Virgin Mobile rusza z ofertą abonamentową

Największy w Polsce wirtualny operator komórkowy rusza właśnie z długo zapowiadaną i długo oczekiwaną ofertą abonamentową#TakJakLubie.  W ofercie do wyboru elastyczne pakiety minut, SMS-ów, internetu oraz dodatkowe rabaty za tzw. zgody marketingowe oraz E-fakturę.

Zaprezentowana na stronie internetowej operatora oferta abonamentowa#TakJakLubie raczej nie zatrzęsła rynkiem i konkurencją. Patrząc na obecne oferty konkurencji oferta abonamentowa Virgin Mobile raczej nie wyróżni się na ich tle, o wszystkim jednak zdecydują użytkownicy. Jak dokładnie wygląda nowa propozycja Virgin Mobile?

Oferta składa się z pakietów najczęściej używanych przez klientów usług, czyli pakietów minut, SMS-ów oraz mobilnego internetu, przy czym klient może ułożyć swój własny zestaw wg własnych potrzeb.

Pakiety minut zawierają od 100 do 250 minut i kosztują odpowiednio od 8 do 14 zł, zaś największy pakiet kosztuje 17 zł i zawiera nielimitowane rozmowy.

Pakiety SMS kosztują od 2 do 6 zł i zawierają odpowiednio od 100 do 500 SMS-ów, zaś pakiet z nielimitowanymi wiadomościami SMS kosztuje 9 zł.

Pakiety internetowe kosztują od 5 do 25 zł i zawierają od 500 MB do 20 GB mobilnego internetu.

Nietypową decyzją operatora jest udostępnienie dodatkowego pakietu zawierającego darmowy transfer podczas korzystania z aplikacji takich, jak np. Faceobook, Twitter, czy GG, pakiet taki kosztuje aż 9 zł, a przecież wielu operatorów, w tym Virgin Mobile w ofercie Pre-Paid, udostępnia taką opcję za darmo.

Szczegóły abonamentowej oferty Virgin Mobile:

Fot: VirginMobile.pl / Print Screen

Podane ceny obowiązują już po odliczeniu wspomnianych na samym początku rabatów z tytułu zgody marketingowej oraz tzw. E-Faktury. W przypadku niewyrażenia którejkolwiek zgody do końcowej opłaty należy doliczyć 5 zł. (łącznie do 10 zł).

Dodatkową promocją, jaka obowiązuje w ofercie jest darmowy pakiet danych przez 6 miesięcy, jeśli klient wybierze opcje minut i SMS-ów bez limitu.

Jeśli klient nie chce którejś z opcji, wybiera „BRAK PAKIETU”. Wysokość rachunku to suma poszczególnych składowych. Przykład: Za 150 minut, 250 SMS-ów oraz 5 GB internetu, po odliczeniu rabatów, użytkownik zapłaci miesięcznie 24 zł. Za nielimitowane rozmowy, SMS-y oraz 5 GB internetu trzeba będzie zapłacić miesięczny rachunek w wysokości 36 zł.

Oferta może zyskać uznanie w oczach tych klientów, którzy niekoniecznie potrzebują nielimitowanych rozmów, nielimitowanych SMS-ów oraz wysokich pakietów danych. Przykładowo za 150 minut, 100 SMS-ów oraz 1 GB internetu zapłacimy miesięcznie tylko 18 zł miesięcznie.

Umowa zawierana jest na czas nieokreślony. Obecnie oferta przeznaczona jest dla nowych klientów oraz przenoszących numer z innej sieci. Jak informuje operator opcja migracji z oferty na kartę Virgin Mobile pojawi się w najbliższym czasie.

Jak tylko pojawią się regulaminy i cenniki do tej oferty, artykuł zostanie zaktualizowany.

Źródło/Fot: Virgin Mobile, wł

8 komentarzy do “Virgin Mobile rusza z ofertą abonamentową

  • 27 stycznia 2017 at 20:28
    Permalink

    To chyba jakaś kpina. O wiele lepsza oferta jest na prepaid. Moim zdaniem powinni się trzymać rynku prepaid o odpuścić sobie abonament. Z takimi stawkami poniosą porażkę.

    Odpowiedź
  • macc
    28 stycznia 2017 at 23:13
    Permalink

    z czym do ludzi – w lajt mobile średnio miesięcznie 16,92 zł w promocji Strzał w dziesiątkę
    A trzeba pamiętać że i virgin i lajt to tacy sami wirtualni operatorzy i w przypadku problemów nie pójdziesz do salonu się kłócić jak w przypadku W4, więc jedna cholera czy Branson czy Telestrada. Wolę w takim razie polski lajt niż droższy abo w virgin

    Odpowiedź
  • 29 stycznia 2017 at 10:42
    Permalink

    Oferta tak skonstruowana by nie zagroziła kanibalizacji prepaida 🙂

    Odpowiedź
  • Gregrin
    2 lutego 2017 at 17:56
    Permalink

    Jeśli oferta 150min 100sms i 1GB została podana ze względu na atrakcyjność to proponuje zobaczyć co daje fakt mobile za 19,95 😉 Nie trzeba się przynajmniej o minuta martwic 😉 a pozostałe jednostki prawdopodobnie będą się kumulować jak to w play/fakt.

    Odpowiedź
    • 15 lutego 2017 at 20:51
      Permalink

      Po co wprowadzać taką ofertę, skoro na kartę jest taniej i więcej? Strzelają sobie w stopę.

      Odpowiedź
  • 16 lutego 2017 at 14:09
    Permalink

    Tragedia nie sieć . Po przeniesieniu numeru nie da się aktywować pakietow minut ani danych. Cmok oczywiście nie odpisuje na maile. Kupa nie sieć.

    Odpowiedź

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *