Plush na kartę

Na tej stronie znajduje się lista ekspresowych kodów USSD (krótkich kodów) do zarządzania kontem i usługami w Plush na kartę. Plush na kartę to odrębna marka sieci Plus. Poniższe kody USSD są aktualizowane możliwie na bieżąco, aktualna wersja znajduje się na stronie internetowej operatora.

W celu użycia poniższych ekspresowych kodów USSD należy na klawiaturze telefonu wpisać kod i potwierdzić zieloną słuchawką.

UWAGA!!!

Poniższe kody USSD dotyczą wyłącznie oferty Plush na kartę. Ekspresowe kody USSD do zarządzania kontem i usługami w Plush MIX można znaleźć tutaj >>. Wykorzystywanie tych kodów w innych taryfach (Plus na kartę, Plus MIX) może doprowadzić do aktywacji niechcianych przez użytkownika usług. Przed ich użyciem upewnij się, że jesteś użytkownikiem Plush na kartę.

Krótkie kody USSD podstawowych usług w Plush na kartę:

Usługa Kod USSD
Sprawdzenie stanu i ważności konta *100#
Doładowanie konta *123*telekod#
Doładowanie konta innej osoby *123*telekod*nr_tel#
Sprawdzenie ważność i stanu pakietów *121#
Włączenie komunikatów w języku polskim *105*10#
Włączenie komunikatów w języku angielskim *105*20#
Włączenie poczty głosowej *122*11#
Wyłączenie poczty głosowej *122*00#
Sprawdzenie statusu poczty głosowej *122#
Włączenie GPRS/MMS *101*11*02#
Wyłączenie GPRS/MMS *101*00*02#
Sprawdzenie statusu GPRS/MMS *101#
Włączenie blokady informacji o czasie i koszcie rozmowy *101*11*06#
Wyłączenie blokady informacji o czasie i koszcie rozmowy *101*00*06#
Sprawdzenie statusu blokady informacji o czasie i koszcie rozmowy *101#
Włączenie usługi Zadzwoń do mnie *139*nr_tel#
Włączenie usługi Video Call *101*11*03#
Wyłączenie usługi Video Call *101*00*03#
Sprawdzenie statusu usługi Video Call *101#
Włączenie roamingu *101*11*01#
Wyłączenie roamingu *101*00*01#
Sprawdzenie statusu roamingu *101#
Inicjowanie połączeń w roamingu *111*48nr_tel#

UWAGA! Chcę wszystko! Dołącz do Virgin Mobile i SMSuj bez ograniczeń na jedyne 29 zł. Sprawdź >>>

Pakiety (taryfy) w Plush na kartę (nowe taryfy)

Usługa/pakiet Kod USSD (Aktywacja)
Sprawdzenie posiadanej taryfy *147#
Zmiana taryfy na Plush bez limitu *147*22#
Pakiet z darmowym dostępem do Facebook-a *136*11*01#
SMS bez limitu i Internet *136*11*02#
SMS bez limitu, 9gr/min i Internet *136*11*03#
Rozmowy, SMSy bez limitu i Internet *136*11*04#
Pakiet Internet 0,5 GB *136*11*05#
Pakiet Internet 2 GB *136*11*07#
Sprawdzanie statusu promocji i pakietów *136#
Włączenie usługi LTE *101*11*24#
Wyłączenie usługi LTE *101*00*24#
Sprawdzenie statusu usługi LTE *101#

Pakiety (taryfy) w Plush na kartę (stare taryfy)

Usługa Kod USSD Ważność Koszt
SMS-y bez limitu na komórki *136*11*09# 30 dni 10,00 zł
2 GB Internetu *136*11*01# 30 dni 15,00 zł
SMS-y bez limitu na komórki
2 GB internetu *136*11*03# 30 dni 20,00 zł
SMS-y bez limitu na komórki
9gr/min na komórki
Rozmowy bez limitu na komórki *136*11*08# 30 dni 25,00 zł
Rozmowy bez limitu na komórki *136*11*15# 30 dni 30,00 zł
SMS-y bez limitu na komórki
Rozmowy bez limitu na komórki *136*11*05# 30 dni 35,00 zł
SMS-y bez limitu na komórki
0,5 GB internetu

Dodatkowe pakiety internetowe w Plush na kartę

Pakiet internetowy Aktywacja Dezaktywacja Ważność Cena
300 MB *136*11*10# *136*00*10# 30 dni 5,00 zł
500 MB *136*11*11# *136*00*11# 30 dni 7,00 zł
1GB *136*11*12# *136*00*12# 30 dni 10,00 zł

Dodatkowe usługi w Plush na kartę

Usługa Kod USSD Cena
Facebook i Instagram *136*11*14# Bezpłatnie
LTE *101*11*24# Bezpłatnie

Pełna lista kodów USSD do zarządzania promocjami w Plush na kartę

Usługa Kod USSD
Zmiana taryfy na Plush bez limitu *147*19#
Sprawdzenie posiadanej taryfy *147#
Włączenie promocji „Internet, SMS-y i 9 gr/min” *136*11*03#
Wyłączenie promocji „Internet, SMS-y i 9 gr/min” *136*00*03#
Sprawdzenie statusu promocji „Internet, SMS-y i 9 gr/min” *136#
Włączenie promocji „Rozmowy, SMS-y bez limitu i 0,5GB” *136*11*05#
Wyłączenie promocji „Rozmowy, SMS-y bez limitu i 0,5GB” *136*00*05#
Sprawdzenie statusu promocji „Rozmowy, SMS-y bez limitu i 0,5GB” *136#
Włączenie promocji „Internet i SMS-y” *136*11*01#
Wyłączenie promocji „Internet i SMS-y” *136*00*01#
Sprawdzenie statusu promocji „Internet i SMS-y” *136#
Włączenie promocji „Rozmowy i SMS-y bez limitu do wszystkich” *136*11*15#
Wyłączenie promocji „Rozmowy i SMS-y bez limitu do wszystkich” *136*00*15#
Sprawdzenie statusu promocji „Rozmowy i SMS-y bez limitu do wszystkich” *136#
Włączenie promocji „Rozmowy bez limitu do wszystkich” *136*11*08#
Wyłączenie promocji „Rozmowy bez limitu do wszystkich” *136*00*08#
Sprawdzenie statusu promocji „Rozmowy bez limitu do wszystkich” *136#
Włączenie promocji „SMS-y bez limitu do wszystkich” *136*11*09#
Wyłączenie promocji „SMS-y bez limitu do wszystkich” *136*00*09#
Sprawdzenie statusu promocji „SMS-y bez limitu do wszystkich” *136#
Włączenie „Pakiet Facebook i Instagram – promocja” *136*11*14#
Wyłączenie „Pakiet Facebook i Instagram – promocja” *136*00*14#
Sprawdzenie statusu „Pakiet Facebook i Instagram – promocja” *136#
Włączenie Pakietu Internet 300 MB *136*11*10#
Wyłączenie Pakietu Internet 300 MB *136*00*10#
Sprawdzenie statusu Pakietu Internet 300 MB *136#
Włączenie Pakietu Internet 500 MB *136*11*11#
Wyłączenie Pakietu Internet 500 MB *136*00*11#
Sprawdzenie statusu Pakietu Internet 500 MB *136#
Włączenie Pakietu Internet 1GB *136*11*12#
Wyłączenie Pakietu Internet 1GB *136*00*12#
Sprawdzenie statusu Pakietu Internet 1GB *136#
Włączenie usługi LTE *101*11*24#
Wyłączenie usługi LTE *101*00*24#
Sprawdzenie statusu usługi LTE *101#

Źródło: plushbezlimitu.pl, dostęp 27.03.2015 r.

79 komentarzy do “Plush na kartę

  • 3 czerwca 2016 at 18:29
    Permalink

    Witam ja wylaczlam pakiet rozmowy i sms bez limitu a chce wlaczyc to samo tylko z internetem 10 GB mam kod ale nie moge zmienic pakietu bo mi nie wchodzi prosze o pomoc

    Odpowiedź
    • 3 czerwca 2016 at 19:07
      Permalink

      A nie musisz przypadkiem wyłączyć obecnego pakietu?

      Odpowiedź
  • 16 lipca 2016 at 16:07
    Permalink

    Mam pytanie – aktywowalam pakiet nielimitowane SMSy i internet w Plush (15zl), ile konkretnie jest GB internetu w tej usludze?

    Odpowiedź
  • 17 lipca 2016 at 19:12
    Permalink

    Mam aktywną taryfę:
    2 GB, SMSY
    BEZ LIMITU i 9 GR/MIN
    DO WSZYSTKICH
    SIECI KOMÓRKOWYCH
    *136*11*03#
    20 ZŁ / 30 DNI

    i chciałabym ją zmienić na nową:
    29zł/30 dni4 GB 10 GB 0 zł
    sms na komórki 0 gr
    min na komórki
    *136*11*04#

    Czy wystarczy kodem uaktywnić nową taryfę czy trzeba najpierw jakimś kodem dezaktywować poprzednią?

    Odpowiedź
  • 5 sierpnia 2016 at 19:09
    Permalink

    Witam dezaktywowałam rozmowy i sms-y do wszystkich
    i chciałam aktywować za 29 zł 10 gb, rozmowy i sms-y do wszystkich kodem*136*11*04# i dostalam odp od operatora-usługa niedostępna, mam środki na koncie i nie wiem co jest grane

    Odpowiedź
    • 5 sierpnia 2016 at 21:20
      Permalink

      okazało się że mam starą taryfę plusza i musialam wprowadzić nowy kod , ale za 5 zl *147*22#

      Odpowiedź
  • 27 sierpnia 2016 at 22:51
    Permalink

    Jak wylaczyc poczte glosowa kod *122*00# nie dziala…

    Odpowiedź
  • 6 września 2016 at 23:50
    Permalink

    Jak mogę wyłączyć pakiet rozmowy i smsy bez limitu do wszystkich i internet ?

    Odpowiedź
    • JacekK
      7 września 2016 at 08:21
      Permalink

      Witam, abym mógł pomóc nie mając żadnych wątpliwości muszę wiedzieć, który konkretnie pakiet ma Pan aktywny, proszę więc o podanie jego ceny oraz dokładnej zawartości. Może to być też kod USSD, który użył Pan do aktywacji pakietu. Dziękuję.

      Odpowiedź
  • 10 września 2016 at 22:51
    Permalink

    Dzień dobry,

    mam pewien problem. Moja wcześniejsza taryfa to PnK. Miałam tam kilka aktywowanych promocji w tym m.in. :
    Pakiet internetowy w Plus na kartę – 0 zł za internet
    Komórki, Plus, Plus na kartę, Sieci komórkowe Dodaj komentarz
    0 zł za internet
    Teraz internet w telefonie dostajesz za 0 zł na start.
    Włącz promocję „Internet za 0 zł na start (300 MB)”
    Jak to działa?
    W ramach promocji zostaje włączony bezpłatny Pakiet 300 MB na 30 dni.
    Potem Pakiet będzie odnawiał się co 30 dni za 7 zł.
    Z promocji można skorzystać jednokrotnie.

    Postanowiłam zmienić taryfę na Plush Rozmowy i SMSy bez limitu i Internet (za 29zł).

    Jestem zadowolona z tej opcji, jednak problem, jaki się pojawił to stale odnawiająca się promocja „Internet za 0 zł na start”, która już teraz kosztuje mnie 7zł…. Nie mogę jej wyłączyć kodem, który wskazuje Plus na swojej stronie…

    Proszę o jakieś rady.
    Pozdrawiam serdecznie

    Odpowiedź
  • 11 września 2016 at 08:53
    Permalink

    Właśnie ten kod nie działa – każą skontaktować się z BOK. Zastanawiam się czy istnieje jeszcze inny sposób na wyłączenie tej promocji…

    Odpowiedź
    • JacekK
      11 września 2016 at 19:23
      Permalink

      Niestety chyba musisz zadzwonić skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta. Niestety nie znalazłem innego regulaminu tej usługi, dziwne też, że ten pakiet odnawia się, skoro jesteś już w Plushu.

      Odpowiedź
      • 12 września 2016 at 09:10
        Permalink

        Dziękuje za pomoc, tak właśnie myślałam, że to niestety jedynie rozwiązanie. Samą mnie to dziwi… No nic, raz jeszcze dziękuje i pozdrawiam 😉

        Odpowiedź
  • 28 września 2016 at 10:47
    Permalink

    Jak wyłączyć pakiet nielimitowane rozmowy i sms-y do wszystkich sieci i 1GB internetu?

    Odpowiedź
  • 13 października 2016 at 17:35
    Permalink

    Jak wyłączyć pakiety 2GB internetu ? a aktywować 300 mim do wszystkich sieci sms-y do wszystkich sieci bez limitu i 1 GB internetu w plush mix ?

    Odpowiedź
  • 20 października 2016 at 14:00
    Permalink

    Sz.P Posiadam kartę plush—chcę przejśc na kartę Ja+.Proszę o kod do aktywacji.

    Odpowiedź
  • 21 października 2016 at 13:25
    Permalink

    witam mam pakiet facebook i instagram oraz rozmowy, smsy bez limitu o 0,5 GB płace 35 zł chce zmienic na rozmowy i sms bez limitu i 6 GB co mam zrobic

    Odpowiedź
    • JacekK
      21 października 2016 at 14:08
      Permalink

      Który konkretnie pakiet chce Pani włączyć? W Plush na kartę dzisiaj nie ma pakietu mającego 6 GB internetu. Ogólnie aby przejść na inny pakiet, należy wyłączyć dotychczas posiadany i aktywować nowy. Ponieważ nie wiem ze 100% pewnością, co dokładnie chce Pani aktywować, wstrzymam się z wklejaniem kodu do czasu, aż podpowie Pani odnośnie pakietu, który chce Pani włączyć.

      Pozdrawiam i czekam 🙂

      Odpowiedź
  • 26 października 2016 at 18:12
    Permalink

    Zmieniłam taryfę na plush bez limitu aktywowałam pakiet smsy bez limitu 2gb internetu i rozmowy za 9 gr. Problem pojawił sie gdy chciałam zadzwonic do brata ( na polski numer), który jest w niemczech, po nawiązaniu połączeniu papuga mówi że wybrany nr jest niedostęny nie mogę też wysłąc smsa do niego.
    Czy ktoś wie jak to rozwazać ?

    Odpowiedź
    • JacekK
      26 października 2016 at 20:31
      Permalink

      Witam,

      czy ten SMS wysyła się, ale nie dochodzi do celu, czy problem pojawia się już na etapie wysyłania go? Jeśli SMS się wysyła a nie dochodzi, zaś dzwoniąc numer jest niedostępny problem ma odbiorca (brat). Być może nie ma zasięgu, roaming jest nieaktywny, lub jest jakiś inny problem tego typu. Jeśli zaś SMS również się nie wysyła, a numer wpisuje Pani poprawnie, trzeba zadzwonić na BOK.

      W jakim formacie wpisuje Pani numer? 9-cyfrowym?

      Pozdrawiam 🙂

      Odpowiedź
      • 27 października 2016 at 10:15
        Permalink

        Sms nawet nie chce sie wysłać a numer wpisuje w formacie 9 cyfr +48 z przodu.
        Skontaktowałam się z Plusem przez formularz kontaktowy i się okazało że połączenia międzynarodowe zostały zablokowane ( nie wiem czeemu tak się stało po zmianie taryfy), ale teraz już wszystko działa.

        Dziękuje za pomoc 🙂
        Pozdrawiam

        Odpowiedź
  • 16 listopada 2016 at 16:13
    Permalink

    Witam mam pytanie jak wylaczyc pakiet???
    Rozmowy , sms-y bez limitu +10Gb onternetu???
    Dokladnie chodzi mi tylko o dezakyywacje. Z gory dziekuje za pomoc 🙂

    Odpowiedź
  • 30 listopada 2016 at 18:47
    Permalink

    Witam,
    miałem Pnk z tego co pamiętam a w nim sms-y bez limitu do wszystkich, przeszedłem do plusha i wziąłem sms-y bez limitu i internet, a tamtą promocją się nie przejmowałem, bo myślałem że skoro inna taryfa to sama zginie i przepadnie, ale niestety 10zł zjadło, a co więcej ta stara promocja nie chce się poddać, po wpisaniu *136*00*01# co teoretycznie ją odwołuje dostaje sms-a „promocja jest już nieaktywna lub nie była aktywowana” i co teraz?

    Odpowiedź
    • JacekK
      30 listopada 2016 at 19:54
      Permalink

      Witam,

      czy jest Pan pewien, że 10 zł zostało pobrane za tę właśnie promocję? Kod, który Pan podał dotyczy wyłączenia promocji kosztującej 15 zł/mc (internet + SMS-y).

      Pozdrawiam

      Odpowiedź
      • 30 listopada 2016 at 20:09
        Permalink

        tak 10zł, sms-y bez limitu do wszystkich

        Odpowiedź
        • JacekK
          30 listopada 2016 at 20:19
          Permalink

          No więc nie ten kod. Proszę spróbować *136*00*09#. On dotyczy promocji z SMS-ami za 10 zł.

          Odpowiedź
          • 30 listopada 2016 at 20:29
            Permalink

            usługa chwilowo niedostępna, skontaktuj się z BOK…

          • JacekK
            30 listopada 2016 at 20:37
            Permalink

            Spróbuje Pan za kilkanaście minut znowu, Jeśli nie pójdzie, chyba właśnie tylko kontakt z BOK pomoże. Kod jest właściwy, możliwe, że przy migracji coś się stało u operatora. Chyba ktoś tu kiedyś miał podobny problem i też kod nie zadziałał 🙁

  • 1 grudnia 2016 at 10:30
    Permalink

    Witam jak co miesiąc doładowałem konto za 35 złoty i automatycznie uaktywniał mi się pakiet nielimitowane sms i rozmowe oraz 1 gb internetu ( możliwe że 2 dokładnie nie pamiętam) problem tkwi w tym że mam nielimitowane rozmowy i sms ale nie mam internetu za 15 minut wyjeżdżam i na gwałt potrzebuję internetu

    Odpowiedź
    • JacekK
      1 grudnia 2016 at 14:23
      Permalink

      Witam,

      chodzi o to, że internet nie działa, czy o to, że wraz z odnowieniem się pakietu nie ma w nim pakietu danych? Proszę sprawdzić kodami *121# oraz *136# co dokładnie jest włączone i napisać, będę mógł wówczas powiedzieć coś więcej.

      Pozdrawiam

      Odpowiedź
  • 7 stycznia 2017 at 11:30
    Permalink

    Mam pytanie ja wyłączyć usługi w mixplusie dostaje niechciane smsy za które słono płace . Z góry dziękuję za pomoc ..Janusz

    Odpowiedź
    • JacekK
      8 stycznia 2017 at 13:13
      Permalink

      Witam,

      musiałby Pan napisać co konkretnie jest włączone. Proszę podać treść SMS-a, który informuje o wydłużeniu się usługi oraz numer telefonu, z którego jest wysyłany.

      Pozdrawiam

      Odpowiedź
  • 12 stycznia 2017 at 19:37
    Permalink

    Witam.
    Jak wyłączyć pakiet internetowy 2GB, który kosztuje 15zł? 🙂 Ponieważ w tabelkach wyżej nie znalazłam kodu dezaktywującego.

    Odpowiedź
      • 13 stycznia 2017 at 00:18
        Permalink

        Dziękuję. Jednak po wpisaniu kodu dostaje komunikat, iż wystąpiły problemy z obsługą zlecenia.

        Odpowiedź
        • JacekK
          13 stycznia 2017 at 08:21
          Permalink

          Proszę podać mi kod, którym dokonała Pani aktywacji tego pakietu, być może rozmawiamy o innych. Dziękuję

          Odpowiedź

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *