„Bezpieczni w Internecie” – kampania TP-Link z Ralphem Demolką

„Bezpieczni w Internecie” – kampania TP-Link z Ralphem Demolką

21 stycznia 2019 0 przez JacekK
Z okazji premiery filmu „Ralph Demolka w Internecie”, wiodący dostawca produktów sieciowych TP-Link, przygotował dla swoich klientów kampanię informacyjną na temat bezpieczeństwa w Internecie. Działaniom towarzyszy promocja na wybrany sprzęt TP-Link.

W związku z premierą filmu Disneya „Ralph Demolka w Internecie” TP-Link postanowił zwrócić uwagę użytkowników na tematykę zagrożeń związanych z korzystaniem z Internetu, takich jak m.in. wirusy, malware czy też treści nieodpowiednie dla dzieci. Producent przygotował dla swoich klientów edukacyjny quiz promujący dobre praktyki podczas korzystania z sieci. Rozwiązując go, użytkownicy dowiedzą się m.in. jak ustawić bezpieczne hasło oraz czy należy podawać wrażliwe dane korzystając z ogólnodostępnej sieci WiFi. Po prawidłowym rozwiązaniu testu uczestnik otrzyma kod rabatowy w wysokości 10% do sklepu x-kom.pl na wszystkie produkty TP-Link z systemem HomeCareTM, który zabezpiecza domową sieć przed złośliwym oprogramowaniem. Quiz na stronie www.bezpieczniwinternecie.pl można rozwiązywać do 28 lutego, a otrzymany kod wykorzystać do 5 marca 2019 roku.

– W drugiej części swoich przygód Ralph zwiedza świat Internetu odkrywając wszystkie jego zakamarki. Podobnie czynią też zwykli użytkownicy sieci, szczególnie Ci najmłodsi. Premiera filmu to znakomity moment, by zwrócić uwagę na zagrożenia związane z korzystaniem z sieci i pokazać jak możemy się – przynajmniej przed częścią z nich – zabezpieczyć – mówi Maciej Turski, Marketing Manager w polskim oddziale firmy TP-Link.

Dzięki zastosowanemu w TP-Link HomeCareTM antywirusowi od Trend Micro, routery TP-Link chronią przed wirusami i złośliwym oprogramowaniem wszystkie urządzenia w domowej sieci WiFi już na poziomie routera. Oznacza to, że zabezpieczeniem objęte są również urządzenia, których nie chroni klasyczne oprogramowanie antywirusowe, np. konsole do gier, kamery Cloud czy urządzenia automatyki domowej. Za pomocą kontroli rodzicielskiej możliwa jest blokada dostępu do stron z niepożądanymi treściami, ustawienie limitów czasowych dla poszczególnych użytkowników sieci oraz weryfikacja odwiedzanych stron. Dzięki funkcji QoS (Quality of Service) użytkownik może także kontrolować przepustowość i ustawić priorytety dla poszczególnych urządzeń lub zadań w sieci.

„Ralph Demolka w Internecie” to kolejna odsłona znanej animacji z 2012 roku o przygodach osiłkowatego Ralpha, który postanawia zostać superbohaterem. W najnowszym obrazie Ralph, mieszkaniec świata automatów do gier, znowu podejmuje wyzwanie i bierze udział w niebezpiecznej misji. Kiedy jego przyjaciółka Wandelopa, dziewczynka pracująca w automacie z wyścigami samochodowymi, wpada w tarapaty, Ralph postanawia wkroczyć do akcji i pomóc. Przyjaciele wyruszają w głąb Internetu po część zamienną do gry Wandelopy. W filmie przedstawione zostały różne elementy Internetu, które otrzymały swoje osobowości. Bohaterowie spotkają na swojej drodze małego ważniaka przedstawiającego wyszukiwarkę internetową, a także natrętów uosabiających reklamy internetowe.

Film można oglądać w kinach na terenie całej Polski od 11 stycznia 2019.

Za koncept kreatywny, zakup mediów oraz realizację projektu w sferze digital oraz social media odpowiada agencja F11, za obsługę PR kampanii odpowiada agencja Grayling Poland.

Źródło/Fot: TP-Link

Stronę tworzymy na internecie mobilnym

Pracujemy na internecie mobilnym OTVARTA
***