W wakacje więcej korzystamy z internetu mobilnego

Liczba użytkowników internetu mobilnego wzrasta w okresie wakacyjnym o kilka do kilkunastu procent – wynika z danych operatora Mobile Vikings Polska. Z mobilnego internetu najchętniej korzystają ludzie młodzi do 30 roku życia.
Logo-Mobile-Vikings_MAŁE– W wakacje najchętniej dzielimy się ze znajomymi swoimi przeżyciami przez media społecznościowe. Wyszukujemy także informacje, gramy, oglądamy filmy. Istnieje również grupa użytkowników, którzy ze względów zawodowych nie mogą sobie pozwolić na całkowite przejście w offline – komentuje Bartek Grabowski, Head of New Business w Mobile Vikings Polska.
Najwięksi operatorzy komórkowi w większości udostępniają mobilny internet w pakiecie z abonamentem. Jeśli nie chcemy jednak wiązać się 12- lub 24-miesięczną umową, z łatwością znajdziemy także ofertę internetu na kartę. – To dość wygodne rozwiązanie. Można zabrać internet na urlop i nie martwić się wzrostem rachunków – dodaje Grabowski. Wybierając internet na wakacje, pamiętajmy by sprawdzić jego parametry. Oprócz ceny, warto dowiedzieć się, jakie otrzymamy limity transferu oraz jaka będzie jego prędkość. Jeśli chcemy oglądać filmy, z pewnością przyda się internet LTE/4G oraz pakiet kilkunastu GB. Jeśli planujemy wyłącznie surfować po stronach, wystarczy nawet niewielki pakiet transferu, za który zapłacimy 10 czy 20 złotych.
– Wzrost popularności mobilnego internetu to zasługa jego szybkości i ceny. LTE nie odbiega jakością od internetu stacjonarnego. Ceny spadły do tego stopnia, że pakiet internetu – zwłaszcza jednorazowy pakiet na kartę – to wydatek nie większy niż koszt biletu do kina. Czasy, w których mobilny internet dostępny był tylko dla zamożniejszych klientów, to już prehistoria – mówi Bartek Grabowski, Head of New Business w Mobile Vikings Polska.


Mobile Vikings – wirtualny operator komórkowy, obecny w Belgii, Holandii oraz od 2009 roku także w Polsce. To sieć typu prepaid skierowana głównie do młodszego klienta. MV prowadzi dość nietypową formę komunikacji – nie reklamuje się w TV, nie zaprasza do współpracy celebrytów – w myśl powiedzenia, że dobry materiał obroni się sam – kładzie przede wszystkim nacisk na promowanie atrakcyjnej oferty, wśród której dużą popularnością cieszy się akcja „Rok za free”.

Źródło: wł

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *