Virgin Mobile ma nową stronę www

Wirtualny operator komórkowy Virgin Mobile zaprezentował dziś nową odsłonę strony www. Serwis internetowy operatora zyskał zupełnie nowy wygląd. Na stronie w nowej odsłonie zmodyfikowane zostało również logo operatora.

Virgin Mobile strona wwwPrzebudowa strony internetowej nie pociągnęła za sobą zmiany oferty operatora, która od dłuższego już czasu nie była modyfikowana. Co prawda operator zapowiada zmianę oferty, jednak nie podaje żadnego terminu. Dzisiejszą prostą i przejrzystą ofertę Virgin Mobile Polska streścić można w czterech punktach:

  • 19 gr za minutę do wszystkich sieci
  • 6 gr za SMS na numery komórkowe
  • 100 MB gratis do każdego doładowania kwotą 10 zł lub wyższą
  • + 50% gratis do każdego doładowania konta dowolną kwotą dla wszystkich członków Klubu Virgin

Virgin Mobile oferta

Warto również podkreślić, że każde doładowanie wydłuża ważność konta na połączenia wychodzące aż o 12 miesięcy, a użytkownicy mają do dyspozycji zawsze bezpłatne połączenia z konsultantem.

Virgin Mobile to jeden z najpopularniejszych i najbardziej znanych operatorów MVNO w Polsce. W głosowaniu na najlepszą sieć MVNO w Polsce odbywającym się na naszej stronie, Virgin Mobile jest niekwestionowanym liderem. Operator zgarnął ponad 1/3 wszystkich głosów, wyprzedzając drugą w notowaniu markę aż o 18 %.

Startery i doładowania Virgin Mobile można nabyć w wybranych punktach sprzedaży na terenie całego kraju oraz na stronie internetowej operatora.

Źródło: Virgin Mobile, wł

Oceń w skali od 1 do 5 nową stronę internetową Virgin Mobile Polska

View Results

Loading ... Loading ...

9 komentarzy do “Virgin Mobile ma nową stronę www

  • 2 lipca 2014 at 13:31
    Permalink

    Szczerze lepiej ucieszyłbym się z nowej oferty. Zwłaszcza po wygaśnięciu pakietu minut do Play w ofercie nic ciekawego poza +50% bonusem

    Odpowiedź
    • 2 lipca 2014 at 18:00
      Permalink

      Wipek90 daj im coś zarobić. Jeśli +50% bonus i wcześniejsze 2014 darmowych minut nie jest zadowalające, to ja nie wiem co może Ci dogodzić, Może powinni Ci płacić za to, że korzystasz z ich usług?

      Odpowiedź
  • 2 lipca 2014 at 16:37
    Permalink

    Korzystajac z okazji: czy od lipca nie mialy zostac wyzerowane wyniki glosowania na najlepsza siec? 😉

    Odpowiedź
    • 2 lipca 2014 at 17:17
      Permalink

      Zgadza się 🙂 Jutro będzie nowa ankieta i pojawi się tekst podsumowujący dotychczasowe głosowanie, w tym krótka recenzja sieci z podium 🙂

      Mały poślizg wynika z prac nad nową wersją strony.

      Jacek

      Odpowiedź
  • 5 lipca 2014 at 16:43
    Permalink

    Wydaje mi się, że Virgin planuje zaprezentować nową ofertę w swoje drugie urodziny, czyli w połowie sierpnia. Do tego czasu nowa wersja strony powinna zostać dopracowana, powinny zostać rozwiązane problemy z przyznawaniem bonusu itd. Zobaczymy czy moje przypuszczenia się potwierdzą 😉

    Odpowiedź
    • 5 lipca 2014 at 19:23
      Permalink

      Boję się, że obecne problemy z przyznawaniem owego bonusu mogą świadczyć o zbliżającym się jego końcu. Ale mam nadzieję, że to się nie potwierdzi 🙂

      A wracając do Virgin i oferty uważam, że standardem powinna być możliwość darmowych rozmów w sieci (albo wraz z pakietem np. internetowym jak w Lebarze, albo jako bonus po doładowaniu jak w KLUCZu, ewentualnie jakiś płatny pakiet jak u wikingów, np. za 6-8 zł). W dodatku pakiety te powinny być mozliwe do wykorzystania również na numery Play. Bez tego ciężko będzie zwojować rynek.

      Darmowe rozmowy w sieci (lub ich możliwość) mają wszyscy najwięksi MVNO: Lycamobile, Lebara Mobile, Mobile Vikings, KLUCZ Mobile…

      Mówi się o jakichś pakietach na rozmowy… Te wg mnie za bardzo potrzebne nie są. Połączenia krajowe są i tak tanie. Brakuje tylko „darmówek” w sieci.

      Świetnym rozwiązaniem byłyby też darmowe SMS-y w sieci jak w KLUCZ Mobile. W standardzie, bez żadnych opłat.

      No i oczywiście pakiety internetowe trzeba poprawić. 100 MB do doładowania to niewiele, a pakiety są strasznie drogie.

      Odpowiedź
      • 5 lipca 2014 at 21:14
        Permalink

        Jestem przekonany, że Virgin zamierza wprowadzić ofertę abonamentową. Na nowej stronie w menu „Oferta” mamy link „Na kartę”. Gdyby nie planowali abonamentu, to link nazywałby się inaczej, np. „Cennik”. Pytanie tylko czy wprowadzony abonament będzie kopią tych z Play lub Red Bull Mobile, czy może będzie bardziej stanowił odpowiedź na NJU Mobile.

        Szczerze mówiąc nie mam nic przeciwko likwidacji bonusu – o ile w ślad za tym poszłaby obniżka cen, np. ceny rozmów do 13 gr, SMS do 8 gr, MMS do 17 gr itd. Bonus powoduje coraz więcej problemów, co widać po komentarzach na różnych portalach, forach internetowych i stronie Virgin na Facebooku. Problemy z doliczaniem bonusu powodują konieczność interwencji ze strony obsługi klienta, poza tym wpływają negatywnie na opinie o sieci. Dodatkowo bonus wywołuje kontrowersje w związku z koniecznością podania numeru PESEL w Klubie Virgin, co zniechęca niektóre osoby do przejścia do Virgin.

        Taka obniżka cen w połączeniu z likwidacją bonusu byłaby świetnym chwytem marketingowym. Bo można wtedy zastosować proste porównanie: Virgin 13 gr, NJU 19 gr, sieci MNO 29 gr. Kto wygrywa? – widać od razu. Takie porównanie lepiej trafia do świadomości klientów niż jakieś +50% bonusu.

        Odpowiedź
        • 5 lipca 2014 at 22:26
          Permalink

          Gdzieś na ich FB rzuciło mi się ostatnio w oczy, że nie mają w planach usług na abonament. Ale to mógł być oczywiście blef.

          Odpowiedź

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *