Pakiet „DOKŁADKA_3GB”, czyli więcej internetu w Virgin Mobile

Wczoraj sieć komórkowa Virgin Mobile zaprezentowała nową promocję DOKŁADKA_3GB, dzięki której klienci operatora mają jeszcze więcej mobilnego internetu w pakietach #WSZYSTKO. Z nowej oferty mogą skorzystać wszyscy posiadacze taryfy #CHCĘ_WSZYSTKO, którzy korzystają z pakietów zintegrowanych.

Aby skorzystać z promocji i zyskać dokładkę w wysokości 3 GB danych należy do niej przystąpić, dokonując jednorazowej i bezpłatnej aktywacji oferty krótki kodem USSD *222*333#. Od momentu aktywacji oferty dodatkowe 3 GB danych będzie przyznawane automatycznie klientom, którzy posiadają na swoim koncie aktywny pakiet #WSZYSTKO (#PełenLuz, #BezLimitu, #Najlepiej, #DlaMnieSuper). Pakiet będzie aktywowany po aktywacji lub odnowieniu się pakietu zintegrowanego. Dodatkowe 3 GB danych zostanie każdorazowo zsumowane z danymi zawartymi w pakiecie #WSZYSTKO.

Virgin Mobile dokładka

Fot: VirginMobile.pl / Print Screen

Ilość internetu mobilnego (danych) można bezpłatnie sprawdzić krótkim kodem USSD *108#.

Promocja obowiązuje od 29 sierpnia b.r. do odwołania.

REGULAMIN

Źródło/Fot: Virgin Mobile

3 komentarzy do “Pakiet „DOKŁADKA_3GB”, czyli więcej internetu w Virgin Mobile

  • 30 sierpnia 2016 at 14:40
    Permalink

    Lycamobile daje za 29 zl Nielimitowane rozmowy, smsy i 12 GB internetu 🙂 bez zadnych aktywacji kodem.

    Odpowiedź
    • 30 sierpnia 2016 at 15:58
      Permalink

      Lycamobile może i ma taniej, jednak ma koszmarnie niski poziom usług. W Virgin też jakość usług a zwłaszcza bok, w którym na połączenie trzeba czekać mnóstwo czasu, się pogorszyła, jednak to wciąć dużo lepiej niż w Lycamobile, w której dodatkowo internet jest dużo wolniejszy

      Odpowiedź
  • 1 września 2016 at 11:57
    Permalink

    W Virgin też jest niski poziom usług, jak się trochę więcej dzwoni w ofercie niby „no limit” lub wysyła nieco więcej smsów (z obserwacji wynika, że czasem wystarczy nawet mniej niż 1000 minut wydzwonionych poza sieć Virgin/Play w miesiącu), to ni stąd, ni zowąd blokują numer (połączenia, smsy wychodzące) pod pretekstem rzekomego generowania sztucznego ruchu. Na odblokowanie czeka się 24h a często dłużej. Po takiej akcji twierdzą, że dodają numer do „białej listy” aby sytuacja nie powtórzyła się w przyszłości, natomiast naprawdę gdy się intensywnie korzysta z telefonu numer blokowany jest kolejny raz. Przy czym głupio tłumaczą się, że to przecież nie oni blokują, tylko „automat”, tak jakby automat był z kosmosu dany i to nie ludzie konfigurowali jego działanie. Do tego dochodzą powtarzające się problemy z aktywacją pakietów. Telefoniczne biuro obsługi wiecznie zajęte, bardzo ciężko się do nich dodzwonić. Często kasują krytyczne komentarze na Facebooku. To wszystko powoduje, że Virgin nie nadaje się do posiadania u nich telefonu w poważniejszych celach.

    Odpowiedź

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *