Virgin Mobile – 1 GB internetu dla klientów na Walentynki

Do grona operatorów oferujących z okazji zbliżających się Walentynek promocje dołączyła sieć Virgin Mobile. Klienci Virgin Mobile otrzymają darmowy pakiet internetowy 1 GB.

Aby skorzystać z promocji nie trzeba robić nic, pakiet zostanie włączony automatycznie w dniach obowiązywania promocji, tj. 12-16.02.2016 r. O aktywacji pakietu użytkownik zostanie poinformowany SMS-em. Ważność pakietu jest uzależniona od ważności pakietu #WSZYSTKO, promocyjny 1 GB sumuje się z danymi w pakiecie #WSZYSTKO. W pozostałych przypadkach pakiet ważny jest 30 dni.

Stan danych można sprawdzić za pomocą krótkiego kodu USSD *108#.

REGULAMIN

Źródło/Fot: Virgin Mobile

11 komentarzy do “Virgin Mobile – 1 GB internetu dla klientów na Walentynki

  • Marcin
    12 lutego 2016 at 12:56
    Permalink

    Gigababka z tej GPO, chyba musi mocno kochać użytkowników Virgin Mobile 🙂 .

    Odpowiedź
    • 12 lutego 2016 at 21:26
      Permalink

      Dobrze że zatrudnili starowinkę w reklamie. Zaczynam mieć alergię na wszechobecną Wieczną Młodość. 🙂

      A teraz z innej beczki…
      Dziękuję adminowi za wyjaśnienie sprawy logowania się kart Virgin w sieci Plus.

      Odpowiedź
  • 15 lutego 2016 at 20:21
    Permalink

    Jakaś awaria kodów USSD w Virgin może również w Play. Nie mogę aktywować żadnego pakietu #półdarmo. Nie mogę sprawdzić stanu pakietu kodem *222#. Wczoraj dzwoniłem do CMOK i tam potwierdzili że jest awaria. Co do walentynkowego pakietu 1GB to dla taryfy #freemium może być on włączony na 1 dzień lub, jak piszą na telepolisie nie otrzymać go wcale. Coś ta promocja nie za bardzo im wyszła. 🙁

    Odpowiedź
    • Marcin
      16 lutego 2016 at 07:52
      Permalink

      No nie tylko kody USSD nie działają, nie przychodzą również sms-y zwrotne z numeru 9999 z ustawieniami internetu i MMS. Córka dostała 13.02. 1GB, a 14.02. już go nie miała :), mimo że wykorzystała tylko 50kb. Ja natomiast w ogóle nie dostałem tego 1GB, choć akurat nie boleję nad tym, bo nie korzystam z internetu VM.

      Odpowiedź
    • Marcin
      16 lutego 2016 at 08:02
      Permalink

      Zarządzanie kontem na stronie też nie działa, „wystąpił niespodziewany błąd”

      Odpowiedź
    • 16 lutego 2016 at 08:40
      Permalink

      To chyba była krótkotrwała awaria a takich mają tam pełno. Teraz (8:35) kod *222# działa, poprawnie pokazuje mi stan pakietów. Co do promocyjnego pakietu to zgadzam się, że to bubel. Miałem go mieć 30 dni, a wsiąkł, mam jedynie 300 MB. Nie pamiętam ile czasu go miałem, 1-2 dni góra. Nawet 1 megabajta nie zużyłem

      Odpowiedź
      • 16 lutego 2016 at 15:39
        Permalink

        Problem z kodami USSD pojawił się u mnie w piątek wieczorem (12 lutego). Teraz kody działają , przynajmniej ten *222#

        Odpowiedź
  • 16 lutego 2016 at 18:33
    Permalink

    Ja również po dwóch dniach „straciłem” 1GB. Porażka…

    Odpowiedź
  • 17 lutego 2016 at 00:04
    Permalink

    Awaria trwa od soboty, a jest już środa i końca nie widać. Pakiety aktywowane w sobotę do tej pory nie zostały włączone. 1Gb netu dostali jedynie wybrani, a mieli dostać wszyscy do końca 16 lutego. Na ich fejsie sporo takich historii.
    Ciekawe co to za awaria, że do tej pory się z nią nie uporali.

    Odpowiedź
  • Mordor
    17 lutego 2016 at 08:14
    Permalink

    Awaria awarią, wszystko ma prawo się zdarzyć. Niestety irytuje burdel. Widać chaos m. in. w odpowiedziach na fejsie. Tak jakby sami w ogóle nie ogarniali tematu

    Odpowiedź

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *