[blog] Konflikt dwóch firm odstawiamy na bok. Pora zająć się rzeczami ważnymi dla klientów

Dzisiejszy dzień był wyjątkowo trudny i burzliwy. W ferworze całego zamieszania pospieszyłem się z informacją o tym, że odrzucane są wnioski o przeniesienie numerów z KLUCZ Mobile do innych sieci. Za tę pomyłkę przepraszam. Takie rzeczy dotychczas się nie zdarzały. Postanowiłem też, że od teraz konflikty i nieporozumienia dwóch firm to ich prywatna sprawa. Pora zająć się rzeczami ważnymi dla klientów operatora.

Sprawa konfliktu (więcej >>) wydaje się już całkowicie jasna. Oba oświadczenia przedstawiają stanowisko każdego, zaś najważniejsze dla klientów informacje są już znane. Żadnych informacji wnoszących do sprawy coś nowego nie otrzymaliśmy, dlatego też na chwilę obecną temat ten uważamy za zamknięty. Wiemy ponad wszelką wątpliwość, że KLUCZ Mobile zalega z płatnościami wobec swojego dawnego dostawcy platformy MVNE, zaś kwestie zadowolenia/niezadowolenia ze wzajemnej współpracy – moim zdaniem – nie powinny być rozstrzygane za pośrednictwem mediów, tylko we wzajemnym gronie. Inaczej medialnym komunikatom nie będzie końca. Ale wpływu na to nie mam, mam za to wpływ na to, co pojawia się na stronie. I zapewniam, że od teraz pojawią się tylko rzeczy, które wniosą coś naprawdę istotnego z punktu widzenia klientów. Właśnie. Pora zająć się klientami KLUCZ Mobile.

Rzeczy ważne dla klienta to:

  1. Kondycja operatora
  2. Działanie usług

Dzisiaj ruszyła nowa strona internetowa operatora (więcej >>). Póki co jest wyłącznie informacyjna – są dostępne cenniki, regulaminy, kody USSD oraz FAQ i dane kontaktowe. Nie działa jeszcze m. in. panel klienta oraz formularz do przenoszenia numerów. To kluczowe z punktu widzenia klientów funkcjonalności. Ale postęp jest. Wiele wskazuje na to, że lada moment zostaną udostępnione klientom kolejne możliwości. Nowa strona www jest znacznie lepsza od poprzedniej. Jeśli zostaną wdrożone braki (panel klienta, formularze, SSL itp), będzie naprawdę nieźle. Strona wreszcie jest responsywna, co jest bardzo ważne w czasie tak ogromnej popularności smartfonów. To nieistotne, że została stworzona w WordPress’ie. Strona MVNO-GSM.PL została stworzona w taki sam sposób. Strona ma działać i być bezpieczna. To wszystko.

Kiedy będą działać pozostałe funkcje? O tym mamy dowiedzieć się już jutro. Czy tak będzie, czas pokaże. Wiemy, że teraz ma podobno trwać przygotowywanie nowych baz danych. Danych do migracji zapewne jest sporo.

Najważniejsze teraz zadania przed operatorem to przywrócenie procesu MNP, realizacji wymiany kart SIM, przywrócenie dostępu do paneli klientów. To priorytety. Dopiero po wdrożeniu tego wszystkiego będzie można mówić o normalności z punktu widzenia klienta końcowego.

Być może Czytelnicy czują się już znudzeni tymi wszystko informacjami, ale liczne publikacje to efekt tempa, jakiego nabrała ta sytuacja. To nie ja spowodowałem, że konflikt przeniósł się do internetu i tym samym do mediów. Zapewniam, że od teraz publikowane będą tylko kwestie ważne dla klienta końcowego, chyba, że pojawią się jakieś nowe potwierdzone informacje dotyczące innych kwestii. Cieszę się jednak, że tak się stało. Dzięki temu klienci KLUCZ Mobile wiedzą więcej i mogą wyrobić sobie na ten temat własne zdanie. Teraz wszyscy musimy od tego po prostu odpocząć.

Czekamy zatem na kolejne dobre informacje (z punktu widzenia klientów) od sieci komórkowej KLUCZ Mobile. Wszystkie na bieżąco będą pojawiać się na stronie. Mam nadzieję, że jeszcze w tym tygodniu będę mógł poinformować Was o uruchomieniu kolejnych ważnych procesów.

A sieci komórkowej KLUCZ Mobile życzę powodzenia. Mam nadzieję, że operator zrobi teraz wszystko co w jego mocy, aby nie tylko przywrócić klientom niezbędne rzeczy, ale i odbudować zaufanie. W Polsce już wiele złego spotkało klientów MVNO przez nieodpowiedzialne zachowanie telekomów. Wierzę, że tym razem będzie inaczej.

Stronę tworzymy na internecie mobilnym

Pracujemy na internecie mobilnym OTVARTA
***

1
Dodaj komentarz

avatar
1 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
1 Comment authors
Marcin Recent comment authors
  Subscribe  
Powiadom o
Marcin
Gość
Marcin

Wielka szkoda by była, jakby Klucz nagle zniknął z rynku, jednak dla “kilku” osób się przydaje. Zwłaszcza, że suma roszczenia wydaje się relatywnie niewielka. 90 tysięcy zł dla kogoś takiego jak Morozov, to chyba drobne ;).