T-Mobile – darmowe rozmowy i SMS-y w sieci

Dzisiaj, tj. 15 czerwca, wszystkim użytkownikom T-Mobile na kartę operator bezpłatnie uruchomił usługę nielimitowanych rozmów i SMS-ów w sieci. Prostą i jasną ofertę wspiera utrzymana w stylistyce Hitów od T-Mobile kampania reklamowa. Obok Tomasza Kota zobaczymy w niej jedną z najpopularniejszych polskich artystek nowego pokolenia – Natalię Nykiel.

Warunki najnowszej oferty przedpłaconej w T-Mobile są proste: od dzisiaj darmowe rozmowy i SMS-y w sieci będą  dostępne dla każdego, bez względu na staż. Nie trzeba niczego aktywować czy odnawiać – usługa jest włączana automatycznie po jednorazowym doładowaniu dowolną kwotą. Rozmawiać i SMS-ować ze wszystkimi w sieci można za darmo i bez żadnych ograniczeń, nawet przy zerowym stanie konta – wystarczą aktywne połączenia wychodzące.

Również stali klienci T-Mobile na kartę, niezależnie od posiadanej taryfy i stażu w sieci będą mogli skorzystać z tej propozycji. Dla jeszcze większej wygody aktywacja usługi automatycznie spowoduje wyłączenie wszystkich niepotrzebnych, dodatkowo płatnych usług aktywnych na koncie klienta (np. pakietów minut czy SMS-ów w sieci).

Użytkownicy, którzy przeniosą swój numer do T-Mobile, mogą dodatkowo otrzymać 100 Złotówek do wykorzystania na krajowe połączenia do wszystkich sieci komórkowych i stacjonarnych, SMS-y i MMS-y. Bonus przyznawany jest automatycznie po pierwszym doładowaniu konta za kwotę minimum 20 zł i jest ważny aż przez 3 miesiące.

Natalia Nykiel i Tomasz Kot

Najnowszą promocję od T-Mobile wspiera kampania utrzymana w konwencji Hit od T-Mobile, która już 15 czerwca pojawi się w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. W spotach wykorzystane zostaną elementy koprodukowanego przez T-Mobile teledysku do przeboju – „Error” popularnej wokalistki i ambasadorki projektu Electronic Beats – Natalii Nykiel. Artystce na planie partneruje niezastąpiony Tomasz Kot, wcielający się w rolę właściciela klubu muzycznego. Pośród tłumu imprezowiczów, fluorescencyjnych kolorów i spadającego confetti, polecają najnowszą ofertę T-Mobile na Kartę.

Dłuższy spot wizerunkowy wspiera 15-sekundowa reklama produktowa, jak zwykle utrzymana w bardzo charakterystycznej stylistyce:

Na potrzeby kampanii powstał także dedykowany jej serwis www www.t-mobileulatwia.pl, który stanowi rozszerzenie klasycznych działań reklamowych. Witryna zaprojektowana jako wirtualny klub Electronic Beats, daje możliwość „zwiedzania go” w 360°, a dzięki wykorzystaniu innowacyjnych technologii (biblioteki graficznej WebGL, czy żyroskopu dla urządzeń mobilnych do wsparcia w nawigacji przestrzennej) będzie spełniać nie tylko rolę informacyjną ale i angażującą. Na odwiedzających czekać też będą dodatkowe niespodzianki.

Media mix uzupełniają dodatkowe działania, które obejmują: Internet, w tym  kanały społecznościowe, outdoor (citylights), radio, kino, owned media, oraz materiały POS.

Za kampanię odpowiedzialna jest agencja Bridge2FUN, planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom MediaVest Group, kreacją w Internecie agencja Next a za materiały BTL odpwiada agencja G7 Sp z o.o.. Działania w kanałach społecznościowych prowadzi Agencja Warszawa.

Źródło/Fot: T-Mobile

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *