mBank Mobile – zakończenie promocji „Minuty na Bank”

mBank Mobile logomBank Mobile – pierwszy MVNO w Polsce – z dniem 15 października b.r. zakończy promocję Minuty na Bank, w ramach której klienci mBank Mobile mogą zbierać darmowe minuty i SMS-y za korzystanie z usług mBanku. Bezpłatne minuty można zbierać na Koncie MOBILE w serwisie transakcyjnym mBanku za transakcje kartami kredytowymi, terminową spłatę kredytu gotówkowego czy kredytu samochodowego.

Płatności kartami kredytowymi mBanku:

  • 500 – 1499,99 zł – 10 minut
  • 1500 – 2999,99 zł – 20 minut
  • powyżej 3000 zł – 30 minut

Dodatkowo terminowa spłata kredytu gotówkowego lub samochodowego to 10 minut.

Począwszy od dnia 15 października b.r. promocyjne minuty nie będą już naliczane.

mBank Mobile to pierwszy i najstarszy wirtualny operator komórkowy w Polsce. Swoje usługi świadczy nieprzerwanie od grudnia 2006 roku. Operatorem mBank Mobile jest Aspiro S.A. Oferta skierowana jest głównie do klientów mBanku.

mBank Mobile był pierwszym operatorem w Polsce, który zaoferował stawkę 19 gr/min z naliczaniem sekundowym w ofercie na kartę (taryfa obowiązuje do dziś i można przenieść do niej numer a dodatkowo użytkownik otrzymuje w niej gratis co miesiąc 50 MB internetu).

19 gr mbank

mBank Mobile działa na zasięgu sieci Plus.

Źródło: mBank Mobile, wł

14 komentarzy do “mBank Mobile – zakończenie promocji „Minuty na Bank”

  • 16 września 2014 at 09:33
    Permalink

    Czyżby zwijali się z rynku? Może decyzja o likwidacji MVNO została już podjęta, teraz tylko ułatwiają klientom decyzję o przeniesieniu numeru do konkurencji. W ten sposób im mniej klientów na koniec, tym mniejsze zamieszanie i mniejszy wpływ na opinię o całym banku. Chcą zniknąć z rynku możliwie „najciszej”. Albo ma to jakiś wpływ z wycofywaniem starej wersji systemu transakcyjnego banku. Albo po prostu stwierdzili, że usługa jest dla nich nieopłacalna, bo za mało osób z niej korzysta.

    W tej chwili z mBank Mobile korzysta podobno kilka tysięcy osób. Ciekawe kiedy bank stwierdzi, że dalsze prowadzenie tego MVNO jest nierentowne. Po wycofaniu usługi „Minuty na Bank” traci na atrakcyjności, nawet dla obecnych klientów banku.

    Ja sam korzystam z mBank Mobile, w zasadzie jedyną rzeczą, która mnie tu trzyma, jest darmowe 50 MB miesięcznie. Więcej transferu nie wykorzystuję, więc oferta jest dla mnie w sam raz.

    Odpowiedź
    • 16 września 2014 at 09:41
      Permalink

      @ DamiaN

      A czy mBank Mobile, podobnie jak np. KLUCZ Mobile oraz W naszej Rodzinie, przeszedł niedawno na nową platformę Polkomtel?

      Odpowiedź
      • 16 września 2014 at 10:26
        Permalink

        Nie jestem pewien (bank o tym nie informował), ale wydaje mi się, że nie. Jestem w sieci od 2012, od tego czasu nie zauważyłem żadnych zmian.

        Odpowiedź
        • 16 września 2014 at 10:29
          Permalink

          Po takiej zmianie np. w KLUCZ Mobile dało się zauważyć ubywanie środków z konta w czasie rzeczywistym (np. tuż po wysłaniu SMS). Wcześniej było niewielkie opóźnienie.

          Odpowiedź
          • 16 września 2014 at 16:32
            Permalink

            Wysłałem SMS-a, opóźnienie na koncie ok. 5 minut.
            Około pół roku temu udało mi się w mBank Mobile zrobić debet w saldzie konta, więc jeżeli były jakieś zmiany w platformie (w co wątpię), to musiały nastąpić w ciągu ostatnich kilku miesięcy.

          • 16 września 2014 at 17:45
            Permalink

            @ DamiaN

            Dzięki. Skoro jest takie opóźnienie, wyglądałoby, że to stara platforma. Na nowej opłaty za SMS naliczane są w czasie rzeczywistym.

            Pozdrawiam!

          • 16 września 2014 at 19:23
            Permalink

            Dokładanie wszystko na to wskazuje, że są niestety na starej platformie, pytanie czy chcą przejść na nową?

          • 16 września 2014 at 21:00
            Permalink

            Albo nie chcą, albo jest być może jakaś kolejka. Wiem np. że KLUCZ Mobile oraz W naszej Rodzinie nie przechodziły na nową platformę w tym samym czasie. Nie wiem, jakie procedury ma Polkomtel. Zapewne nie jest to zbyt prosta operacja…

  • 16 września 2014 at 13:04
    Permalink

    Tak na marginesie w mBank mobile operatorem jest Polkomtel S.A. a dostawcą usług Aspiro S.A.

    Odpowiedź
    • 16 września 2014 at 13:33
      Permalink

      Operatorem jest zawsze właściciel. Plusa – Polkomtel, mBanku Mobile – Aspiro, W Naszej rodzinie – Polskie Sieci Cyfrowe, wRodzinie – CenterNet itp.

      Odpowiedź
      • 16 września 2014 at 13:41
        Permalink

        Panie Jacku, proszę zajrzeć do regulaminu świadczenia usług oraz prawa telekomunikacyjnego dostawca usług a operator to dwa różne pojęcia które różnią się zakresem obowiązków oraz praw. Tak operatorem plusa jest Polkomtel reszta się nie zgadza już!!!

        Odpowiedź
        • 16 września 2014 at 14:52
          Permalink

          Obiecuję doczytać. Ja nie przeczę temu, że to dwa różne pojęcia. Po prostu dotychczas uważałem że w przypadku mBank Mobile dostawcą usług (infrastruktury) jest Polkomtel, zaś operatorem (właścicielem) Aspiro. Doczytam i na pewno sprostuję, jeśli to się potwierdzi.

          Odpowiedź
          • 16 września 2014 at 19:07
            Permalink

            Tak właścicielem marki mBank mobile jest Aspiro, który sprzedaje usług telekomunikacyjne (jest dostawcą usług) pod tą marką abonentom, Aspiro nabywa powyższe usługi telekomunikacyjne (platformę bilingową, maszty itp) od operatora Polkomtel. W zasadzie taka wygląda to u większości MVNO, nazewnictwo wynika z art.2 ust 27 ustawy prawo telekomunikacyjne. Ale faktem jest, że potocznie na wszystkich przedsiębiorców telekomunikacyjnych np. P4, Aspiro mówimy operatorzy:D

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *