Play odpowiada Orange na informację o rejestracji kart Pre-Paid przez system bankowy

Rzecznik sieci Play odpowiedział na informację podaną dzisiaj przez Orange, że pomarańczowy operator jako pierwszy w Polsce uruchomił możliwość rejestracji karty Pre-Paid w systemie transakcyjnym banku (pisaliśmy o tym tutaj >>).

Rzecznik sieci Play zdradził dzisiaj, że możliwość ta dotyczy całej tzw. wielkiej czwórki operatorów – Play, Plus, T-Mobile oraz Orange. Zdaniem rzecznika sieci Play Marcina Gruszki możliwość ta pojawiła się dla wszystkich w tym samym czasie.

Sęk w tym, że taką opcję proponujemy wszyscy razem w tym samy czasie! Nawet różowi, nawet zieloni! Taka drobna PRowa różnica 😉 Były wprawdzie ustalenia, aby nie pisać o tym do poniedziałku, ale skoro ktoś nie wytrzymał to po co czekać? Nikt nie jest pierwszy, jest remis a wygrywają klienci, bo to naprawdę prosty i wygodny sposób na rejestrację

– komentuje na blogu sieci Play rzecznik prasowy operatora Marcin Gruszka.

W jaki sposób działa usługa?

Klient banku Millenium (tak, na razie tylko tego) po zalogowaniu się na stronie do swojego konta ma w zakładce usługi obok możliwości doładowania konta ma także specjalną zakładkę – zarejestruj swój numer. Później wystarczy podać numer i zostanie na niego wysłane hasło SMS w celu weryfikacji i trzeba je wpisać na stronie i zatwierdzić. Dane uzupełnią się automatycznie (te, na które zostało założone konto w banku).

– informuje Marcin Gruszka.

Chodzi o system transakcyjny Banku Millennium. Klienci tego banku mogą bez wychodzenia z domu zarejestrować swój numer Pre-Paid, wystarczy, że zalogują się w systemie transakcyjnym.

Źródło/Fot: Play

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *