MVNO-GSM.PL

Innowacyjny blog telekomunikacyjny o alternatywnym obliczu telekomunikacji. Najlepsze oferty operatorów GSM, wszystko o MVNO, aktualności z branży telekomunikacyjnej i nie tylko

Pozostałe

Do kina czy na film? Oferta T‑Mobile rozwiązuje ten dylemat w najnowszej odsłonie kampanii reklamowej T‑Mobile na Kartę

15 września 2018 roku ruszyła nowa kampania reklamowa T‑Mobile promująca ofertę na kartę z nielimitowanymi rozmowami, SMS-ami, MMS-ami, a do tego video bez limitu danych. Nowy spot reklamowy z Dorotą Wellman podkreśla, że to idealne rozwiązanie szczególnie dla uczniów powracających do szkoły.

Nowy rok szkolny to nowe wyzwania – nie tylko te związane z nauką. Jak skutecznie zaprosić dziewczynę na wspólny seans filmowy? Z pomocą przychodzi T‑Mobile z ofertą na kartę i jej najnowszym benefitem – usługą Supernet Video, która pozwala na dostęp do najpopularniejszych serwisów VOD, oferujących duży wybór hitów filmowych i seriali. A do tego nielimitowane rozmowy ze wszystkimi w kraju, SMS-y i MMS-y, 1 GB Internetu, w cenie 5 zł za 5 dni.

Na swobodnym dostępie do zasobów filmowych skupia się najnowsza odsłona kampanii reklamowej T‑Mobile, którą od 15 września będzie można zobaczyć w telewizji ogólnopolskiej. Nowy spot reklamowy utrzymany jest w klimacie „back to school”. W zabawny sposób pokazuje sytuację, w której na pewno nieraz znalazł się każdy z nas. Bo nie samą nauką człowiek żyje! Z T‑Mobile na Kartę nawiązywanie relacji z kolegami i koleżankami staje się prostsze, dzięki dostępowi do szybkiego Internetu i najpopularniejszych platform z filmami i serialami. W 30” filmie ponownie zobaczymy Dorotę Wellman.

Spot można obejrzeć na oficjalnym kanale T‑Mobile na serwisie YouTube:

Operator zaplanował także działania z wykorzystaniem materiałów BTL, w internecie, na nośnikach OOH, w radio i w owned mediach. Przygotowaniem kampanii zajęła się agencja FCB Bridge2Fun. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare, a działania reklamowe w Internecie wspiera Liquid Thread. Kampanię w mediach społecznościowych prowadzić będzie Agencja Warszawa, zaś materiały BTL opracowała agencja ARC Worldwide.

Supernet Video w najlepszej sieci pozwala oglądać treści video z najpopularniejszych serwisów streamingowych w dowolnym miejscu w Polsce, dlatego użytkownicy T‑Mobile na kartę będą mieć zawsze dostęp do swoich ulubionych materiałów bez pomniejszenia pakietu danych. Szczegóły na temat usługi można znaleźć na stronie t-mobile.pl/pl/supernetvideo.

Źródło/Fot: T-Mobile

***
Stronę tworzymy na internecie mobilnym
OTVARTA
Znajdziesz nas w:
tekst alternatywnytekst alternatywny
Subscribe
Powiadom o
guest

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

0 komentarzy
Inline Feedbacks
Wyświetl więcej komentarzy
0
Skomentujx