Odpowiedz do: Virgin Mobile Polska
Główna › Forum telekomunikacyjne › Sieci MVNO › Virgin Mobile Polska › Odpowiedz do: Virgin Mobile Polska
25 października 2015 o 17:18 #6786
Witam,
chciałbym podzielić się opinią na temat pakietu #freemium w VM. Wszystko działa jak należy, oto kilka rzeczy, które zauważyłem:
- nie ma żadnego nachalnego spamu. Od dnia aktywacji (chyba 15.10) dostałem dosłownie 2 SMS-y (oba od VM), reklamujące pakiety dodatkowe #półdarmo
- naliczanie rozmów jest sekundowe, choć kod *222# pokazuje liczbę minut w zaokrągleniu do pełnych minut
- często nie działa kod na sprawdzanie stanu pakietu (*222#), komunikat o błędzie
Nie sądzę, aby ewentualne zachęcanie do wykupowania dodatkowych płatnych pakietów odbywało się telefoniczne. Byłoby to wg mnie nierentowne chyba, że dzwoniłby jakiś automat. Obecnie wygląda na to, że będzie góra 1 SMS tygodniowo. To wg mnie niewiele w zamian za 30min/30sms/300mb co miesiąc za darmo 🙂
- Ta odpowiedź została zmodyfikowana 9 years, 6 months temu przez
Mordor.
Sieci: Virgin Mobile (#FREEMIUM), Fakt Mobile
Zaprenumeruj ten blog przez e-mail
Join 744 other subscribers