T-Mobile Polska trafi pod młotek?

Serwis Parkiet.com pisze dzisiaj o tym, że Deutsche Telekom jest niezadowolony z poczynań T-Mobile Polska i daje zarządowi ultimatum i czas na poprawę wyników (więcej w artykule w serwisie Parkiet.com >>).

Zdaniem serwisu Parkiet.com jeśli T-Mobile Polska nie poprawi swoich wyników, może trafić pod młotek, dołączając tym samym do sieci Play, dla której nowy właściciel szukany jest już dość długo. Cóż, chyba nie można się temu wszystkiemu dziwić. Wystarczy spojrzeć na poczytania T-Mobile Polska na przestrzeni ostatnich lat. Brak przełomowych i rewolucyjnych zmian w ofertach, stagnacja, mnóstwo usług włączanych na koncie klienta bez jego wyraźnej zgody (za co zresztą został ukarany, więcej >>). Jedyne innowacyjne rozwiązanie T-Mobile, jakie zapadło mi w ostatnich latach w pamięć, to wprowadzenie opłaty za każdorazowe sprawdzenie stanu konta, nawet za pomocą kodu USSD. Z tego rewolucyjnego pomysłu T-Mobile co prawda się wycofał, jednak sam pomysł wprowadzenia takiego rozwiązania znakomicie wpisuje się w strategię operatora w ostatnich latach. Nawet odrębna marka T-Mobile – Heyah – po licznych zmianach straciła swoją pierwotną tożsamość i przestała być kojarzona z czymś alternatywnym, innowacyjnym i tanim.

Publikowane w serwisach branżowych dane statystyczne o przenoszonych numerach w ostatnim czasie dobitnie pokazywały, ile numerów traci T-Mobile, a ile tylko pozyskuje.  Ciekawe, jak odbiła się też na kondycji operatora (choć bardziej zapewne na statystykach dotyczących ilości klientów) konieczność wyłączenia niezarejestrowanych kart SIM w lutym b.r.

Ciemno widzę jakąś znaczącą zmianę w poczynaniach T-Mobile Polska. Wizerunek buduje się latami, traci bardzo szybko. Natomiast czy przy dzisiejszych tak niskich cenach można jeszcze namieszać na rynku wprowadzeniem jakiejś rewelacyjnej i bezkonkurencyjnej oferty?

Źródło / Fot: Parkiet.com, wł

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *