Czarnopiątkowy niewypał Orange

Sieć komórkowa Orange z pewnością nie ma dzisiaj samych powodów do radości. Jeszcze kilkanaście godzin temu rzecznik operatora Wojciech Jabczyński twittował o świetnych promocjach Orange z okazji przypadającego dzisiaj Czarnego Piątku, dzisiaj zaś operator zmagał się z poważnym problemem, który uniemożliwiał klientom skorzystanie z przygotowanych na Czarny Piątek promocji. Co dokładnie się działo?

Jeszcze wczoraj rzecznik sieci Orange Wojciech Jabczyński informował na Twitterze o przygotowanych na dzisiaj promocjach:

Przygotowane promocje dotyczyły m. in. obniżki cen na wiele urządzeń – taniej można było ustrzelić smartfony, tablety i konsole Xbox One S.

Niestety, z pewnością wielu klientów próbujących dzisiaj skorzystać z tych promocji przeżyło rozczarowanie. Internetowy sklep operatora nie działał tak jak należy. Podczas składania zamówienia w jego podsumowania pojawiały się dane osobowe innych osób, zdarzał się również problem z koszykiem zamówienia, w który potrafiły wpaść produkty inne niż zamawiane. W pewnym momencie sklep przestał działać zupełnie.

Problem wystąpił na nowej odsłonie sklepu, która została przygotowana specjalnie na dzisiejszy dzień.

Do zaistniałej sytuacji odniósł się dzisiaj rzecznik operatora Wojciech Jabczyński:

Operator wydał też krótki komunikat w tej sprawie:

Odnosząc się zbiorczo do wszystkich komentarzy pod wpisem. Bardzo Was przepraszamy za sytuację, do której doszło. Ruch na stronie przerósł nasze najśmielsze oczekiwania – ruch na stronie był ponad dziesięciokrotnie wyższy niż średnia dla całej strony Orange Polska w godzinach szczytu. Liczba produktów, jak w każdej tego typu promocji była ograniczona – Samsungów S7 mieliśmy 50, podobnie Lenovo Moto Z. Huawei ShotX było więcej – 100 sztuk. Jak w każdej promocji oferującej tak bardzo atrakcyjne ceny liczba osób, chcących kupić telefon znacznie przekroczyła liczbę produktów, która była dostępna. Ogółem – w ciągu zaledwie kilku minut sprzedaliśmy ponad 3 tysiące urządzeń. Absolutnie nie doszło do sytuacji, w której jakikolwiek telefon trafił poza kolejnością do pracowników Orange – platforma, na której działa sklep na to nie pozwala.

– informował Orange.

Problem co prawda został wyeliminowany, jednak klienci, którzy przez zaistniałą sytuację nie mogli skorzystać z promocji mogą czuć się rozgoryczeni.

Sytuację, w której innym użytkownikom wyświetlają się cudze dane osobowe, można określić jako bardzo poważną. Operator ma skontaktować się z osobami, których dotknął ten problem.

Źródło/Fot: Orange / Print Screen

5
Dodaj komentarz

avatar
5 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
3 Comment authors
JacekKss Recent comment authors
  Subscribe  
Powiadom o
s
Gość
s

Niewypał jest chyba też z rejestracją na forum mvno-gsm. Dostaję takie komunikaty “Proszę wprowadzić swoją nazwę użytkownika lub adres email. Odnośnik pozwalający na utworzenie nowego hasła zostanie wysłany emailem.
Odnośnik do resetowania hasła wydaje się być niesprawny. Proszę zawnioskować o nowy odnośnik poniżej.”
I kręcę się między pocztą a stroną do odzyskiwania hasła… 🙁

s
Gość
s

… i jeszcze to udowadnianie ze nie jestem wielbłądem… 🙁

s
Gość
s

Proszę o usunięcie moich komentarzy pod tym wpisem albowiem wstyd mi i hańba, że pod wpływem rozgoryczenia użyłem publicznie wyrazu “wielbłąd”. Za co wszystkie wielbłądy przepraszam.