Vectone Mobile wystartował. Można zamawiać darmowe karty SIM (AKTUALIZACJA)

vectone logoO starcie Vectone Mobile Polska moglibyśmy napisać obszerny elaborat. Start marki Vectone Mobile w Polsce zapowiadany był wielokrotnie, raz został nawet ogłoszony przez portale branżowe (wówczas nie było jeszcze MVNO-GSM.PL). Sieć nie wystartowała, przestała nawet na pewien czas działać polska strona internetowa operatora, cały czas działał natomiast profil na FB, jednak przez wiele miesięcy również tu nie było żadnej aktywności ze strony operatora..

W grudniu ubiegłego roku profil operatora na FB ożył ponownie i po raz kolejny został zapowiedziany start sieci w Polsce. Ponownie ruszyła – już w nowej i znacznie nowocześniejszej odsłonie – strona internetowa www.vectonemobile.pl.

Wpis z 9 grudnia 2014 roku głosi:

Witamy po przerwie. Wiemy, że czekaliście. Jesteśmy w drodze i tym razem przybywamy z fantastyczną ofertą przygotowaną specjalnie dla Was.
Zostańcie z nami, już niedługo…

Tym razem start nastąpił faktycznie. Oficjalną informację o starcie operator podał dzisiaj na swoim oficjalnym profilu na FB:

Witam wszystkich serdecznie, cieszę się niezmiernie na tak miłe powitanie Oficjalnie już wystartowaliśmy chociaż mamy jeszcze wiele pracy przed sobą aby dopiąć wszystko na ostatni guzik. Wierzę, że przy odrobinie cierpliwości z Waszej strony wszystko pójdzie gładko i bezproblemowo. Dziękuję Wam za wsparcie i zapraszam do zapoznania się z ofertą. Pozdrowienia dla wszystkich pozytywnie Vectonowo-zakręconych!

Nam z kolei udało się zamówić w dniu dzisiejszym na stronie operatora darmową kartę SIM. Zamówienie zostało złożone i zapisane pomyślnie, otrzymaliśmy numer zamówienia oraz informację o przybliżonym czasie realizacji.

vectone karta sim

Numer BOK +48 739 199 699 również już działa (w pierwszej części dnia jeszcze nie działał), jednak połączenia kieruje aktualnie (stan z godziny 19:00 8 stycznia) do konsultantów mówiących po angielsku, którzy informują, że rozmowy w języku polskim możliwe będą od przyszłego tygodnia. Na stronie internetowej operatora działają również podstrony służące do logowania się m. in. na swoje konto (Przykład).

Temat startu Vectone Mobile w Polsce będziemy monitorować na bieżąco.

Start marki Vectone Mobile w Polsce mógłby zostać zauważony. Jeśli wierzyć informacjom na stronie operatora, oferta jest mocno konkurencyjna i w przypadku niewielkiej nawet kampanii marketingowej może pozytywnie wpłynąć na rynek telekomunikacyjny w Polsce. Więcej o ofercie Vectone Mobile można znaleźć na stronie internetowej marki. Vectone Mobile Polska swoją ofertę kieruje do podobnej grupy docelowej, co Lycamobile i KLUCZ Mobile oraz – właśnie zamykana – Lebara Mobile Polska.

Źródło: Vectone Mobile Polska

Fot: VectoneMobile.pl

41 komentarzy do “Vectone Mobile wystartował. Można zamawiać darmowe karty SIM (AKTUALIZACJA)

  • 8 stycznia 2015 at 10:16
    Permalink

    Ja bym im nie zaufał. Strzelili sobie w kolano ponad 2-letnim „startowaniem” oraz zniknięciem na niemal rok (przerwa w postach na FB trwała od lutego do grudnia, strona internowała nie działała chyba od kwietnia). W dodatku nadal olewają klientów, na oficjalnym profilu na Facebooku nikt z obsługi nie raczy odpowiedzieć komentującym. Nawet jeżeli wystartują, to szybko się zwiną z rynku w Polsce. Z takim podejściem do klienta nie mają szans.

    Odpowiedź
    • 8 stycznia 2015 at 10:20
      Permalink

      Pytanie, czy przyjdzie karta oraz czy w przypadku przyjścia zaloguje się do którejkolwiek sieci. Numer BOK +48 739 199 699 nie działa. A 739* to chyba miał być prefiks operatora.

      Odpowiedź
      • 8 stycznia 2015 at 10:25
        Permalink

        Jeżeli sieć jeszcze nie wystartowała, to albo wstrzymają wysyłanie kart SIM do momentu startu (ale powinni o tym powiadomić) albo prześlą nieaktywną kartę.
        Oferta na ich stronie nie wydaje się zła. Tylko co z tego, skoro są totalnie nieprzewidywalni? Bałbym się przenieść do nich numer, bo dziś są, a jutro mogą już zniknąć.

        Odpowiedź
        • 8 stycznia 2015 at 10:33
          Permalink

          Celują do bardzo podobnej grupy docelowej, co np. Lycamobile, a więc w tanie połączenia międzynarodowe. Nic więc nie stoi na przeszkodzie zamówić ich kartę i używać jej do takich właśnie celów. Ceny mają dobre. To Pre-Paid, więc o ile użytkownik nie będzie zasilał konta wysokimi kwotami, to raczej niczym nie zaryzykuje.

          Nie znalazłem na stronie opcji „przenoszenie numeru”.

          Bardzo okazale wygląda strona www. Zrobienie takiej strony kosztuje sporo. Nikt przy zdrowych zmysłach raczej nie zrobiłby tak nowoczesnej strony www, gdyby nie zamierzał zarabiać 🙂 Choć z drugiej strony szablon jest taki sam, jak np. Vectone Mobile UK

          Odpowiedź
  • 8 stycznia 2015 at 10:24
    Permalink

    Zamówiłem kartę SIM. Jednak nie otrzymałem potwierdzenia na maila.

    Odpowiedź
    • 8 stycznia 2015 at 10:27
      Permalink

      Zgadza się, potwierdzenie nie dociera, jednak operator napisał „Wkrótce”. Poczekamy zobaczymy. Jeśli karta nie przyjdzie w przyszłym tygodniu wszystko najpewniej stanie się jasne.

      Odpowiedź
  • 8 stycznia 2015 at 10:28
    Permalink

    Jeśli te stawki są prawdziwe, to rozwalą system 🙂 , ceny minut i pakietów niewiarygodnie niskie. Niby numer infolinii działa na infrastrukturze Plusa, jeśli również SIM-y będą działać na Plusie, to nic tylko przechodzić do Vectone. Jednak poczekajmy do prawdziwego startu tego operatora. Wygląda to zbyt ładnie aby było prawdziwe.

    Odpowiedź
  • 8 stycznia 2015 at 10:48
    Permalink

    Jeszcze jedno rzuca się w oczy, Mundio Mobile Sp. z o.o. ma (minimalny wymagany prawem) kapitał zakładowy 5000 zł.

    Odpowiedź
    • 8 stycznia 2015 at 20:33
      Permalink

      Kapitał zakładowy to akurat fikcja. Udziałowcy podczas zakładania firmy mogą wnieść do kapitału zakładowego np. licencję na jakąś markę (przykładowo nazwę międzynarodowej sieci), która zostanie wyceniona na kilka milionów zł. Więc może się zdarzyć, że firma ma duży kapitał zakładowy, ale zero kasy…

      Odpowiedź
      • 9 stycznia 2015 at 10:31
        Permalink

        I za niedługo może się okazać również, że firma Mundio Mobile Sp. z o.o. to też fikcja. Z resztą sam przytoczyłeś przykład z GIODO, więc wątpliwości co do poważnego traktowania tej firmy narastają.

        Odpowiedź
        • 9 stycznia 2015 at 19:06
          Permalink

          Tak na prawdę widzę dwie opcje – 1. to faktycznie jakiś przekręt albo 2. mamy do czynienia z totalną amatorką, przez co jest tyle niedociągnięć.

          Odpowiedź
  • 8 stycznia 2015 at 11:36
    Permalink

    Ciekawe również, jakie mają naliczanie minutowe czy sekundowe. Cena za połączenie w roamingu jest też jakaś dziwna – 1.16zł/min. Przecież najwyższą dopuszczalną stawką w Polsce jest obecnie 0.97 zł.

    Odpowiedź
  • 8 stycznia 2015 at 11:40
    Permalink

    No i żeby się nie okazało, że stawka 5gr za połączenie obowiązuje tylko i wyłącznie w pakiecie.

    Odpowiedź
  • 8 stycznia 2015 at 13:04
    Permalink

    Czy przyszło wam potwierdzenie na e-mail zamówienia karty ?

    Odpowiedź
  • 8 stycznia 2015 at 13:59
    Permalink

    dzwoniłem na BOK i się połączyłem, łączyło mnie nawet z konsultantem, ale się rozłączyłem :-).

    Odpowiedź
    • 8 stycznia 2015 at 19:49
      Permalink

      Ja poczekałem na zgłoszenie się konsultanta i potwierdzam, że infolinia działa, jednak konsultanci mówią w języku angielskim. Informują, że rozmowy w języku polskim możliwe będą od przyszłego tygodnia.

      Odpowiedź
  • 8 stycznia 2015 at 14:08
    Permalink

    nr infolinii niby działa, ale przy wyborze jezyka na polski pojawia się błąd – potem niby łączy z konsultantem – z tym że konsultanta brak chyba – bo czekałem raz 8 minut drugim razem 10 minut i dałem sobie spokój. Infolinia niby działa a jednak nie działa…
    Pewnie podobnie jest ze starterami – oby nie było przegięcia, że zbierają od ludzi namiary i potem sprzedadzą bazę danych firmom jakimś – to już byłoby ostre przegięcie…
    Dziwi mnie też fakt, że jest cisza na Facebooku na temat rozpoczęcia działalności – jakby naprawdę zaczynali nie wierzę, żeby o tym nie pochwalili się na facebooku na którym są od ponad 2 lat. Są – a niby jak rozpoczęli działalność to teraz siedzą cicho…
    Dziwnie to wszystko i podejrzanie wygląda…

    Odpowiedź
    • 8 stycznia 2015 at 18:01
      Permalink

      Wszystko się zgadza. Może trwają ostatnie testy, a może po prostu możliwość zamówienia karty SIM to błąd na stronie www. Mnie najbardziej dziwią jednak ceny – są na moje oko zbyt niskie, aby mogło się opłacać. Ale w sumie gdy startowała Heyah też zaoferowała ceny miażdżąco niższe od konkurencji.

      Ale skoro działa taka strona www, działa profil na FB (tworzenie takich grafik jakie są tam publikowane kosztuje), skoro działa i infolinia, to może, może…

      Czekamy 🙂 Najpóźniej w przyszłym tygodniu wszystko się wyjaśni 🙂 Jeśli karty SIM nie dojdą wszystko w zasadzie będzie jasne 🙂

      Odpowiedź
  • 8 stycznia 2015 at 18:21
    Permalink

    Ciekawe czy jak wybiorę sobie tytuł Lord, to koperta będzie zaadresowana Lord Marcin….? 🙂

    Odpowiedź
  • 8 stycznia 2015 at 18:47
    Permalink

    Na facebook’u jest już informacja o oficjalnym starcie

    Odpowiedź
    • 8 stycznia 2015 at 18:55
      Permalink

      Z FB Vectone:

      „Witam wszystkich serdecznie, cieszę się niezmiernie na tak miłe powitanie Oficjalnie już wystartowaliśmy chociaż mamy jeszcze wiele pracy przed sobą aby dopiąć wszystko na ostatni guzik. Wierzę, że przy odrobinie cierpliwości z Waszej strony wszystko pójdzie gładko i bezproblemowo. Dziękuję Wam za wsparcie i zapraszam do zapoznania się z ofertą. Pozdrowienia dla wszystkich pozytywnie Vectonowo-zakręconych!”

      To teraz pozostaje tylko oczekiwać karty SIM i gdy ta przyjdzie przetestować ceny. Jeśli wszystkie się potwierdzą, konkurencja może mieć problem. Jak zbiorę do kupy informacje o ofercie napiszę newsa o starcie – dzisiaj wieczorem lub jutro rano

      Odpowiedź
  • 8 stycznia 2015 at 19:47
    Permalink

    Właśnie udało mi się połączyć z konsultantem BOK Vectone Mobile. Póki co polska infolinia kieruje na infolinię w języku angielskim. Konsultant poinformował mnie, że aby móc porozmawiać w języku polskim trzeba zadzwonić w przyszłym tygodniu.

    Start chyba staje się faktem.

    Odpowiedź
  • 8 stycznia 2015 at 20:38
    Permalink

    Nie wiem czy źle szukam, ale na ich stronie nie znalazłem informacji dotyczących ważności konta.
    Ogólnie ta sieć rodzi się w dużych bólach. Przyjęli jakąś dziwną strategię, żeby najpierw ogłosić start sieci, a potem dopiero pracować nad jej rzeczywistym uruchomieniem…

    Odpowiedź
    • 8 stycznia 2015 at 20:47
      Permalink

      Bo niestety nie ma. Nie ma też m. in. podstrony służącej do składania wniosków o przeniesienie numeru i kilku innych drobiazgów. Jednak skoro działa już infolinia, to chyba odwrotu nie ma 🙂

      Odpowiedź
    • 8 stycznia 2015 at 20:49
      Permalink

      Nie znalazłem też nic odnośnie zasięgu sieci, z której będzie korzystał. Kiedyś była informacja, że będzie to T-Mobile. Jednak T-Mobile nie obsługuje chyba aktualnie żadnego MVNO. Po co więc byłby im teraz potrzebny Vectone?

      Odpowiedź
      • 8 stycznia 2015 at 22:05
        Permalink

        Numer ich infolinii to numer Polkomtela. Może z T-Mobile się nie dogadali, więc podpisali umowę z Polkomtelem. To by w pewien sposób wyjaśniało ten „ponowny” start.

        Odpowiedź
    • 10 stycznia 2015 at 19:28
      Permalink

      Jest ukryta w „Darmowe doładowanie telefonu”. Maksymalnie miesiąc, czyli jak dla mnie oferta do d*.
      5 zł 50 MB 7 dni
      10 zł 100 MB 15 dni
      20 zł 200 MB 15 dni
      30 zł 300 MB 30 dni
      50 zł 1 GB 30 dni

      Odpowiedź
      • 11 stycznia 2015 at 18:50
        Permalink

        Nic nie jest ukryte a jak Ci mało to wykup jeden z pakietów :

        2 zł – 100 MB

        3 zł – 300 MB

        5 zł – 1 GB

        7 zł – 2 GB

        10 zł – 3 GB

        15 zł – 5 GB

        25 zł – 7 GB

        35 zł – 10 GB

        Odpowiedź
  • 9 stycznia 2015 at 10:18
    Permalink

    Jedna ważna rzecz: firma Mundio Mobile uruchamiająca sieć Vectone Mobile w Polsce nie pojawia się w rejestrze zbioru danych osobowych GIODO (https://egiodo.giodo.gov.pl). W związku z tym mam wątpliwości czy przekazywanie im jakichkolwiek danych osobowych jest bezpieczne.

    Odpowiedź
  • 9 stycznia 2015 at 22:43
    Permalink

    Numer ich infolinii to T-Mobile, tak pokazało mi w historii rozmów z dnia wczorajszego.Niby nie było połączenia a na bilingu są połączenia 1 sekundowe.

    Odpowiedź
  • 12 stycznia 2015 at 08:52
    Permalink

    Miałem do piątku dokładniej opisać ofertę, ale jest tyle niewiadomych, że zrobię to, jak dostane kartę SIM i samodzielnie sprawdzę. Nie wiem nadal nic o zasięgu, naliczaniu, ważności konta, sposobie doładowań… Nie chcę napisać źle.

    Odpowiedź
  • 12 stycznia 2015 at 12:15
    Permalink

    w vectonemobile.pl po polsku będą gadali na infolinii dopiero najwcześniej od środy/czwartku

    Odpowiedź
    • 12 stycznia 2015 at 15:01
      Permalink

      Nawet i by się zgadzało, gdyż w tych dniach powinny dochodzić pierwsze karty SIM. Teraz infolinii w języku polskim potrzebna raczej nie jest, gdyż karty SIM Vectone posiadają wybrańcy. Ciekawe, jak będzie z dystrybucją starterów, gdyż nie wierzę, że będą sprzedawać tylko on-line.

      No i wciąż nigdzie nie doszukałem się informacji o tym jak, czym i gdzie doładować konto…

      Odpowiedź
      • 12 stycznia 2015 at 17:15
        Permalink

        Do Jacek – o tej środzie dowiedziałem się od anglojęzycznego Hindusa 🙂 – a co do doładowań – to jutro sprawdzę w pierwszym lepszym kiosku np gdzie wyskakuje papierek (a nie tradycyjna zdrapka) czy w dostępnych sieciach doładowujących mają dostępną sieć vectonemobile.pl ;P

        Odpowiedź
        • 12 stycznia 2015 at 17:31
          Permalink

          Kiedyś już w sklepie Rossman widziałem papierowy stojak reklamujący doładowania, widziałem na nim logo Vectone. Ale były tak również inne sieci międzynarodowe, więc to chyba przypadek był i nie ma nic wspólnego ze startem w Polsce.

          Wątpię, żeby mieli tylko własne doładowania. Raczej będą korzystali z z doładowań „cudzych”, jak KLUCZ czy Lebara i większość MVNO działających na Plusie. Tym bardziej, że na ich stronie www nie doszukałem się zakładki służącej doładowaniom konta.

          Odpowiedź

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *