Teraz w Vectrze WSZYSTKO NA MAKSA – ruszyła jesienna kampania promocyjna operatora

Dzisiaj wystartowała jesienna kampania promocyjna Vectry pod hasłem WSZYSTKO NA MAKSA. Dzięki niej Klienci Vectry mają możliwość testowania pełnego pakietu usług, przez ponad 2 miesiące, bez żadnych opłat. Oferta dotyczy wszystkich usług i skierowana jest zarówno do obecnych, jak i nowych Klientów. W swojej szerokiej komunikacji operator po raz kolejny wykorzystał znanego artystę – Wojciecha Mecwaldowskiego, popularnego aktora filmowego i telewizyjnego.

Vectra to operator, który stale wychodzi naprzeciw oczekiwaniom swoich Abonentów. Dlatego w najnowszej kampanii promocyjnej przygotował świetną propozycję dedykowaną każdemu członkowi rodziny. W swojej jesiennej promocji powiększa, poszerza i przyśpiesza wszystkie usługi, by Klienci mogli bez dodatkowych opłat, przez ponad 2 miesiące, cieszyć się bogactwem i różnorodnością proponowanych produktów.

WSZYSTKO NA MAKSA oznacza możliwość skorzystania z 218 programów telewizyjnych, w tym 80 w wersji HD i wszystkich pakietów Premium (zawierających m.in. HBO, Canal+, Eleven Sports) przez ponad 2 miesiące bez dodatkowych opłat. Ponadto wybierając usługę internetową Abonenci będą mogli surfować w sieci z maksymalną prędkością łącza, osiągającą nawet do 150 Mb/s, a w przypadku telefonii komórkowej z nielimitowanych rozmów i smsów oraz 15 GB internetu. Natomiast wybierając paczkę produktów Klienci otrzymają wszystkie powyższe benefity, każdej wybranej usługi.

– Nowa oferta Vectry to ukłon w stronę Klienta, który pozostaje w centrum naszego zainteresowania. Dbanie o jego satysfakcję, jak również szeroko pojęta jakość jest dla nas priorytetem. Dlatego jesienna promocja Vectry daje naszym Klientom możliwość skorzystania z pełnych usług z naszego portfolio, by Ci mogli zapoznać się z nimi i zadecydować, co ich interesuje i w jakim zakresie. Szczególnie, że zbliżają się długie jesienno-zimowe wieczory. Warto również podkreślić, że oferta Vectry stale się poszerza i daje coraz więcej dobrej rozrywki i zabawy nie tylko przed telewizorem, ale również korzystając z szybkiego internetu, czy telefonii komórkowej z atrakcyjnymi planami taryfowymi – powiedział Rafał Brzezowski, członek Zarządu ds. sprzedaży i marketingu.

Zalety oferty WSZYSTKO NA MAKSA to prosty mechanizm, pakiety Premium bez dodatkowych kosztów z super rozrywką, światowym kinem oraz najważniejszymi wydarzeniami sportowymi przez ponad 60 dni bez dodatkowych opłat. Szeroki wachlarz ofert do wyboru, co znaczy, że nawet najbardziej wymagający Klient znajdzie propozycję spełniającą jego oczekiwania. Do tego bardzo bogaty kontent telewizyjny na długie jesienno-zimowe wieczory z popularnymi serialami, bajkami dla najmłodszych i nie tylko. A przede wszystkim atrakcyjne ceny, dostosowane do możliwości każdego Klienta. Ta wyjątkowo atrakcyjna oferta na rynku skierowana jest zarówno do nowych, jak i obecnych Abonentów Vectry.

Kampania WSZYSTKO NA MAKSA wystartowała 16 września i potrawa do końca bieżącego roku. Obejmie największe stacje telewizyjne, radio, oraz outdoor w wybranych miastach, internet oraz materiały BTL. W spotach główną rolę odgrywa Wojciech Mecwaldowski, który po raz kolejny wciela się w pracownika Vectry. Tym razem pojawia się on jako konsultant infolinii, który jest w stanie sprostać nawet najbardziej wymagającym i niecierpliwym Klientom. 3 oferty sprzedażowe w 30 sekund? Ależ czemu nie! Wszystko jest możliwe, jeśli ma się do dyspozycji ofertę NA MAKSA.

W kampanii telewizyjnej wykorzystany jest główny spot 30 sekundowy i 3 spoty 15 sekundowe. Emisja rozpoczęła się dzisiaj. Od października kampanię wspierać będzie reklama radiowa. W internecie zostaną wykorzystane różnorodne dostępne formy reklamowe, przygotowano wiele formatów i linii kreatywnych. Nowa kreacja pojawi się także w witrynach Salonów Firmowych Vectry w całym kraju. Całość dopełnią materiały BTL.

Produkcję ATL oraz online zrealizowały wspólnie agencje Scholz&Friends oraz The Digitals. Spoty reżyserował Bartek Ignaciuk, zdjęcia wykonał Bartek Kaczmarek, a całość realizowało studio Film Reaktor. Za zakup mediów odpowiadają: Starcom oraz ClickAd. Zdjęcia do materiałów reklamowych wykonał fotograf Radek Polak.

Źródło/Fot: Vectra

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *