TuBiedronka

  • Sprawdzenie stanu konta – *101#Przepraszamy! Pełna lista krótkich kodów USSD sieci TuBiedronka jest w trakcie przygotowania. Zapraszamy później.

 

Proponujemy w tym celu odwiedzić stronę internetową operatora, gdyż na niej powinny znajdować się niezbędne informacje na temat zarządzania kontem i usługami.

27 komentarzy do “TuBiedronka

    • 6 maja 2014 at 18:25
      Permalink

      Na jaką usługę potrzebuje Pan kodu USSD sieci TuBiedronka? Kody USSD są różne, na różne usługi (np. sprawdzenie stanu konta, stanu aktywnych usług, itp.). Nie zdążyliśmy jeszcze przygotować listy dla sieci TuBiedronka, ale pracujemy nad tym. Proszę napisać na co potrzebuje Pan kodu, a postaram się pomóc.

      Odpowiedź
      • 25 maja 2017 at 22:18
        Permalink

        nie mogę odebrać mms zdjęć jaki mam wbić kod

        Odpowiedź
        • JacekK
          26 maja 2017 at 12:27
          Permalink

          Problem problemów z odebraniem MMS nie ma związku z kodami USSD. Czy telefon pod kątem MMS został poprawnie skonfigurowany? Przyszły jakieś ustawienia?

          Odpowiedź
    • 6 maja 2014 at 19:44
      Permalink

      Jeśli mówi Pan o zestawie internetowym z modemem, to oczywiście nie ma w nim telefonu.

      Odnośnie stanu aktywnych usług i zarządzania kontem, proszę spróbować *100#. Stan konta sprawdza się kodem *101#. Jak coś proszę pytać.

      Odpowiedź
  • 24 maja 2014 at 12:16
    Permalink

    Ostatnio miałam prawie 50złotych na kącie -a mam nowy telefon i dwie karty w nim- jedna z biedronki a druga z darmowym internetem ale właśnie o to chodzi że „zjadło” mi całą kasę …czy tego się nie da jakoś cofnąć lub coś z tym zrobić?

    Odpowiedź
    • 22 grudnia 2016 at 20:54
      Permalink

      też tak miałam, wyszło, że sieć biedronka nie jest winna 🙁

      Odpowiedź
  • 24 maja 2014 at 13:53
    Permalink

    Witam,

    skoro „zjadło” kasę, to raczej cofnąć się tego nie da. Nie do końca rozumiem, jak to było z tymi dwiema kartami. Podejrzewam, że urządzenie łączyło się z internetem nie z tej, co powinno. Jeśli tak było, to niestety nic nie da się z tym zrobić, gdyż środki zostały pobrane ponieważ użytkownik skorzystał z usługi.

    Pozdrawiam!

    Odpowiedź
  • 3 lipca 2014 at 20:04
    Permalink

    Prosze o informację,jak ,,włączyć” internet w TUBIEDRONKA-czy jest jakiś kod? Pozdro

    Odpowiedź
    • 4 lipca 2014 at 08:56
      Permalink

      Dzień Dobry,

      internet powinien być aktywowany automatycznie. Jeśli nie działa, proszę sprawdzić, czy połączenie internetowe jest poprawnie skonfigurowane. Mam na myśli APN, numer dostępowy, użytkownika i hasło.

      Dane do konfiguracji dla TuBiedronka znajdzie Pan tutaj:

      http://mvno-gsm.pl/konfiguracja-internetu/

      Numer dostępowy to zawsze *99#.

      Pozdrawiam!

      Jacek

      Odpowiedź
  • 15 września 2014 at 18:07
    Permalink

    O czym tu się pisze? Coś takiego jak kody USSD w sieci Tubiedronka nie istnieją, to chyba za wysoki poziom wtajemniczenia albo za trudne,no tak są aż 2- słownie dwa hurra victoria.
    I tu mam zagadkę; jak biedny żuczek czyli ja mam sprawdzić ile zostało mi MB z pakietu, zaznaczam że tak- jest to możliwe ale u innych.
    Proszę nie pisać pierdół „Proszę skontaktować sie z Biurem Obsługi Czegoś Tam” bo raz zachowałem się jak idiota i skorzystałem z tej deski ratunku gdy po doładowniu nie włączono mi internetu,dwadzieścia parę złotych pooooszło w pi…..du i posłuchałem kretyńskiej muzyczki i gościa który prawdopodobnie pracował tam przez przypadek, co mam zrobić aby w prosty sposób dowiedzieć się o stan MOJEGO pakietu.Pozdrawiam.

    Odpowiedź
  • 6 lutego 2015 at 18:46
    Permalink

    Chcialem sie dowiedziec jak wykupic dodatkowy internet jesli wykorzystalem darmowy 1GB i co dalej do nastepnego miesiaca zostalo mi ze 20 dni a w tym momecie internet laduje sie z predkoscia prawie zerowa…. Czy teraz mam czekac do nastepnego miesiaca kalendarzowego zeby uzyskac kolejny 1GB??????????

    Odpowiedź
    • 6 lutego 2015 at 21:49
      Permalink

      TuBiedronka to bardzo długa historia. W przyszłym tygodniu postaram się zebrać wszystko do kupy i opisać co i jak. Niestety strona internetowa jest mocno, mocno uboga :/

      Wykupić internetu się nie da, wydaje mi się, że trzeba zasilić konto, ale pewien póki co nie jestem.

      Pozdrawiam!

      Odpowiedź
  • 6 marca 2015 at 16:03
    Permalink

    kaszana nie mozna pakietu dodatkowego neta kupic buuuuu

    Odpowiedź
  • 8 marca 2015 at 15:51
    Permalink

    jakie są pakiety internetowe w tubiedronka ?
    Jaka cena ? za co ?

    Odpowiedź
  • 6 kwietnia 2015 at 20:52
    Permalink

    Nie mogę sprawdzić stanu konta komunikat sesja została zakończona .Do tej pory nie miałam takiego problemu .(lumia710)może ktoś wie jak to zrobić?

    Odpowiedź
  • 18 września 2016 at 16:42
    Permalink

    jak doładować telefon w sieci tu biedronka czy muszę jechać do najbliższego sklepu 50 km. Czy jest inna możliwość.przy wpisywani kodu *99# wyskakuje FUNKCJONALNOŚĆ NIEDOSTĘPNA .co to jest jak mam włączyć internet.Sieć biedronka wprowadziła się na rynek tylko po to aby wkurzać ludzi.Niema jasnych i prostych zasad jak w innych sieciach,to nie działa tamto jeszcze orrganizuje się .Co to jest -tak się nie postępuje z klientem >..

    Odpowiedź
  • 18 września 2016 at 16:48
    Permalink

    Jeśli wyświetla się komunikat ,,jeśli nie doładujesz konta to kwota z twojego konta zostanie skasowana .Gratuluję pomysłu na szantaż-kradzież.Moje konto,moje pieniądze a jakiś pajac chce mi je zlikwidować PARANOJA do potęgi n-tej !!!!

    Odpowiedź
  • 16 stycznia 2017 at 22:56
    Permalink

    Mam telefon q-smart elite myphone kupiony ostatnio w biedronce z starterem i 1GB internetu przez rok za free. Aktywowalem nr w T-mobile i doladowałem nr za 30 zl. Po jakim czasie internet sie wlaczy ? Jak to sprawdzic ? Czy sa jakies pakiety internetowe i czy ta siec jeszcze aktywnie dziala ?

    Odpowiedź
    • JacekK
      17 stycznia 2017 at 09:10
      Permalink

      Witam,
      tak, sieć TuBiedronka działa. Internet powinien być aktywny krótko po doładowaniu konta, jeśli minęło jakieś 24 godziny i nie działa, to coś jest nie tak. Zakładając, że karta SIM jest zarejestrowana, czy internet w urządzeniu został skonfigurowany poprawnie? Czy urządzenie w ogóle łączy się z siecią T-Mobile? Połączenia głosowe i SMS-y działają?

      Odpowiedź

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *