Nowa marka MVNO w Polsce?

lajt mobileZ pewnością wszyscy, którzy odwiedzili dziś stronę sieci White Mobile zauważyli coś nowego. W miejscu loga sieci White Mobile pojawiło się zupełnie nowe logo – lajt mobile. Na chwilę obecną operator nie poinformował oficjalnie o żadnych planach.

Patrząc jednak na to, co nie tak damo temu zrobiła firma AHMES, która zastąpiła Tele25 marką IZZI, można przypuszczać, że to samo może czekać sieć White Mobile. To oczywiście tylko spekulacje, trzeba poczekać zatem na oficjalny komunikat operatora.

White Mobile to marka MVNO należąca do Telestrady. Świadczy usługi na kartę (Pre-Paid) i na abonament. Sieć oferuje obecnie m. in. opcję no-limit na komórki za 18 zł miesięcznie oraz jedną z najniższych stawek na połączenia krajowe w ofercie na kartę – tylko 17 groszy za minutę z sekundowym naliczaniem. Sieć działa na zasięgu sieci Plus.

Zwróciliśmy się do operatora o komentarz w tej sprawie, gdy tylko otrzymamy odpowiedź natychmiast zaktualizujemy artykuł.

Źródło: wł

Fot: Whitemobile.pl

4 komentarzy do “Nowa marka MVNO w Polsce?

  • 15 maja 2015 at 16:54
    Permalink

    to raczej zapowiedź zmiany marki na lajt mobile – ewidentnie chcą zmienić nazwę by nie kojarzyła się z pastą do zębów ;P – no i piszą lajt mobile – niedługo będzie nowa lajtowa oferta – nazwa to dopiero początek zmian. Jednak jak piszą lajtowa oferta a nie tania oferta – to już taniej i lepiej nie będzie. Jedynie odświeżenie wizerunku firmy telestrada i tyle. Pamiętam jak swego czasu było głośno o zmianie nazwy z tele25 na izzi i miało być tanio – miały być tanie ceny w roumingu UE (19gr/min brutto za minutę połączenia w krajach UE i sms 9gr/szt w krajach UE – i każdy wie kto się tym interesował co z tego wyszło – nic nie wyszło. Wyszło totalne dno….

    Odpowiedź
    • Marcin
      15 maja 2015 at 18:55
      Permalink

      Obecne logo rzeczywiście bardziej pasujące do Colgate lub Blend a med. Oferta jest lajtowa od dłuższego czasu, mniej lajtowy był regulamin. Miejmy nadzieję, że tym razem będzie lajtowe jedno i drugie.

      Odpowiedź
  • 15 maja 2015 at 18:05
    Permalink

    Trzeba poczekać, aby móc ocenić. Jednak niewątpliwie sieci tej potrzebne są zmiany. Ale nie samej nazwy, ale i oferty

    Odpowiedź
  • 17 maja 2015 at 14:33
    Permalink

    Nową marką bym tego nie nazwał to tzw rebranding czyli zmiana nazwy.
    Zobaczymy co nowego dodadzą do oferty,bo coś mają dodać.

    Odpowiedź

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *