„Tony is back!” – Vectone Mobile w humorystyczny sposób informuje o usunięciu awarii

„Tony is back!” – napisał na swoim oficjalnym profilu na Facebooku Vectone Mobile Polska. Operator w żartobliwy sposób poinformował użytkowników przeszło tydzień temu, że wielodniowa i poważna awaria sieci w całej Europie została usunięta. Tony to „maskotka” operatora. Czy na pewno tak jest?

O wielodniowej awarii Vectone Mobile pisaliśmy tutaj. Sprawa była poważna, gdyż awaria w bolesny sposób uderzyła w klientów. Jedyną działającą usługą były w zasadzie połączenia głosowe, ale tylko te wykonywane i tylko wtedy, gdy udało się zalogować do sieci kartę SIM, co nie było często zadaniem łatwym. Problem dotyczył wszystkich oddziałów Vectone Mobile w 10 krajach Europy, w tym również użytkowników należącej do tej samej firmy sieci Delight Mobile, obecnej w czterech krajach. Usługi Vectone Mobile i Delight Mobile są popularne głównie wśród obcokrajowców oraz osób często podróżujących.

Vectone Mobile Tony

Jak jest teraz? Jak informują nasi Czytelnicy w Polsce sytuacja powróciła do stanu sprzed awarii. Oznacza to, że generalnie wszystkie usługi działają. Można wykonywać i odbierać połączenia krajowe i międzynarodowe, wysyłać i odbierać wiadomości SMS, korzystać z transmisji danych. Działają już numery do Biura Obsługi Klienta. Co więc nie działa? Jak informują nas nasi Czytelnicy powróciły problemy z wysyłaniem SMS-ów na numery przeniesione. Użytkownik wysyła wiadomość SMS, ta zaś nie dociera do odbiorcy. Problem ten występuje praktycznie od rzeczywistego startu operatora w Polsce (jeśli z przerwami, to bardzo krótkimi).

Po tym, jak operator poinformował klientów o usunięciu awarii, do internetu powróciły kampanie reklamowe polskiego oddziału operatora.

W ramach rekompensaty Vectone Mobile Polska zaoferował użytkownikom promocyjny darmowy pakiet danych – 5 GB – który można wykorzystać do końca lipca. Aby go aktywować wystarczy użyć krótkiego kodu USSD *1234#. Niestety, ilość pozostałych danych można sprawdzić tylko na BOK. Pilnowanie tego jest o tyle ważne, że w Vectone Mobile nie ma tzw. lejka, zatem po wykorzystaniu całego pakietu danych, korzystanie z internetu będzie skutkowało naliczaniem opłat zgodnie z cennikiem.

W czasie trwania awarii udało się nam skontaktować z operatorem, który w komunikacie zapewnił nas, że operator nie planuje zakończenia działalności w Polsce, ani w żadnym innym kraju.

Odpowiedź operatora:

Dzień dobry,
bardzo dziękujemy za kontakt. Niestety problem, jaki pojawił się podczas aktualizacji sieci w wielu krajach występuje po dzień dzisiejszy. Nie posiadamy oficjalnej informacji, kiedy wszystko będzie działało poprawnie. Wiemy jedynie, iż usługi w Austrii już funkcjonują bez zarzutów.
Powracając do tematu Vectone Mobile PL, niestety, usługi nie funkcjonują prawidłowo. Z pewnością będziemy informować Klientów na bieżąco, chociażby na Facebooku, jeżeli wszystko już powróci do normy. Na chwile obecna możemy jedynie bardzo przeprosić Klientów za niedogodności i zagwarantować, iż siec nie zamierza zakończenia działalności ani na rynku polskim, ani na żadnym innym.

Z poważaniem,
Vectone Mobile PL

Źródło/Fot: Vectone Mobile, wł

5 komentarzy do “„Tony is back!” – Vectone Mobile w humorystyczny sposób informuje o usunięciu awarii

  • 17 lipca 2015 at 18:44
    Permalink

    Drogi JacekKu,

    Dziękujemy za Twój wpis o Vectone Mobile. To prawda, że chcieliśmy dodać trochę humoru do naszych ostatnich postów. Ciężko pracujemy nad aktualizacją i poprawą naszych usług, które oferujemy Klientom. Sprawę tę traktujemy bardzo poważnie. Naszym głównym celem biznesowym jest zapewnienie najwyższej jakości usług w możliwie najniżych cenach. Naszą misją jest łączenie ludzi z ich rodzinami i przyjaciółmi niezależnie od tego, w której części świata się obecnie znajdują.

    Dziękujemy za zwrócenie uwagi na problem związny z opóźnieniem w dostarczaniu wiadomości tekstowych, z którym borykają się niektórzy z naszych Klientów. W związku z zaistniałym problemem uruchomiliśmy dodatkowy adres e-mail przeznaczony do rozpatrywania skarg, które docierały do nas w trakcie trwania jak i po usunięciu awarii.

    Zwracamy się z prośbą do naszych Klientów, aby w razie jakichkolwiek problemów pisali do nas na adres reviews@vectone.com. Dzięki temu będziemy mogli szybciej rozwiązać wszelkie niedogodności.

    Pozdrawiamy,
    Vectone Mobile

    Odpowiedź
    • JacekK
      17 lipca 2015 at 19:37
      Permalink

      Witam serdecznie,

      dziękuję za komentarz. Jeśli planują Państwo dalszą aktywność na naszej stronie www, zachęcam do założenia oficjalnego konta Vectone Mobile. Wystarczy dokonać rejestracji:

      http://mvno-gsm.pl/wp-login.php?action=register

      Z pewnością pomoże to w komunikacji z Czytelnikami i pomoże im jednoznacznie zidentyfikować oficjalne komentarze operatora na stronie www i forum.

      Pozdrawiam,

      JK

      Odpowiedź
    • 18 lipca 2015 at 10:37
      Permalink

      Cytat: „Dziękujemy za zwrócenie uwagi na problem związny z opóźnieniem w dostarczaniu wiadomości tekstowych, z którym borykają się niektórzy z naszych Klientów.” Vectone, nie ściemniajcie, problem nie polega na tym, że smsy dochodzą z opóźnieniem, tylko na tym, że smsy wysyłane z Vectone na niektóre numery (głównie przeniesione) W OGÓLE nie dochodzą a dodatkowo są za takie niedochodzące smsy pobierane opłaty. Generalnie to wstyd, żeby firma przez tyle czasu nie umiała naprawić takiej podstawowej usługi jaką są smsy. Żadna inna sieć w Polsce nie ma takiego problemu i nigdy w historii nie miała. Zapytuję więc: kiedy wreszcie Vectone macie zamiar definitywnie rozwiązać ten problem? Proszę podać konkretną datę, a nie slogan, że nad tym pracujecie. To nie trwa dzień, dwa, tylko już kilka miesięcy i Vectone nadal nie umie wskazać konkretnej daty kiedy problem zostanie rozwiązany! Dopóki tak to działa jak działa to nie jesteście poważną siecią, w której można mieć swój podstawowy numer, a bardziej ciekawostką, Polacy są przyzwyczajeni jednak do wyższej jakości usług telekomunikacyjnych.

      Odpowiedź
  • 17 lipca 2015 at 19:54
    Permalink

    A ja mam pytanie czy sieć zamierza coś zrobić z doładowaniami? Bardzo ciężko je znaleźć a sprzedawcy często nawet nie wiedzą że doładowania mają. Używam dzwoniąc do Norwegii i w zasadzie wszystko jest dobrze poza problemami z zakupem doładowania

    Odpowiedź
    • cyanoone
      18 lipca 2015 at 14:31
      Permalink

      W Rossmanie są, a ich tak mało nie jest 😉

      Odpowiedź

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *