Virgin Mobile – wkrótce 4 GB internetu mobilnego zamiast 5 GB w pakiecie #BEZLIMITU

Od 24 lutego b.r. użytkownicy pakietu #BEZLIMITU w Virgin Mobile Polska nie będą już mogli cieszyć się promocją, w ramach której wraz z zakupem pakietu otrzymywali 5 GB mobilnego internetu. Od 24 lutego operator wprowadza zmiany w tej ofercie. Jakie?

Dzisiaj pakiet #BEZLIMITU za 29 zł zawiera nielimitowane rozmowy i SMS-y do wszystkich w Polsce oraz standardowo 2 GB mobilnego internetu. Jednak w ramach promocji (tzw. Dokładki) użytkownik kupujący pakiet otrzymuje nie 2 GB, a 5 GB mobilnego internetu. Niestety operator właśnie kończy tę promocję. Co oferuje w zamian? W zamian podniesiona zostaje standardowa wielkość pakietu danych z 2 GB do 4 GB.

W wielkim skrócie użytkownik kujący pakiet #BEZLIMITU otrzyma od 24 lutego b.r. za 29 zł miesięcznie nielimitowane rozmowy i SMS-y do wszystkich w kraju oraz 4 GB mobilnego internetu.

Virgin Mobile pakiet #BEZLIMITU
Cena pakietu Zawartość do 23 lutego 2016 r. Zawartość od 24 lutego 2016 r.
29,00 zł Nielimitowane rozmowy na komórki w Polsce Nielimitowane rozmowy na komórki w Polsce
Nielimitowane rozmowy na stacjonarne w Polsce Nielimitowane rozmowy na stacjonarne w Polsce
Nielimitowane SMS-y krajowe na komórki Nielimitowane SMS-y krajowe na komórki
5 GB internetu mobilnego 4 GB internetu mobilnego
Darmowe aplikacje Darmowe aplikacje

W takiej sytuacji z pewnością ręce zaciera konkurencja. Nie tylko Mobile Vikings Polska, w której ostatnio sporo się zmieniło i o tym za chwilę, ale i Orange, dzięki ostatniej promocji dla przenoszących numer do Orange na kartę.

Przypomnijmy, że w Orange od kilku dni mamy promocję dla przenoszących numer do Orange na kartę z innej sieci, w ramach której można korzystać z pakietu, w którym za 28 zł miesięcznie mamy no-limit na rozmowy i SMS-y oraz aż 8 GB mobilnego internetu (więcej). Spore zmiany ostatnio wprowadziła też sieć Mobile Vikings Polska, która najpierw wprowadziła pakiet nielimitowanych MMS-ów (więcej), a następnie zniosła limit na gromadzony internet i wprowadziła nowe dodatkowe pakiety danych (więcej).

Jak teraz prezentuje się pakiet #BEZLIMITU w Virgin Mobile na tle najgroźniejszych konkurentów?

Operator Virgin Mobile Mobile Vikings Orange Lycamobile
Pakiet/zawartość 29,00 zł 29,00 zł 28,00 zł 29,00 zł
Rozmowy Nielimitowane Nielimitowane Nielimitowane Nielimitowane
SMS-y Nielimitowane Nielimitowane Nielimitowane Nielimitowane
MMS-y Brak Nielimitowane Brak Brak
Internet mobilny 4 GB 4 GB 8 GB 5 GB
Darmowe aplikacje Tak Tak brak brak

To pierwsza w ostatnim czasie rezygnacja z tak istotnej i długotrwałej promocji tego operatora.

Źródło/Fot: Virgin Mobile, wł 

9 komentarzy do “Virgin Mobile – wkrótce 4 GB internetu mobilnego zamiast 5 GB w pakiecie #BEZLIMITU

  • 29 stycznia 2016 at 12:31
    Permalink

    Szkoda tylko, że Virgin Mobile tak wzbrania się przed dodaniem tych nielimitowanych MMSów do pakietu. Tego 1GB mniej w pakiecie nie szkoda, bo Internet w Virgin Mobile i tak wolniej schodzi, bo jest taryfikowany co 5kb. Kto wie, może w końcu coś zdziałają z tymi MMSami…

    Odpowiedź
  • 29 stycznia 2016 at 17:16
    Permalink

    Mobile Vikings posiada nielimitowany transfer internetu za korzystanie z aplikacji Facebook i Messenger.

    Odpowiedź
    • JacekK
      29 stycznia 2016 at 17:54
      Permalink

      Słuszna uwaga, już poprawiam. Nie wiem, jak mogło mi się wkleić „brak”…

      Odpowiedź
    • JacekK
      30 stycznia 2016 at 09:59
      Permalink

      Jasne. W poniedziałek wyślę zapytanie do Virgin. Napiszę albo tu i na forum, albo odrębnym tekstem. Zobaczymy, co odpiszą.

      Odpowiedź
    • JacekK
      2 lutego 2016 at 14:42
      Permalink

      Wysłałem zapytanie to VM. Zrobiłem to już wczoraj, ale okazało się, że zmieniła się osoba kontaktowa i przed chwilą ponowiłem pytanie. Jeśli dostanę odpowiedź, dam znać.

      Odpowiedź
      • 2 lutego 2016 at 15:05
        Permalink

        Jak twierdzi CMOK w TM mają problem z logowaniem swoich kart na nadajnikach TM i „czasowo uruchomiono dostęp do sieci Plus”. Jak dla mnie należy chyba powiązać zmniejszenie ilości danych ze zmianą „partnera technologicznego” lub poszerzeniem roamingu krajowego

        Odpowiedź
    • JacekK
      3 lutego 2016 at 18:40
      Permalink

      Otrzymałem odpowiedź z biura prasowego Virgin Mobile. Jutro postaram się zrobić o tym wpis (jeśli nie uda mi się jutro, zrobię to na pewno w piątek), tymczasem wklejam to, co otrzymałem:

      „Partnerem infrastrukturalnym Virgin Mobile Polska jest Play, co oznacza, że nasz zasięg działa na takich samych zasadach jak u abonentów sieci Play. Rzeczywiście, może występować pewna różnica pomiędzy starszymi kartami z taryfą „Bez kompromisów” a tymi z taryfą „Wszystko”. Nowe posiadają szerszy zasięg, natomiast należy pamiętać, że jest on również zależny od polityki roamingowej naszego partnera.”

      Odpowiedź

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *