Virgin Mobile partnerem strategicznym trasy „Lato ZET i Dwójki”

Virgin Mobile Polska jest partnerem strategicznym tegorocznej trasy koncertowej „Lato ZET i Dwójki”. Tegoroczna impreza startuje już 28 czerwca w Kołobrzegu.

Virgin Mobile logoKołobrzeg, Słubice, Toruń, Gdańsk, Łódź, Koszalin i Uniejów – to miasta, które w tym roku odwiedzi w sumie ponad siedemdziesiąt polskich i zagranicznych gwiazd w ramach piątej edycji „Lata ZET i Dwójki”. Siedem koncertów, które poprowadzą Halina Mlynkova, Tomasz Kammel, Damian Michałowski i Kamil Nosel, od 28 czerwca będzie można zobaczyć w TVP2 (godz. 20:05) i posłuchać w Radiu ZET.

Pierwszy z koncertów plenerowych „Lata ZET i Dwójki” odbędzie się w Kołobrzegu (28 czerwca). Kolejne w miastach: Słubice (5 lipca), Toruń (12 lipca), Gdańsk (19 lipca), Łódź (26 lipca), Koszalin (16 sierpnia) oraz Uniejów (23 sierpnia). Koncerty poprowadzą: Damian Michałowski, Kamil Nosel (Radio ZET), Halina Mlynkova i Tomasz Kammel (TVP2).

Z racji, że to wielkie wydarzenie medialne (wspólne przedsięwzięcie TVP2 oraz Radia ZET), obecność marki Virgin Mobile jako partnera strategicznego będzie z pewnością ogromną reklamą dla operatora.

Źródło: Eurozet

3 komentarzy do “Virgin Mobile partnerem strategicznym trasy „Lato ZET i Dwójki”

  • 23 czerwca 2015 at 16:29
    Permalink

    Moim zdaniem Virgin obecną ofertą kusi tylko młodzież. Posiada ofertę mało uniwersalną. Likwidacja taryfy BK 2012 sprawiła że jest brak zainteresowania osób w średnim wieku i starszych.

    Odpowiedź
  • 23 czerwca 2015 at 23:40
    Permalink

    Hahaha, z radiem bZdET to nie wieszczę spektakularnego sukcesu. Radio traci słuchaczy, a Virgin próbuje trafić do ludzi, którzy jeszcze zostali bezmyślnie przy ich programie.

    Odpowiedź
  • 24 czerwca 2015 at 09:32
    Permalink

    Sądzę, że bardziej zależy im na obecności w TV, dokładnie w telewizyjnej Dwójce

    Odpowiedź

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *