a2mobile – aplikacja do zarządzania kontem i usługami

Jak informują nas nasi Czytelnicy użytkownicy a2mobile mogą od kilku dni używać mobilnej aplikacji do zarządzania kontem i usługami. Póki co aplikacja dostępna jest dla użytkowników urządzeń z systemem Android, można ją pobrać w sklepie Google Play.

Aplikacja nazywa się moje.a2mbile, jest oczywiście darmowa. Pozwala na aktywację pakietów, włączanie i wyłączanie wybranych usług, a także umożliwia przekierowanie do serwisu z doładowaniami online. Na bieżąco można kontrolować stan konta i wydatki, aktywne pakiety oraz zużycie danych (w tym tzw. lejki). Historia pozwala na sprawdzenie wykorzystania usług na danym numerze w przeszłości. Z FAQ można dowiedzieć się wszystkiego o usługach, zaś poprzez formularz kontaktowy można też wysłać wiadomość do Biura Obsługi Klienta.

Fot: a2mobile

Operator przypomina również, że każdy, kto przeniesie swój numer do a2mobile z innej sieci, otrzyma 10 zł na start.

A2mbile to marka telefonii komórkowej należąca do sieci Aero2, która m. in. jest dostawcą usługi Bezpłatnego Dostępu do Internetu (istnieje również wspólna promocja adresowana do użytkowników a2mbile i Aero2, link >>), prowadzi też adresowaną głównie do seniorów telefonię komórkową wRodzinie.

Źródło/Fot: a2mobile

8 komentarzy do “a2mobile – aplikacja do zarządzania kontem i usługami

  • 29 września 2017 at 20:35
    Permalink

    bardzo intuicyjna apka. Podoba mi się 🙂

    Odpowiedź
  • 30 września 2017 at 12:05
    Permalink

    Inwestują w siebie, to dobrze wróży. Przeniosłem się akurat tydzień temu.

    Odpowiedź
  • 8 października 2017 at 21:10
    Permalink

    moje.a2mbile …. a nie przypadkiem a2mobile?!

    Odpowiedź
  • 8 października 2017 at 22:30
    Permalink

    czekamy na wersję na IOS w takim razie

    Odpowiedź
  • 12 października 2017 at 16:44
    Permalink

    No właśnie wiadomo może kiedy będzie wersja na iphony?

    Odpowiedź
    • 14 października 2017 at 12:47
      Permalink

      Napisz do nich na FB jak chcesz wiedzieć. Tam mają spoko obsługę klienta, to ci powinni pomóc jak mają info

      Odpowiedź
      • 17 października 2017 at 11:05
        Permalink

        Można przez stronkę normalnie sprawdzić na iphonach

        Odpowiedź

Dodaj komentarz