Virgin Mobile – stara a nowa oferta. Wyjaśniamy

W związku ze zmianą oferty Virgin Mobile (pisaliśmy o tym tutaj) otrzymaliśmy od naszych Czytelników sporo pytań związanych z pojawieniem się nowej taryfy #wszystko. Pytania Czytelników dotyczyły głównie tego, w jaki sposób pozostać w dotychczasowej ofercie i czy proste jest „przypadkowe” przejście do nowej oferty oraz czy można zrobić to nieświadomie i przypadkowo. Spróbujemy poniżej to wyjaśnić.

  1. Pozostanie w taryfie 2012 (Bez kompromisów):
    Aby pozostać w Virgin Mobile na dotychczasowych zasadach w zasadzie nie trzeba robić nic. Dla dotychczasowych użytkowników oferta nadal obowiązuje, tak więc członkowie Klubu Virgin nadal otrzymywać będą +50% do każdego doładowania oraz – wszyscy użytkownicy starej oferty – 100 MB gratis do każdego doładowania kwotą 10 zł lub wyższą. SMS jak dotychczas kosztował będzie 6 gr a minuta 19 gr.
  2. Zakup nowego startera – jaka oferta?
    Jak informuje operator np. na swoim oficjalnym profilu na Facebooku, każdy nowo zakupiony starter Virgin Mobile (w zasadzie bardziej pasuje nowo aktywowany) będzie miał aktywną już nową ofertę. Niestety nie jest możliwe przejście na starą ofertę Bez kompromisów. Jeśli nawet zakupiliśmy starter wcześniej, a nie zdążyliśmy go aktywować, po jego aktywacji aktywna będzie już nowa taryfa #wszystko
  3. Czy można przypadkowo przejść ze starej taryfy na nową, np. próbując kupić za pomocą kodu USSD – lub na koncie on-line – dowolny pakiet, który dostępny jest w ofercie #wszystko?
    Sprawdziliśmy na numerze przeniesionym do Virgin Mobile, na którym aktywna jest oferta 2012 (Bez kompromisów).
  • mając aktywną taryfę 2012 (Bez kompromisów) przy próbie aktywacji za pomocą kodu USSD np. pakietu minut lub pakietu internetu  dostępnego tylko w nowej taryfie otrzymujemy następujący komunikat:
    Jeśli chcesz korzystać z nowych pakietów #wszystko, wybierz 9. Twoja obecna taryfa zostanie zmigrowana na #wszystko.
    Dopiero po wybraniu cyfry 9 i potwierdzeniu zieloną słuchawką aktywujemy pakiet migrując jednocześnie swój numer do oferty #wszystko.
  • logując się na swoje konto na stronie Virgin Mobile sytuacja wygląda następująco:
    Po zalogowaniu się na swoje konto otrzymamy taki oto widok:
    Widok po zalogowaniuPo kliknięciu w opcję „KUP PAKIET DANYCH” mając aktywną starą taryfę 2012 (Bez kompromisów) zobaczymy tylko pakiety internetowe dostępne w starej ofercie (w nowej nie ma pakietu 25 MB).Kup pakiet danychPo kliknięciu „AKTYWUJ” (np. przy pakiecie 25 MB) otrzymamy następujące okno:Aktywacja pakietu danychMożna więc bez obaw tym sposobem aktywować pakiet danych bez ryzyka nieświadomego zmigrowania swojego numeru do nowej oferty.Po wybraniu opcji „ZARZĄDZAJ PAKIETAMI” naszym oczom ukażą się tylko pakiety internetowe i tylko te dostępne w starej taryfie.

Kup pakiet danychPo wybraniu opcji „PAKIETY #WSZYSTKO otrzymamy taki widok:

Kup pakiet wszystkoGdy spróbujemy aktywować jeden z powyższych pakietów będąc w starej taryfie otrzymujemy komunikat:

Aktywacja pakietu wszystko

Aby przejść na nową taryfę #wszystko wystarczy wpisać na klawiaturze telefonu kod *222*123#. Po aktywacji nowej oferty nie otrzymamy już +50% gratis do doładowania oraz 100 MB do każdego doładowania kwotą 10 zł lub wyższą. Zyskamy natomiast możliwość aktywacji pakietów, dzięki którym możemy mieć nielimitowane SMS-y do wszystkich krajowych sieci komórkowych, nielimitowane rozmowy do wszystkich w Polsce oraz pakiety danych.

REKLAMA

Listę krótkich kodów USSD, zarówno dla starej jak i nowej taryfy, możemy znaleźć na stronie internetowej operatora w tym miejscu.

Źródło tekstu: virginmobile.pl, dostęp: 22.08.2014, własne

Źródło zdjęć: Virgin Mobile

8 komentarzy do “Virgin Mobile – stara a nowa oferta. Wyjaśniamy

  • 22 sierpnia 2014 at 18:55
    Permalink

    Nie piszcie o tej śmiesznej nowej oferci, bo nie warto. Dobrze, że napisaliście jak zostać w starej 🙂

    Odpowiedź
  • 23 sierpnia 2014 at 08:25
    Permalink

    Chyba wzięli menago z NC+ żeby uwalic VM. Masz wszystko czyli nic poza wyższym rachunkiem

    Odpowiedź
  • 23 sierpnia 2014 at 09:47
    Permalink

    Ja chciałem aktywować pakiet internetowy kodem i otrzymałem właśnie taki komunikat. Co mam zrobić?

    Odpowiedź
    • 23 sierpnia 2014 at 10:00
      Permalink

      Skoro otrzymałeś taki komunikat przy próbie aktywacji pakietu internetowego za pomocą kodu USSD, to najprawdopodobniej – będąc jeszcze w starej ofercie „Bez Kompromisów” – próbowałeś dokonać aktywacji za pomocą kodu działającego w nowej ofercie.

      Pełną listę kodów USSD znajdziesz tu:

      https://virginmobile.pl/kody-ussd

      Musisz aktywować pakiet za pomocą kodów z oferty 2012

      Pozdrawiam 🙂

      Odpowiedź
  • 23 sierpnia 2014 at 19:21
    Permalink

    Jak zostaną opublikowane statystyki przenoszenia numerów za III kwartał, to dowiemy się czy nowa oferta Virgin Mobile jest udana 😉 Do tej pory Virgin zyskiwał numery, jeżeli teraz będzie na minusie, to będzie znaczyło, że jednak kierownictwo podjęło złą decyzję z nową taryfą…

    Odpowiedź
  • 24 sierpnia 2014 at 10:17
    Permalink

    Ta oferta mi wygląda na spóźnioną. Virgin zapowiadała ofertę na przełom 2013 i 2014 roku. W takim przypadku szczegóły oferty opracowywane powinny być nieco wcześniej. Wówczas nie było jeszcze Mobile Vikings a w NJU za NO-LIMIT na kartę trzeba było płacić 2 zł dziennie. Wtedy 49 zł miesięcznie za nielimitowane rozmowy, SMS-y i 2 GB internetu było jeszcze atrakcyjną rzeczą. Ale być może kasy zabrakło i zwlekali a konkurencja poszła znacznie do przodu. Wówczas być może nie było już kolejnej kasy na kolejną modyfikację oferty i wyszło jak wyszło.

    Odpowiedź

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *