Virgin Mobile Polska – jest nowa oferta!

Po wielomiesięcznych zapowiedziach sieć Virgin Mobile Polska zaprezentowała swoją nową ofertę. Nowa oferta Chcę wszystko to możliwość zakupu jednego z trzech pakietów, które łaczą w sobie internet LTE w telefonie, darmowe (pakiet SMS) lub nielimitowane SMS-y do wszystkich krajowych sieci komórkowych oraz bezpłatne (pakiet minut)  lub nielimitowane rozmowy krajowe.

Użytkownik ma do wyboru trzy pakiety:

  • #NASZYBKO – 7 zł na 7 dni
    W ramach pakietu użytkownik otrzymuje 20 minut do wszystkich sieci, 100 SMS-ów do wszystkich sieci oraz 250 MB internetu LTE.
  • #MIWYSTARCZA – 29 zł na 30 dni/miesiąc
    W ramach pakietu użytkownik otrzymuje 1 GB internetu LTE, nielimitowane SMS-y do wszystkich krajowych sieci komórkowych oraz 100 minut do wszystkich sieci.
  • #DLAMNIESUPER – 59 zł na 30 dni/miesiąc  (dla przenoszących numer 49 zł na 31 dni)
    W ramach pakietu użytkownik otrzymuje 2 GB internetu LTE, nielimitowane SMS-y do wszystkich krajowych sieci komórkowych oraz nielimitowane rozmowy do wszystkich sieci.

Dla osób przenoszących numer pakiet #DLAMNIESUPER będzie kosztował 49 zł.

REKLAMA

Pakiety są „samoodnawialne”. W ramach pakietów danych użytkownik może korzystać z Facebooka, Facebook Messenger’a, GG i ASK.FM bez ich pomniejszania. W nowej ofercie działa również lejek (po wykorzystaniu transferu danych nadal można bezpłatnie korzystać z internetu, jednak z mniejszą prędkością).

Nowa oferta to również dodatkowe pakiety minut i internetu:

Pakiety minut

Pakiety internetu

Niestety nowa oferta to koniec +50% bonusu za doładowanie konta oraz 100 MB gratis do każdego doładowania kwotą 10 zł lub wyższą. Dobra wiadomość jest taka, że dotychczasowi użytkownicy Virgin Mobile Polska mogą nadal korzystać ze starej oferty na dotychczasowych zasadach aż do czasu zmiany oferty na nową. Na zakupionych starterach aktywna będzie już nowa oferta. Po zmianie oferty na nową nie będzie już możliwy powrót do starej taryfy.

Źródło: Virgin Mobile Polska, wł

AKTUALIZACJA, 18.08.2014 r 18:45

Aktualizacja, pakiet #NASZYBKO  ważny jest 7 dni od momentu aktywacji, a nie jak podaliśmy wcześniej – miesiąc. Za pomyłkę przepraszamy. Dziękujemy czujnym Czytelnikom za zwrócenie na to uwagi.

Oceń w skali od 1 do 5 nową ofertę "Chcę wszystko" w Virgin Mobile Polska

View Results

Loading ... Loading ...

28 komentarzy do “Virgin Mobile Polska – jest nowa oferta!

  • 18 sierpnia 2014 at 15:55
    Permalink

    Pffffff!!!!!

    Śmiechu warte! Miesiące zapowiedzi, zachwalania, itp i proszę. Oferta śmiechu warta. Za 29 zł to w Mobile Vikings dostanę 2 GB internetu LTE, 2000 SMSów do wszystkich sieci (w praktyce dla mnie oznacza to nielimitowane) i ponad 160 minut! A jeszcze za 8 zł mogę mieć za darmo do Play! Sajonara VM!

    Odpowiedź
  • 18 sierpnia 2014 at 15:57
    Permalink

    Z tym no-limitem też się wysilili 🙂 Nielimitowane rozmowy i smsy oraz 3 gb w NJU to 48 zł i to maksymalnie! Oferta do kitu

    Odpowiedź
  • 18 sierpnia 2014 at 16:08
    Permalink

    Wstrzymywałem się z przeniesieniem głównego numeru do Virgin Mobile. Na Facebooku ekipa Virgin zapewniała użytkowników, że nowa oferta będzie rewolucją, pozytywnym zaskoczeniem i że na pewno warto poczekać. Więc czekałem z nadzieją, że dla osób przenoszących numer zaproponują jakieś „extra”. A tu taka klapa… Gdybym wiedział, że Virgin Mobile zaproponuje taką kiepską taryfę, to przeniósłbym numer szybciej, mógłbym przynajmniej skorzystać ze starego cennika wraz z bonusami (50%, 100 MB internetu za 10 zł doładowania, SMS za 6 gr).

    Czekam teraz na ofertę izzi. A póki co główny numer zostaje w mBank Mobile, gdzie mam za darmo 50 MB co miesiąc. Więcej do okazjonalnego sprawdzenia maila i przeglądania stron nie potrzebuję.

    Odpowiedź
  • 18 sierpnia 2014 at 16:42
    Permalink

    Skąd to info o pakiecie #naszybko? Na stronie Virgin, w regulaminach, na ich fanpage’u nic o tym nie ma.

    Odpowiedź
    • 18 sierpnia 2014 at 17:16
      Permalink

      Regulamin Oferty Promocyjnej ‚Pakiety #WSZYSTKO’ – tam jest na 2 stronie.

      Odpowiedź
      • 18 sierpnia 2014 at 18:34
        Permalink

        A jest, dzięki. Swoją drogą, ciekawe dlaczego bardziej nie wypromują tej taryfy. Z tych 3 jest chyba najmniej zła.

        Odpowiedź
        • 18 sierpnia 2014 at 18:48
          Permalink

          Dokładnie. Jest też widoczny po zalogowaniu się na swoje konto. Zaktualizowałem też informacje o ważności tego pakietu. Pakiet #NASZYBKO ważny jest 7 dni a nie miesiąc. Przepraszam za pomyłkę.

          Odpowiedź
  • 18 sierpnia 2014 at 18:04
    Permalink

    W izzi już sie zapowiada lepsza oferta, czyli darmowe do wszystkich w play i izzi …. A to chyba nie wszystko 😉

    Odpowiedź
    • 18 sierpnia 2014 at 18:36
      Permalink

      Virgin ciągle ma przewagę w postaci roku ważności konta po każdym doładowaniu, tego izzi przy darmowych rozmawach raczej nie zapewni.

      Odpowiedź
      • 18 sierpnia 2014 at 18:43
        Permalink

        Jak nie jak po kazdym doładowaniu jest rok waznosci konta 🙂

        Odpowiedź
        • 18 sierpnia 2014 at 19:05
          Permalink

          To sorry. W takim razie oferta zapowiada się bardzo interesująco. Nie wiem jak im sie to skalkuluje na dłuższą mete, rok konta + darmowe rozmowy.

          Odpowiedź
  • 18 sierpnia 2014 at 18:36
    Permalink

    Właśnie wydali na siebie wyrok. Z taką ofertą daleko nie zajadą. Po prostu jest drogo, za drogo. I gdyby chociaż ten bonus 50% został… A tak to lipa. W dodatku nie można przechodzić między ofertami, co skutkuje tym, że raz zmieniona oferta = brak powrotu do „Bez kompromisów”. A najzabawniejsze jest to, że nie dość że zapowiadali tą nową ofertę z ponad pół roku chyba, to w dodatku twierdzili, że będzie do rewolucja. Śmieszni i niepoważni.

    Odpowiedź
  • 18 sierpnia 2014 at 18:47
    Permalink

    Dokładnie w izzi przecież tez konto po doładowaniu będzie ważne 365 dni.

    Odpowiedź
  • 18 sierpnia 2014 at 18:57
    Permalink

    AKTUALIZACJA. Poprawiłem w tekście ważność pakietu #NASZYBKO, która zgodnie z tym co mówi regulamin wynosi 7 dni, a nie jak napisałem poprzednio – miesiąc. Za pomyłke przepraszam.

    Odpowiedź
  • 18 sierpnia 2014 at 19:24
    Permalink

    wyniki tej ankiety pod tekstem mówią same za siebie. Nie musze więc komentować tej oferty.

    Odpowiedź
  • 18 sierpnia 2014 at 21:45
    Permalink

    Przewiduję dla Virgin 3 scenariusze:
    1. Modyfikacja nowej oferty – np. przez zwiększenie liczby minut w pakietach, obniżenie cen pakietów albo obniżenie cen połączeń poza pakietem (z 29 do 19 gr).
    2. Wegetacja na rynku MVNO – w przypadku niewielkiego lub zerowego dopływu klientów do nowych taryf Virgin będzie musiał polegać na przychodach z dotychczasowych klientów korzystających ze starej oferty „Bez kompromisów”.
    3. Likwidacja sieci Virgin w Polsce. Może się tak stać, jeżeli nie będzie chętnych do korzystania z nowej oferty, a dotychczasowi klienci zaczną uciekać z Virgin.

    Pierwszy scenariusz jest raczej mało prawdopodobny. W mojej ocenie nowa oferta wynika ze słabych wyników Virgin – dotychczasowa taryfa najwyraźniej nie przynosiła takich zysków jakich oczekiwaliby właściciele firmy. Stara oferta przyciągała osoby mało korzystające z telefonu lub które w Virgin trzymały swoje numery dodatkowe, zapasowe. Presja na zwiększenie przychodów zmusiła decydentów na opracowanie takiej oferty. Jeżeli będą jakieś zmiany w nowej ofercie, to raczej kosmetyczne.

    W związku z tym powstaje pytanie czy Virgin Mobile Polska czeka wegetacja, czy może likwidacja. Tak naprawdę rozstrzygną to najbliższe tygodnie. Jeżeli negatywne opinie o nowej ofercie będą się utrzymywać, to może się nie udać kampania reklamowa planowana w szkołach i na uczelniach. Grupa docelowa, czyli młodzież w wieku 18-24 lat, z pewnością sprawdzi opinie o reklamowanej sieci w internecie. Jeżeli młodzi natrafią na komentarze zrównujące Virgin z ziemią (a takich dzisiaj mnóstwo), to ciężko oczekiwać, że wybiorą tę sieć. Ta kampania reklamowa może nawet stać się przyczyną upadku Virgin. Darmowe startery mogą się okazać dużym kosztem, który tak naprawdę się nie zwróci, jeżeli osoby, które je otrzymają, nie zdecydują się ich aktywować lub, co gorsza, wyrzucą po wykorzystaniu kwoty dostępnej na starterze.

    Reasumując, marketingowcy Virgin Mobile zapewnili sieci czarny PR, który zapewno długo będzie jej ciążył, nawet jeśli Virgin wycofa się z nowej oferty lub zmodyfikuje jej warunki. Dotychczasowi klienci mają prawo czuć się oszukani (za ciągłe wmawianie o rewolucyjności nowej oferty). Niektórzy pewnie z Virgin odejdą, niektórzy zostaną z uczuciem zniesmaczenia całą sprawą. Tak czy siak, przed Virgin szykują się ciężkie czasy.

    Odpowiedź
  • 18 sierpnia 2014 at 22:35
    Permalink

    Zgadzam się z przedmówcą. Nic dodać nic ująć. Pół roku gadaniny o rewolucyjności nowej oferty. Zapowiedzi, obiecanki… Wyszło podobnie jak z zapowiedzią nowej oferty wraz z początkiem 2014 roku. Klienci takieoczeoś nie lubią. Wszystkie komentarze mówią same za siebie. Nowa oferta to dno.

    Odpowiedź
  • 19 sierpnia 2014 at 09:01
    Permalink

    Jak zobaczyłem nową ofertę VM zrobiłem takie same oczy jak ta laska na pierwszym zdjęciu. Oferta była rewolucyjna 3-4 lata temu, teraz to jest śmiechu warte. Mam nadzieję, że „bez kompromisów” nie zlikwidują, bo przeniosę numer.

    Odpowiedź
    • 19 sierpnia 2014 at 10:11
      Permalink

      Problem w tym, że taryfa „bez kompromisów” jest już pewnie przygotowywana do powolnego uśmiercenia. Już nawet mniejsza o to, że ewentualne promocje typu „2014 minut do Virgin i Play” nie będą jej obowiązywać, gorzej, że możliwe jest wyłączanie po kolei obecnych:”50%”, „19gr/min 6gr/sms” i lejka. Wtedy i tak nie pozostanie nic innego jak przejść na te pseudo abonamenty lub zmienić sieć.

      Odpowiedź
  • 22 sierpnia 2014 at 09:39
    Permalink

    W Virin trzeba teraz uważać na aktywację pakietów, mam na myśli osoby chcące pozostać w starej taryfie. Z racji, że różnią się kody na np. pakiety internetowe, trzeba się pilnować. Łatwo niechcący aktywować pakiet z nowej oferty i tym samym stracić taryfę Bez kompromisów.

    Odpowiedź
  • 22 sierpnia 2014 at 15:05
    Permalink

    Dojście nowego właściela syna pana od TVNu daje wyniki w dojeniu naiwnych…

    Oferta jak w innych sieciach Virgin jak bedzie dalej tak robił to straci starych klientów

    Odpowiedź
  • 22 sierpnia 2014 at 16:02
    Permalink

    Oferta słaba bo jak sie ma wszystko to się nie ma niczego. Lepiej uzytkownik może wybrać czego potrzebuje – czy smsow czy rozmow czy netu. To jak z ofertami telewizji płatnych 100 programow z reklamami i nie ma czego ogladac.

    MVNO podpinaja się pod oferty swoich operatorów głownych.

    Stara oferta była lepsza. Teraz jest zamotana jak u wszystkich innych operatorów żeby kroic klienta który nie wie czego potrzebuje i płaci za pakiet…

    Odpowiedź
    • 22 sierpnia 2014 at 16:34
      Permalink

      Nic dodać, nic ująć kolego. Oferta nastawiona na maksymalizację przychodów. Zamotana, droga. Zmiana kursu o 180 stopni, a takich rzeczy nie lubią klienci. I w dodatku te miesiące zapowiedzi rewolucji itp. Żenada. W dodatku stara oferta praktycznie zniknęła ze strony www. Z trudem można odnaleźć kody na np. aktywowanie pakietów danych. Nie będę też wymieniał operatorów, którzy mają lepszą i prostszą ofertę, bo sporo tego. Dzisiejsza oferta VM może i byłaby rewolucyjna, ale jakieś 1-2 lata temu,

      Odpowiedź
  • 22 sierpnia 2014 at 16:39
    Permalink

    Potwierdzam wpisy „przedmówców”. Nowa oferta to żenada. No cóż. Mam cztery numery w VM, chciałem przenieść kolejny. Niestety uciekam z VM. Z prostej fajnej taryfy zrobiło się to co mają inni: kody, gwiazdki…

    Odpowiedź
  • 2 września 2014 at 14:04
    Permalink

    Virgin juz nie jest virgin. Poszla sie rypac.

    Dotychczasowi klienci pozostana tak dlugo jak dlugo stara taryfa 13 gr/min zostanie zachowana, co, zdaje sie, dlugo juz nie potrwa. Po zlikwidowaniu starej taryfy wszyscy klienci w ciagu tygodnia przeniosa numery do ziemniaka. Doplyw nowych klientow bedzie zerowy. Cos musi sie zmienic, bo inaczej Polska bedzie trzecim krajem na swiecie, po Singapurze i Katarze, z ktorego Virgin Mobile zmuszona byla sie wycofac.

    Odpowiedź
  • 9 września 2014 at 10:41
    Permalink

    Korzystałem z usług Virgin w Anglii i już więcej nie chcę. Maja taki bajzel że szkoda słów. Na dodatek oszukują klientów, a obsługa w salonie kłamie prosto w oczy.
    Dla mnie Virgin to syf i już nie chcę mieć z nimi nic do czynienia!!

    Odpowiedź
  • 14 września 2016 at 14:37
    Permalink

    Sieć na dzień dzisiejszy porażka, oferta marna, lepszą ma Orange Free na kartę i Play Unlimited. Byłem w simplusie 2002r, później jak Play wszedł na rynek to od 2007-2012 i w Virgin Mobile od 2012 do teraz. Rozglądam się za lepszą siecią, bo same problemy są dział techniczny zapewnia że coś zrobią do 24h, a kończy się to na 3-7 dniach, No limit w Virgin to jest limit jak za dużo dzwonimy to zablokują nam numer że sztucznie obciążamy sieć że jesteśmy spamerami. I tu są schody żeby odblokować numer nawet aby go przenieść musi być odblokowany :(. Zasięg LTE to tylko z Play nadajnika, w podróży to czasem brak internetu lub całkiem brak. Jednym słowem klientów to mają najwięcej w starej taryfie Bez Kompromisów 2012 i wymuszają przejście na te pakiety. W taryfie BK2012 jest 65-70% ludzi reszta to w pakietach i szybko nie zmienią pakietów bo są słabo konkurencyjne [ cena do jakości ] NIE POLECAM !!! Jak już to tylko sieć co ma salon, a nie kontakt z infolinią lub @ bo to porażka kilko dniowa. Żałuję że przeszedłem do Virgin Mobile, chciało mi się nowości.

    Odpowiedź

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *