Virgin Mobile – okres wakacyjny nie miał wpływu na wzrost zainteresowania internetem mobilnym

Nie tak dawno temu pisaliśmy o uatrakcyjnieniu przez operatorów ofert Internetu mobilnego w minione wakacje (więcej). W artykule zasugerowaliśmy, że okres wakacyjny sprzyja wzrostowi zainteresowania tego typu usługami. Co na to operatorzy?

Prezes Virgin Mobile Polska – Grażyna Piotrowska-Oliwa – w komentarzu dla MVNO-GSM.PL poinformowała, że z obserwacji operatora nie wynika, że okres wakacyjny w szczególny sposób wpływa na wzrost zainteresowania Internetem mobilnym dodając, że główny wpływ na intensywność korzystania z internetu mobilnego w smartfonie ma oferta. Ponadto już 70% klientów Virgin Mobile korzysta z Internetu mobilnego.

– Z naszych obserwacji wynika, że okres wakacyjny nie ma szczególnego wpływu na wzrost zainteresowania Internetem mobilnym. Jego wykorzystanie w Polsce stale rośnie i ta tendencja się utrzyma. Potwierdzają to również dane z raportu, dot. stanu rynku telekomunikacyjnego w Polsce w 2014 roku, przygotowanego przez UKE – pokazuje on, że w ostatnim roku, w sieciach mobilnych, użytkownicy przesłali ponad dwa razy więcej danych niż w roku poprzednim. Co więcej, obecnie z Internetu mobilnego korzysta 70% naszych klientów, a na początku roku było to 50%. Czynnikiem mającym główny wpływ na jego wykorzystanie jest oferta – im atrakcyjniejsze pakiety zawierające dostęp do Internetu, tym większe nimi zainteresowanie – komentuje Grażyna Piotrowska-Oliwa, Prezes Virgin Mobile Polska.

Źródło/Fot: Virgin Mobile, wł

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *