PlusH – czy w przyszłym tygodniu powitamy nową markę od sieci Plus?

Czyżby szykowała nam się kolejna rewolucja na rynku telekomunikacyjnym? Od wczoraj zaczynają pojawiać się informacje (m. in. na forum sieci Plus) o starcie nowej marki telekomunikacyjnej, którą ma uruchomić sieć Plus i która nazywać ma się Plush. I można by podejrzewać kogoś o żart gdyby nie to, że na stronie głównej sieci Plus (www.plus.pl) zostało zmienione logo operatora, które ma teraz nawiązywać do loga nowej marki.

PlushLogo

Również w niektórych telewizyjnych spotach reklamowych, reklamujących sieć Plus lub Cyfrowy Polsat, pojawia się na końcu charakterystyczne zamalowanie loga Plusa sprayem (domalowanie litery „H”).

Dziwnym zbiegiem okoliczności pogłoski o starcie nowej marki sieci Plus zbiegły się z rzekomym(?) wczorajszym atakiem hakerskim, który miał mieć miejsce m. in. na oficjalnym profilu operatora na Facebooku. Istotnie, na oficjalnym profilu Plusa można jeszcze teraz znaleźć dziwnie brzmiące i wyglądające wpisy:

FB Plus

Pojawiło się nawet krótkie oświadczenie operatora dotyczące dziwnych wpisów:

Oficjalne stanowisko w sprawie fanpage’a Plusa.

W ostatnich godzinach dotarły do nas skargi na dziwne i nieprofesjonalne działania na naszym fanpage’u. Ze swojej strony pragniemy zapewnić, że sytuacja jest już w pełni opanowana, a wobec osób, które są za nią odpowiedzialne zostaną wyciągnięte konsekwencje. W imieniu firmy Polkomtel pragniemy oczywiście wszystkich najmocniej przeprosić. Zachęcamy do ponownego kontaktu z nami.

Logika każe się zastanowić, czy to faktycznie atak hakerski, czy niewątpliwie oryginalna i bardzo odważna kampania mająca na celu wypromować nową markę. Dlaczego? Wpisy nie znikły do teraz (a w chwili gdy to piszę jest 18:30), a w międzyczasie na profilu zmieniło się m. in. zdjęcie tła, które również zawiera charakterystyczną literę „H”, co teoretycznie oznaczałoby, że ktoś z Plusa jednak kontroluje profil. Dlaczego zatem wpisy te nie zostały usunięte?

Plus tło

Informację o nowej marce, jaka ma zawitać w przyszłym tygodniu, podał również czołowy polski portal telekomunikacyjny TELEPOLIS.PL. Zresztą, o ile można by teoretycznie uznać, że można przejąć stronę internetową sieci Plus, czy oficjalny profil na Facebooku, to już niemożliwe jest w imieniu operatora wykupienie w telewizji reklam i zapłacenie za ich emisję.

Uruchomienie przez sieć Plus nowej marki telekomunikacyjnej byłoby teraz nawet logiczne. Wszyscy pozostali operatorzy infrastrukturalni działający na naszym rynku mają je już od dawna.

  • Heyah – legendarna już czerwona łapa jest odrębną marką sieci T-Mobile (w kilka tygodni po starcie zdobyła milion klientów)
  • TuBiedronka – to również odrębna marka sieci T-Mobile, prowadzona we współpracy z siecią sklepów Biedronka
  • Red Bull Mobile – nawiązująca nazwą i wizerunkiem do znanego napoju energetycznego sieć jest odrębną marką sieci Play
  • NJU Mobile – najmłodsza marka ze wszystkich, która należy do Orange i która wywołała sporo zamieszania, zwłaszcza innowacyjną ofertą abonamentową NO-LIMIT

Zostaje nam więc tylko Plus. Warto przypomnieć, że również Plus miał w przeszłości swoje odrębne marki. Była to adresowana głównie do seniorów sieć Sami Swoi, która pojawiła się stosunkowo niedługo po zakończonym ogromnym sukcesem starcie marki Heyah, oraz adresowana do młodzieży sieć 36.6.

Warto zastanowić się, co może zaoferować marka Plush. Z reguły tego typu marki adresowane są do ludzi młodych i interaktywnych, dla których nie jest problemem zakup usługi lub doładowania poprzez internet i którzy nie potrzebują załatwiać spraw wyłącznie osobiście w salonie, gdyż wolą i potrafią zrobić to wygodnie w domu przez internet lub telefon. Spoglądając na oferty największych potencjalnych konkurentów (Heyah, Red Bull Mobile, NJU Mobile) można spodziewać się oferty NO-LIMIT w wersji Pre-Paid lub  – z bezterminową umową – Post-Paid  (lub obie wersje jednocześnie). Lepiej jednak zaczekać cierpliwie do przyszłego tygodnia.

Źródło: wł, TELEPOLIS.PL, plusforum.pl

Co Twoim zdaniem zaoferuje marka Plush?

View Results

Loading ... Loading ...

10 komentarzy do “PlusH – czy w przyszłym tygodniu powitamy nową markę od sieci Plus?

  • 6 września 2014 at 19:39
    Permalink

    Ja tam po Panu Solorzu i spółce nie spodziewam się niczego zaskakującego. No, poza zakodowaniem siatkówki…

    Odpowiedź
    • 6 września 2014 at 21:20
      Permalink

      Zgadzam się w 100% a na potwierdzenie dodam że miał 2 sieci „sami swoi oraz 36i6” skonsolidował (połknął), także pazerność niezna granic. A skoro niepamiętacie ich to sobie poczytajcie otym, ja nawet za darmo od nich nie chcę.

      Odpowiedź
  • 6 września 2014 at 22:12
    Permalink

    Ja chyba dołączę do kolegów powyżej i również stwierdzę, że spodziewam się raczej pozornie tylko tanich ofert, pokrętnych regulaminów itp. Chyba, że nowa marka ma być również nową odsłona, ale mocno, mocno bym się zdziwił.

    Odpowiedź
  • 7 września 2014 at 08:57
    Permalink

    To będzie Pre-Paid podobny do tego znanego z NJU, tylko nieco tańszy i będzie za darmo po sieci.

    Odpowiedź
  • 7 września 2014 at 13:31
    Permalink

    NJU jest nie do pobicia.Zarówno w ofercie przedpłatowej jak i abonamentowej.

    Dobrze będzie jak plus chociaż dorówna njumobile.

    Odpowiedź
  • 7 września 2014 at 14:01
    Permalink

    ja też nie spodziewam się już niczego dobrego po plush – szczególnie że na FB plusH jest już np informacja, iż niby 0zł na start ale opłata miesięczna 69,95zł włączywszy rabat SmartDOM – innymi słowy szkoda zawracać sobie głowę taką ofertą…

    Odpowiedź
    • 7 września 2014 at 18:07
      Permalink

      To nie jest oferta Plush. Po prostu zamazane sprayem logo Plusa pojawiło się na wielu istniejących już wcześniej bilbordach Plusa i Cyfrowego Polsatu. Z nowa ofertą nie ma to nic wspólnego

      Odpowiedź
  • 7 września 2014 at 18:44
    Permalink

    do Jacek: a może po prostu cały plus zmienia się w plush…?

    Odpowiedź
    • 7 września 2014 at 19:56
      Permalink

      Teoretycznie możliwe wszystko, ale najbardziej prawdopodobna jest odrębna marka. Tylko oni zostali. Po likwidacji Sami Swoi i 36.6 jej nie mają, a taka w dzisiejszych czasach jest niewątpliwie potrzebna. Jest coraz więcej osób chcących taniej i prostej oferty dostępnej przez internet.

      Odpowiedź
  • 8 września 2014 at 09:10
    Permalink

    A ja czuję, że narobią sporo zamieszania.

    Odpowiedź

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *