Virgin Mobile – więcej internetu w ofercie „CHCĘ WSZYSTKO”

Minęły zaledwie niespełna dwa tygodnie od premiery nowej oferty Virgin Mobile Polska (więcej o nowej ofercie Virgin Mobile można przeczytać tutaj), a już teraz operator wprowadza do oferty zmiany korzystne dla klientów. W pakietach #WSZYSTKO użytkownicy otrzymają teraz więcej internetu. Tak wynika z informacji, jakie pojawiły się na stronie internetowej marki.

W pakiecie #MI_WYSTARCZA, kosztującym 29 zł, użytkownicy otrzymają teraz 1,5 GB danych (zamiast 1 GB), zaś w pakiecie #DLA_MNIE_SUPER, kosztującym 59 zł (49 zł dla osób przenoszących numer) – 3 GB danych (zamiast 2 GB).

Oczywiście bez zmian pozostaje to, że korzystanie z aplikacji takich, jak Facebook i Facebook Messenger, Gadu Gadu oraz Ask.fm, jest darmowe.

Przypomnijmy, że w pakiecie #MI_WYSTARCZA dodatkowo dostajemy nielimitowane SMS-y do wszystkich krajowych sieci komórkowych i 100 minut na połączenia do wszystkich sieci w kraju, zaś w pakiecie #DLA_MNIE_SUPER nielimitowane rozmowy i SMS-y do wszystkich sieci w Polsce. Oba pakiety ważne są miesiąc od dnia aktywacji.

REKLAMA

Pakiet #MI_WYSTARCZA można aktywować krótkim kodem USSD *222*29#, zaś pakiet #DLA_MNIE_SUPER kodem *222*59# (osoby z przeniesionym numerem kodem *222*49#). Użytkownicy Virgin Mobile, którzy korzystają jeszcze z poprzedniej oferty „Bez kompromisów 2” powinni pamiętać, że aktywacja któregokolwiek z powyższych pakietów oznacza przejście do nowej oferty, w której nie otrzymamy już +50% gratis do każdego doładowania oraz 100 MB internetu do każdego doładowania za 10 zł lub więcej.

Startery i doładowania Virgin Mobile można nabyć na stronie internetowej operatora oraz w wybranych punktach sprzedaży na terenie całego kraju.

Źródło: Virgin Mobile

8 komentarzy do “Virgin Mobile – więcej internetu w ofercie „CHCĘ WSZYSTKO”

  • 1 września 2014 at 18:16
    Permalink

    Powinni dać klientowi wybór – minuty, SMS-y, internet lub stara oferta. Takie kombinowanie nie zwiększy atrakcyjności oferty.

    Odpowiedź
  • 1 września 2014 at 19:21
    Permalink

    Dopóki nie będzie można wybrać między tymi pakietami a bonusem 50% i 100 MB ja nie skorzystam 🙂

    Odpowiedź
  • 2 września 2014 at 10:00
    Permalink

    Tak się zastanawiam, że ten pakiet za 49 zł wcale zły nie jest. Jak załaduję za pięć dych, to mam wszystko do usr*nia. Czy to dużo? W końcu to oferta na kartę przecież. A w wielu ofertach abonamentowych jest drożej, nie mówiąc już o ofertach na kartę, jak np. Heyah

    Odpowiedź
  • 2 września 2014 at 12:36
    Permalink

    Oskarek 49 PLN pod warunkiem, że nie jesteś obecnym klientem VM (obecni mają 59), a nie każdemu chce się kombinować z podwójną zmianą operatora aby mieć za 49 coś, co np. w RBM można mieć za 29 (o jeden GB mniej). Dla mnie np. SMS mogą nie istnieć, nie używam i oferta „bez kompromisów 2” jak najbardziej mi odpowiada. Zobaczymy co Izzi (o ile wystartuje) pokaże.

    Odpowiedź
    • 2 września 2014 at 13:15
      Permalink

      Ale oferta RBM, o której piszesz, to oferta na abonament. Tu masz Pre-Paid. I z tego co kojarzę, to również obecni klienci VM, którzy kiedyś przenieśli numer mają za 49 zł. Trzeba tylko użyć właściwego kodu USSD, tak mi się kojarzy

      Odpowiedź
      • 2 września 2014 at 15:00
        Permalink

        Ok w RBM jest abonament, a to w VM można nazwać quasi-abonamentem.

        Odpowiedź
    • 2 września 2014 at 13:47
      Permalink

      Podpytałem na infolinii o cenę tego pakietu i dowiedziałem się, że cena 49 zł jest dla:

      – nowych klientów, którzy przeniosą numer
      – wszystkich klientów migrujących z taryfy 2012 (Bez kompromisów)

      Trzeba tylko użyć właściwego kodu USSD, aby zapłacić 49 zł zamiast 59 zł: *222*49#

      Cena 59 zł obowiązuje tylko klientów nowych, którzy zakupią lub aktywują nowy starter, tak wynika z informacji udzielanych przez konsultantów

      Odpowiedź
  • 3 września 2014 at 07:26
    Permalink

    Już się zaczyna to, o czym pisałem wcześniej – powolne „tuningowanie” oferty. Najwyraźniej liczba osób przenoszących numer do nowej taryfy nie spełnia oczekiwań kierownictwa.

    Odpowiedź

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *