Virgin Mobile – problemy techniczne i zamieszanie wokół walentynkowej promocji (AKTUALIZACJA)

Spore zamieszanie wśród swoich klientów wywołała ostatnio sieć Virgin Mobile. Nasi Czytelnicy od kilku dni piszą nam o problemach i rozczarowaniach, jakich doświadczają w ostatnich dniach korzystając z usług tego operatora. O co dokładnie chodzi?

Pierwsza rzecz to kwestie techniczne, a dokładniej problemy z ekspresowymi kodami USSD do zarządzania kontem i usługami, które w ostatnim czasie często nie działają. Uniemożliwia to nie tylko kontrolę np. stanu pakietów dodatkowych, ale również ich aktywację. Sama aktywacja pakietów następowała z opóźnieniem. Jak informują nasi Czytelnicy zdarzało się, że w wyniku znaczących opóźnień w aktywacji pakietów niektórzy użytkownicy próbowali aktywacji kilkukrotnie, co w konsekwencji spowodowało aktywację kilku pakietów jednocześnie.

Awarię potwierdza sam operator:

awaria virgin

Fot: Print Screen Facebook.com/VirginMobilePolska

Większe zamieszanie wywołuje jednak walentynkowa promocja operatora, w ramach której wszyscy użytkownicy mieli otrzymać za darmo i automatycznie 1 GB internetu (więcej na temat walentynkowej promocji Virgin Mobile). Promocyjny pakiet miał być rozdawany w dniach 12-16.02.2016 r. Użytkownicy, którzy otrzymali promocyjny pakiet, zostali poinformowani o tym SMS-em, w którym wskazana była konkretna data ważności tego pakietu (w przypadku posiadanego przez nas numeru był to 14 marca b.r.). To chyba wywołało najwięcej emocji, gdyż po wczytaniu się w regulamin promocji znajdujemy to:

virgin regulamin walentynki

W praktyce oznacza to, że użytkownik, który otrzymał promocyjny pakiet 1 GB 13.02 mając jednocześnie aktywny dowolny pakiet #WSZYSTKO do 14.02, z promocyjnego pakietu cieszył się tylko… 1 dzień. Można powiedzieć, że użytkownicy zostali po prostu źle poinformowani w wiadomości SMS o aktywacji promocyjnego pakietu, gdyż była tam wskazana konkretna ważność – 30 dni. SMS nic nie mówił o wyjątkach. Zgodnie z regulaminem po automatycznym odnowieniu się pakietu #WSZYSTKO promocyjne dane przepadają. Regulamin ten dotyczy oczywiście również posiadaczy oferty #FREEMIUM, czyli osób korzystających z darmowego i cyklicznego pakietu zawierającego 30 minut, 30 SMS-ów i 300 MB internetu. Użytkownicy, którzy pytają nas o zaistniałą sytuację czują się zdezorientowani, w większości sugerowali się bowiem wiadomością tekstową SMS, jaką otrzymali.

Dodatkowo dowiadujemy się, że do teraz (17.02) nie wszyscy użytkownicy Virgin Mobile otrzymali promocyjny pakiet, a promocja trwała do wczoraj. Być może ma to związek z trwającą awarią, o której napisaliśmy na początku.

Sama konstrukcja promocji już na pierwszy rzut oka jest ryzykowna i po prostu musiała skutkować zdenerwowaniem wielu użytkowników. Chyba operator nie przemyślał do końca kształtu promocji.

Poza aktywnością Virgin Mobile polegającą na odpisywaniu indywidualnie swoim użytkownikom na Facebooku, operator nie poinformował oficjalnie o problemach. Ostatni wpis operatora na Facebooku jest z wczoraj i dotyczy nowej promocji z darmowymi biletami do kina.

AKTUALIZACJA 17.02.2016 r. g. 13:45

Jak poinformował operator promocyjne pakiety będą przyznawane jeszcze przez 10 najbliższych dni.

Źródło: wł

13 komentarzy do “Virgin Mobile – problemy techniczne i zamieszanie wokół walentynkowej promocji (AKTUALIZACJA)

  • Marcin
    17 lutego 2016 at 10:18
    Permalink

    Chcieli dobrze i „przedobrzyli”, cóż zdarza się. Ja tam Pani Prezes za te piękne oczy wszystko wybaczam 😉 .

    Odpowiedź
  • Gallus
    17 lutego 2016 at 11:52
    Permalink

    Vikingi jak mieli jakąś awarię zawsze natychmiast oficjalnie informowali o tym na facebooku. Virgin ogranicza się tylko do pojedynczych odpowiedzi

    Odpowiedź
  • 17 lutego 2016 at 12:11
    Permalink

    A ja bym Virginowi nie wybaczył. Teraz sam Play daje im spore lanie, bo to co oni zabrali, Play rozdaje swoim klientom. 1 GB ważne 30 dni, które kumuluje się z innymi pakietami. „Dziewica” musi się nauczyć robić promocje.

    Odpowiedź
  • 17 lutego 2016 at 15:23
    Permalink

    Virgin już zaczyna kombinować jak PiS z pinset plus

    Odpowiedź
  • 17 lutego 2016 at 16:20
    Permalink

    Ja dostałem promocyjny pakiet 1GB 15.02, a dwoje znajomych, którzy również mają pakiety #wszystko nie dostali ich do dzisiaj. Potwierdzam, że ostatnio włączenie innych pakietów kończyło się niepowodzeniem, bądź opóźnieniami. Czyżby Virgin Mobile zyskał już taką ilość użytkowników, że ich system pomału nie daje rady?

    Odpowiedź
  • 17 lutego 2016 at 16:25
    Permalink

    Ja w virgin pakiet #wszystko29 mam do 27 lutego, a ten bonusowy 1 GB wydłużył mi internet do 14 marca.

    Odpowiedź
  • 17 lutego 2016 at 21:33
    Permalink

    w sobotę kończył mi się pakiet za 29 zł, mam ustawione stałe płatności poprzez PayPala i od soboty powinien odnowić się pakiet. W niedzielę nie mogłem już wykonywać połączeń, na koncie 0 zł, pakiet nieaktywowany. Numer infolinii najpierw nie działał, wreszcie udało się połączyć – dział techniczny pracuje nad rozwiązaniem problemu, proszę czekać, usłyszałem. W poniedziałek dwa telefony na infolinię ,we wtorek też dwa. Zacząłem szukać innej sieci, do której mógłbym przenieść numer. Gdyby to można było załatwić w jeden dzień, to daję słowo że bym rzucił to Virgin w diabły. W środę rano usłyszałem że problem techniczny został rozwiązany, co było o tyle ciekawe że dalej nie miałem aktywowanego pakietu. Wreszcie po kolejnej interwencji w południe pakiety zostały aktywowane – mogłem zacząć dzwonić z własnego telefonu. Virgin to niestety lipa i tyle.

    Odpowiedź
  • 17 lutego 2016 at 22:55
    Permalink

    Myślę że dużą zasługę w niedziałających kodach USSD ma zasięg Play.. ja mam w Playu kilka kart.. i ostatnio bardzo często nadajniki P4 poprostu nie działają.. ani zadzwonić ani smsa nie wyśle.. ani kody USSD nie idą.. trzeba ręcznie zmieniać na zasięg T-mobile albo Plusa.. wtedy działa pozdrawiam.

    Odpowiedź
    • 18 lutego 2016 at 08:57
      Permalink

      Dużo racji w tym co piszesz ale to nie powinno obchodzić klientów. Większość nawet nie potrafi zmienić sieci, zresztą są jakieś śmieszne priorytety i wiele telefonów po krótszym lub dłuższym czasie ponownie przeloguje się na Play. Problem jest i to spory a to co robi Virgin raczej nie pomaga im wizerunkowo. O awarii wspominają tylko jeśli się do nich napisze, oficjalnie nic nie piszą. Pamiętam jak Mobile Vikings miał problemy, zawsze informował o nich na Facebooku.

      Odpowiedź
      • 18 lutego 2016 at 15:09
        Permalink

        Zamiast tego SMS wprowadzającego klientów w błąd co do długości okresu ważności pakietu bonusowego 1GB mogli wysłać SMS o awarii systemu kodów USSD i uprzedzić aby ludzie nie aktywowali kilka razy tego samego pakietu.

        Odpowiedź
  • 30 kwietnia 2016 at 07:53
    Permalink

    Czy kody USSD w Virgin działają od godziny 8:00 do 22:00 jak infolinia tej sieci? 🙂 Ponownie nie mogę włączyć pakietów kodem USSD w ofercie #freemium. Trzeba chyba zacząć się przyzwyczajać do „czarnych weekendów” w Virgin Mobile. 🙁

    Odpowiedź
    • 30 kwietnia 2016 at 16:08
      Permalink

      Niestety masz rację. Niedziałające kody ussd to u nich chleb powszedni.

      Odpowiedź

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *