KLUCZ Mobile
Główna › Forum telekomunikacyjne › Sieci MVNO › KLUCZ Mobile
Korzystając z forum akceptujesz REGULAMIN. Prosimy również o przestrzeganie zasad dobrego wychowania.
- This topic has 178 odpowiedzi, 22 głosy, and was last updated 2 years, 7 months temu by
Rosolak.
- AutorWpisy
Anonim
Nieaktywne- Zapoczątkował 6
- Odpowiedział 60
Macie rację, KLUCZ Mobile popadł w samozachwyt i żyje przeszłością, nic sobie nie robi z komentarzy swoich Użytkowników…
Mi również nie podoba się to co pisze Klucz.
Teraz coś z innej beczki, a mianowicie, po włączeniu LTE transfery w 3G na moje oko wzrosły. Czy może ktoś to u siebie sprawdzić?
- Ta odpowiedź została zmodyfikowana 9 years, 12 months temu przez
cyanoone.
Linux registred user #586939
Sprawdzę dziś w Krakowie. U mnie na wsi było 3-4 Mb/s.
A jeśli chcecie pogratulować Grzegorzowi Krychowiakowi i reszcie zespołu zwycięstwa w Lidze Europy, to z KLUCZA można dzwonić do Sevilli +34 (954) 53-53-53 za 15gr/min (póki co).
Właśnie, tylko ceny ceny ceny, ceny to ceny tamto. Reszta zaczyna schodzić na psy. Nie wymagam tu poprawy oferty ani żadnego lejka a jedynie zwyczajnej kultury i kapki profesjonalizmu do którego im bardzo daleko. To nie zwiększa kosztów działalności. A poziom osoby, która zajmuje się fanpage oraz pisze na forum a wyraźnie widać że to ta sama osoba jest ostatnio powoli żenujący. Zniesmacza to do korzystania z usług tej bądź co bądź dobrej sieci. Z taką kompetencją pracowników wróżę im rychłe niepowodzenie czego im nie życzę ze względu na ofertę
- Ta odpowiedź została zmodyfikowana 9 years, 12 months temu przez
XxX.
Dla idiotów internet tylko do odczytu!
ciekawa dyskusja
co Panstwu sie nie podoba w naszych odpowiedziach? odpowiadamyna wszystkie pytania w odroznieniu od konkurencji
sa odpowiedzi na kazde pytanie, na te same pytania odpowiadalismy kilkadziesiat razy, ale one powtarzaja sie non-stop, uzytkownicy ignoruja odpowiedzi, dlatego narescie zaczelismy zwracac uwage na to ze tematy sa walkowane w kolko, w sumie, nie tylko my ale inni użytkownicy też np. uzytkownicy konkurencyjnego forum telekomunikacyjnego 🙂
nie do konca tez zrozumiale sa intencje osob, ktore pisza nieprawde – ze obserwuja komentarze na np. naszym FB i sa one zenujace…
np. komentarze z FB z ostatnich 2ch miesiecy wygladaja nastepujaco
- skąd wiesz?
- chcemy to zrobić, ale takie rzeczy nie zależa od nas w 100%
- Szachtar wygral ostatni puchar UEFA, wiec szansa jest
- nie
- nie mamy inigdy nie mielismy minutowego naliczania, polaczenia krajowe naliczane sa sekundowo, miedzynarodowe co 30 sek
- hello. contack BOK 727899999 (for free)
- 200 MB – 3 zl, 500 MB – 5 zl, 1 GB – 10 zl, 2 GB – 15 zl, 5 GB – 30 zl
- pakiety minut też się zsumują
- tak zsumuja się. nie mamy sms, niestety, można sprawdzać stan pakietów samemu za pomocą kodu USSD lub na stronie www
- szybczej sprawdzi to Pani na naszej stronie
- czyzby tacy juz jestesmy popularni ze mamy wlasnych wielbicieli 🙂
PS. Jacek, zrob cos z forum, bo nie daz sie normalnie skopiowac tu komentarzy z FB, naprzyklad
- Ta odpowiedź została zmodyfikowana 9 years, 12 months temu przez
Klucz Mobile.
- Ta odpowiedź została zmodyfikowana 9 years, 12 months temu przez
Klucz Mobile.
- Ta odpowiedź została zmodyfikowana 9 years, 12 months temu przez
JacekK. Powód: Poprawiłem format prezentowania cytowanych przez operatora odpowiedzi z FB
(…) PS. Jacek, zrob cos z forum, bo nie daz sie normalnie skopiowac tu komentarzy z FB, naprzyklad
@Klucz MobileNie wiedziałem o problemie, już sprawdzam co jest tego powodem i postaram się usunąć problem możliwie szybko.
Dodam też, że wszelkie nieprawidłowości w działaniu forum można zgłaszać TUTAJ.
Daję też linka do profilu KLUCZ Mobile na FB, tam można również zapoznać się z wszelkimi komentarzami i odpowiedziami.
>> Oficjalny profil KLUCZ Mobile na Facebooku <<
e-mail: jacek(@)mvno-gsm.pl
Ja nie byłbym aż tak surowy dla Klucza. Zwróćcie uwagę, że ten mvno jako jeden z nielicznych wchodzi z użytkownikami w interakcję i często wychodzi na przeciw oczekiwaniom. Może czasami używa słów dość „potocznych” ale dla mnie się to podoba 😀 Pisanie „żenujący” to przesada. Niektórzy mvno albo nie odpisują albo w ogóle kasują wpisy niewygodne, klucz tego nigdy nie robił. Mnie najbardziej dziwi to, że użytkownicy nauczyli się zgłaszać problemy z działaniem na portalach społecznościowych albo na forach, co już w ogóle wydaje się tylko stratą czasu. Gdzie jak gdzie ale w kluczu BOK jest darmowy, można też mailowo. Po co więc wylewać swoje żale na FB? Może szybciej byłoby zadzwonić lub napisać email, a ponarzekać ewentualnie można wtedy, gdy problem zostanie zignorowany.
Poza tym zgadzam się z kluczem, że temat lejka poruszany był już setki razy i setki razy była odpowiedź, śledzę ich profil. Odpowiedź była zawsze ta sama. Zgadzam się tylko z jedną rzeczą, że podwyżka cen (jakakolwiek) powinna zostać podana do wiadomości użytkowników. Niekoniecznie na FB, ale SMS-em czy mailem (jeśli ktoś podał).
Co do narzekań na ofertę to te zawsze są i zawsze będą. Jeśli głupio już narzekać na ceny to narzeka się na jakość, czas pracy infolinii, elektroniczne zarządzanie kontem, itp. Jeśli wszystko będzie idealnie będą narzekania na kolor ramki karty sim czy muzyczkę czasu oczekiwania na połączenie z konsultantem. Przecież zdarzały się już narzekania, że osoba nie mówi czysto po polsku 🙂 No błagam 😀
Życzę wszystkim trochę więcej radości 😉
Dziekujemy Szopen
Jednak zwracam uwagę że zdecydoana większość użytkowników ceni sobie nasz BOK za to że pracują tam ludzie, a nie cyborgi, którę rozmawiaja wyuczonymi formułkami. Mowią z akcentem? no cóź, mamy infoliniie w różnych językach i jeśli polskojęzyczny operator jest zajęty, rozmowe przyjmuję operator rosyjskojęzyczny, który mówi po polsku z akcentem, fakt, ale czy są problemy w porozumiewaniu się? nie ma.
Staram się być sprawiedliwy 🙂 Oczywiście macie też wady jak każdy, jednak moim zdaniem, powtarzam MOIM, wady te są naprawdę niewielkie na tle konkurencji. Odpowiedź na poprzedniej stronie o nudach może istotnie była zbyt „potoczna” 😉 Ale naprawdę to niektóre narzekania są już żenujące. Sama obecność klucza na tym forum czy też na forum Telepolis.pl świadczy już o tym że sieć chce być blisko użytkowników. Widzieliście kiedyś profil Plusa, Playa, Lycamobile, Virgin Mobile? NIE! Doceńmy więc to, co mamy. Klucz tu jest, rozmawia z użytkownikami, nie boi się trudnych pytań, nic nie usuwa u siebie na fb (przynajmniej nie zauważyłem), nie chowa się.
W odpowiedziach nie widzę nic żenującego. Przeciwnie, widzę język człowieka a nie maszyny 🙂 Oferta? Tej akurat wielu do dzisiaj może pozazdrościć i wg mnie nawet niezmieniana 2 lata będzie wciąż na górze rankingów 🙂
Akcent… to pozostawię już bez komentarza. Te narzekania są zwyczajnie nie na miejscu. Proponuję wziąć przykład z krajów zachodniej europy, gdzie emigracja jest już czymś normalnym i nikt nie naśmiewa się z koloru skóry czy akcentu.
A BOK klucza jest naprawdę spoko, korzystałem kilka razy, wszystko było ok
- Ta odpowiedź została zmodyfikowana 9 years, 12 months temu przez
Szopen.
odpowiadamyna wszystkie pytania w odroznieniu od konkurencji
a ja to widmo?
Na przyszłość nie obiecujcie nic zanim nie będzie to możliwe do zrealizowania, np jak z tym netem o którym już wspominaliście na fb w styczniu.
Nikt nie będzie wałkował waszych obietnic, gdy będą spełnione a na stronie dodajcie FAQ – zbiór odpowiedzi
FAQ na stronie w FB jest od prawie 2 lat 🙂
28 maja 2015 o 16:11
Na przyszłość nie obiecujcie nic zanim nie będzie to możliwe do zrealizowania, np jak z tym netem o którym już wspominaliście na fb w styczniu.
nigdy nie obiecywaliśmy czegoś co nie jest mozliwe do zrealizowania.
tak było jest i będzie
- Ta odpowiedź została zmodyfikowana 9 years, 12 months temu przez
Klucz Mobile.
nigdy nie obiecywaliśmy czegoś co nie jest mozliwe do zrealizowania
A to info to co?
http://www.facebook.com/KluczMobile/photos/a.436997313016950.93860.436959216354093/767646099952068/?type=1&theaterTen następny tydzień to nie wiem według jakiego czasu mierzycie 😛
Speedtest na u900 wewnątrz budynku:
- Ta odpowiedź została zmodyfikowana 9 years, 12 months temu przez
cyanoone.
Linux registred user #586939
nigdy nie obiecywaliśmy czegoś co nie jest mozliwe do zrealizowania
A to info to co? http://www.facebook.com/KluczMobile/photos/a.436997313016950.93860.436959216354093/767646099952068/?type=1&theater
na jakiej podstawie Pan twierdzi ze jest ot obietnica, ktorej nie da sie zrealizowac?
w roku 2014 dokonalismy zmian dot. pakietow internet – wprowadzilismy nowe pakiety oraz obnizylismy cene starych. na tej podstawie mozna twierdzic ze obietnica dot. pakietow Internet jest do zrealizowania.
na pytanie czemu tym razem tak dlugo odpowiedzielismy kilkakrotnie
- AutorWpisy