z Plusa, ale są problemy z aktywacją tej karty, a jak brakuje numeru to niestety tej karty nie można doładować. Próbowałem się połączyć z Warszawą 22. 388 1704 ale ten telefon niestety jest cały czas zajęty. A tak naprawdę nie wiem co mam dalej robić. Pozdrawiam. Sławomir.

        Odpowiedź
        • JacekK
          29 lutego 2016 at 20:27
          Permalink

          Witam,

          na starterach Lycamobile nie ma numerów telefonu. Są one przydzielane w momencie aktywacji karty i tu wszystko jest ok. Numer przychodzi m. in. SMS-em i można go też sprawdzić kodem USSD. Numer wygląda na poprawny. Ja jeszcze dla pewności zapytam, czy znajduje się Pan w Polsce? Jeśli tak, proszę wejść w ustawienia Lyca services (chyba tak to się nazywa, odpowiednik SIM Extra) i w pozycji roaming proszę zaznaczyć Manualny => w Polsce. Karta powinna się zrestartować, proszę wtedy spróbować. To kupiony starter, nie darmowy, tak? Jeśli nie pomoże zmiana ustawienia, chyba konieczny będzie kontakt z BOK. Z innej sieci numer to 22 388 17 04 (koszt zgodny z cennikiem operatora).
          Dane kontaktowe do Lycamobile Polska:

          http://www.lycamobile.pl/po/contactus

          Czy na starterze jest data ważności karty? Nie jest on przeterminowany?

          Jacek

          Odpowiedź
          • 1 marca 2016 at 07:40
            Permalink

            Witam. Nareszcie udało mi się uaktywnić kartę SIM Lyca mobile. ale nie na smartfonie tylko na starszym telefonie Samsung. a po przełożeniu tej karty do smartfona to ona działa, ale tylko w raming. Jestem ciekawy czy za raming będą pobierane opłaty. Mam pytanie odnośnie kodu *139*4810# który 100 minut i 1 GB internetu, 100 SMS, ważny 30 dni za 10 złotych, czy on jest aktualny. Pozdrawiam.

          • JacekK
            1 marca 2016 at 08:23
            Permalink

            Co do roamingu i opłat, to jeśli znajduje się Pan obecnie na terenie Polski, to nie będą pobierane żadne opłaty. Jeśli znajduje się Pan w Polsce, ale w rejonie przygranicznym, proszę dla pewności ustawić sieć ręcznie (Lycamobile działa na zasięgu sieci Plus). Wówczas wszystko będzie ok. Co do pakietu ‚Do Wszystkich XS’, kod *139*4810# jest oczywiście aktualny. Proszę tylko pamiętać, że w Lycamobile aby korzystać z pakietu, nie może być na koncie 0,00 PLN.

            Tu znajdują się również informacje o pozostałych pakietach Lycamobile:

            http://www.lycamobile.pl/po/bundle?id=3

            Pozdrawiam,

            Jacek

    • 1 marca 2016 at 12:02
      Permalink

      Bolku niestety miałeś rację to wszystko daremny futer.

      Odpowiedź
  • 1 marca 2016 at 10:21
    Permalink

    Witam Panie Jacku. Dziękuję za porady, ja mieszkam w Bytomiu na Śląsku,do granicy Czeskiej mam około 80 kilometrów. Doładuję konto i zobaczę co będzie dalej. Pozdrawiam.

    Odpowiedź
    • JacekK
      1 marca 2016 at 10:39
      Permalink

      To nie powinno być problemu, tak daleko zasięg sieci zagranicznych nie powinien dolatywać. Po doładowaniu konta powinno być wszystko ok. Proszę tylko pamiętać, aby po aktywacji pakietu nie zostało 0,00 PLN na koncie.

      Odpowiedź
  • 1 marca 2016 at 11:57
    Permalink

    Witam ponownie Panie Jacku. Po prostu dałem się nabrać na tej firmie. ja wpłaciłem 10 złotych a zalogowało się tylko 5 złotych. I jeszcze jest jedna paskuda rzecz że za każdym użyciem telefonu na połączenia to jest upomnienie że telefon jest w ramingu. Co jak co ale te wszystkie obce firmy w Polsce mają przestarzały sprzęt i chcą na chama na nim zarobić. Owszem mam smartfona na kartę z Play , ale od czasu do czasu załącza mi się raming, i mnie ostrzega czy akurat teraz muszę dzwonić. A tutaj 5 złotych zjedzono mi i nigdy a nigdy nie polecę tej firmy nikomu. Pozdrawiam.

    Odpowiedź
    • JacekK
      1 marca 2016 at 12:21
      Permalink

      Witam,

      co do roamingu, chodzi najpewniej o roaming krajowy. On nigdy i nigdzie nie generuje dodatkowych kosztów. Co do doładowania, to raczej niemożliwym jest „zniknięcie” środków z konta. Czy nie włączył Pan wcześniej żadnej usługi? Korzystał Pan z promocji doładowań? Proszę za pomocą kodu *137# sprawdzić, czy mnie ma Pan już włączonych jakichś pakietów.

      Jacek

      Odpowiedź
      • 1 marca 2016 at 13:07
        Permalink

        Niestety z tymi naciągaczami należy natychmiast skończyć. Życzę wielkiego doradzania, niech inni też się nabiorą.

        Odpowiedź
        • 1 marca 2016 at 13:59
          Permalink

          Największym wrogiem jest niewiedza. A potem szukanie winnych i płacz hehe

          Odpowiedź
  • 21 kwietnia 2016 at 21:38
    Permalink

    Witam. Mam pytanie , czy mając kartę Lycamobile Polska zadzwonię z niemiec do Polski na Lycamobile Polska ? i jaki pakiet najlepiej wykupić / żeby nie było za drogo/ ?

    Odpowiedź
  • 23 listopada 2016 at 14:35
    Permalink

    Witam w jaki sposób można WYŁĄCZYĆ pakiet Do wszystkich XS?

    Odpowiedź
    • JacekK
      23 listopada 2016 at 14:59
      Permalink

      Witam,

      ten, jak i inne pakiety Lycamobile, można wyłączyć kodem USSD *190#. Po wybraniu kodu i potwierdzeniu zieloną słuchawką należy postępować zgodnie z instrukcjami widocznymi na ekranie telefonu. Proszę jednak pamiętać, że jest to rezygnacja z auto-odnawiania się, więc pakiet po prostu nie wydłuży się.

      Pozdrawiam

      Odpowiedź

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *