W dniu wczorajszym spora ilość użytkowników Bezpłatnego Dostępu do Internetu Aero2 skarżyła się, że wyświetlane zadania CAPTCHA są jeszcze trudniejsze. Jak informowali użytkownicy Aero2, prezentowane na ekranach kody były niewyraźne i zamazane do tego stopnia, że nie można było odczytać prezentowanego ciągu znaków.
Operator zabrał w tej sprawie głos i poinformował na swoim oficjalnym profilu na Facebooku, że trudniejsze obrazki reCAPTCHA Google były wyświetlane w trybie serwisowym, który miał miejsce podczas minionej nocy dodając, że aktualnie użytkownikom wyświetlane są standardowe kody do przepisania.
Operator wyjaśnia również, dlaczego zdecydował się na rozwiązanie ReCaptcha firmy Google:
Aero2 wprowadzając mechanizm CAPTCHA wybrało rozwiązanie reCaptcha firmy Google, które jest największym źródłem zadań CAPTCHA w Internecie. reCAPTCHA jest powszechnie uznawana za najbardziej skuteczny system, który wymaga stałego rozwijania systemu i ochrony przed pojawiającymi się co chwila atakami.
Przypomnijmy, że Aero2 wprowadziło mechanizm CAPTCHA 1 kwietnia b.r. Decyzja spotkała się z licznym niezadowoleniem wśród użytkowników usługi, którzy m. in. skarżą się na to, że prezentowane kody są niewyraźne i nieczytelne.
Źródło: Aero2, wł
Prostsze? Od kiedy? 🙂
Dlaczego piszecie takie bzdury? Bazgroły jak były, tak są. Nadal trzeba 10 razy odświeżać stronę.
Bezmózgowie panuje u góry na stołkach w AERO nic dodać Unia Europejska musi zmienić Szefostwo AERO w jeszcze dzisiejszym PRL-u .
Przecież to jakieś jaja! Tych wyskrobków nie idzie po prostu odczytać! To są kpiny z ludzi, ale i psucie sobie samemu reputacji, którą nie tak łatwo potem odzyskać.