KLUCZ Mobile
Główna › Forum telekomunikacyjne › Sieci MVNO › KLUCZ Mobile
Korzystając z forum akceptujesz REGULAMIN. Prosimy również o przestrzeganie zasad dobrego wychowania.
- This topic has 178 odpowiedzi, 22 głosy, and was last updated 2 years, 7 months temu by
Rosolak.
- AutorWpisy
Nie twierdze że to jest nie do zrealizowania w końcu „NIEDŁUGO” to może być za rok albo i dwa, przecież są pakiety wprowadzone we wrześniu 2014r. a wpis w styczniu 2015r. na fb ,to nie obietnica tylko takie tam gadanie skoro tak to idę do konkurencji i nie chodzi mi tu o ceny tylko o poważne traktowanie swoich klientów!.
@JacekK
Tak to Klucz.Linux registred user #586939
Panowie, ale po co to bicie piany?
Gdybym wierzył we wszystkie wpisy na FB to od jakichś dwu lat byłbym abonentem Vectone 🙂
Z Klucza jestem zadowolony, pewnie tak jak wszyscy czekam na nowe pakiety internetowe, ale będąc posiadaczem telefonu z dual sim korzystam z internetu uwzględniając oferty innych operatorów (nie tylko wirtualnych)
Darcie szat i obietnice odejścia do konkurencji jest delikatnie mówiąc dziecinne, dla mnie obowiązująca jest oferta na stronie operatora i zapisy regulaminu.
„nie do konca tez zrozumiale sa intencje osob, ktore pisza nieprawde – ze obserwuja komentarze na np. naszym FB i sa one zenujace… ” – tą wypowiedzią wypływacie w odmęty absurdu. Oczywiście, jak sugerujecie, moje intencje są bardzo złe i niedobre. A fuj, nie dobry, zakłamany Marcinek. A jakie są intencje ponad 6300 osób na Waszym profilu? A jakie osób na innym forum telekomunikacyjnym?
Co do tego, że jesteście znudzeni pytaniami od użytkowników – to bez względu na ilość zapytań w jednym temacie, to Waszym zakichanym obowiązkiem jest z pokorą każdemu odpowiedzieć na dane pytanie, jeśli nawet jest to setny raz w ciągu jednego dnia, a nie pisać, że jest się danym pytaniem/tematem znudzonym. Jeśli ktoś tego nie rozumie, to niech nie pracuje w BOK – bo to nie jest miejsce dla niego. Lepiej niech zostanie piekarzem, stolarzem lub grabarzem (z wielkim szacunkiem do w/w bardzo szlachetnych zawodów), bo to nie Wy jesteście dla użytkowników ale oni dla Was, jak tego nie rozumiecie, to bardzo źle.
Ofertę macie dobrą i sam mam dwie karty SIM ale może właśnie idąc śladem wymienionych przez @Szopena, czy @Eldo operatorów lepiej czasem nic nie mówić, niż powiedzieć za dużo.
Pozdrawiam i życzę miłego weekendu.
- Ta odpowiedź została zmodyfikowana 9 years, 12 months temu przez
Marcin.
Marcin 100% poparcia! Sam dostałem odpowiedź (w dyskusji podwyżki na Słowację), że informowali tylko wybranych i że zanudzam ich tym tematem. Sam pracuję z klientami i dewiza jest w tym fachu niezmienna „klient ma zawsze rację (choćby jej nie miał)”. Gdybym do któregoś klienta wyjechał z takimi tekstami, to wylaliby mnie.
Można szydzić z Vectone, z ich wpadek i nieporadności, ale w tych przypadkach zawsze stosują formułkę, w której przepraszają za zaistniałą sytuację i stwarzają pozory, że im przykro. Taka moja maleńka uwaga, co do BOK.No właśnie, jak ktoś słusznie zauważył wyżej Klucz obrósł w piórka. Uważa że ceny są tak ważne że już nic więcej nie trzeba od profesjonalnej obsługi i ludzie na kolanach będą szli po starter. Mam nadzieję że tym razem się zastanowią zanim wypalą taki tekst. Swoją drogą co do Klucza telefon BOK to nadal stuki i trzaski podczas oczekiwania na rozmowę z konsultantem już chyba 3 miesiąc
Dla idiotów internet tylko do odczytu!
Na całe szczęście nadciąga Fakt i oferta może być całkiem, całkiem … 😉
Anonim
Nieaktywne- Zapoczątkował 6
- Odpowiedział 60
Rosolak: dziwię się, że nie założyłeś jeszcze o nim wątku 😉 .
Co do mojego „ulubionego” KLUCZa, może odpuśćmy już osobie odpowiedzialnej za kontakt (o której chyba każdy miał szansę się wypowiedzieć) i wróćmy do oferty, OK?Właśnie 🙂 Lepiej pisać bezpośrednio do operatora skargi i zgłoszenia 🙂 Bo zaczyna się tutaj hejt 🙂 Swoją drogą na Telepolis.pl zapowiedzieli LTE 🙂
Była mowa o kartach LTE, więc nie cieszmy się za wcześnie. Może będzie LTE Ready jak w T mobile.
Linux registred user #586939
W kluczu od na pewno godziny nie działają kody ussd. Sprawdziłem te od sprawdzenia stanu konta i stanu pakietów. Komunikat „błąd sieci”. Rozmowy i smsy działają
Jak podaje operator na swoim profilu fb- jest problem z zarządzaniem konta online.
Problem został już rozwiązany 🙂
e-mail: jacek(@)mvno-gsm.pl
Jest jeszcze jedna pozytywna wiadomość – KLUCZ pracuje nad nową stroną. Miejmy nadzieję, że uda im się szybko ukończyć i przedstawić nową, mniej siermiężną stronę www z nowymi rozwiązaniami dotyczącymi zarządzania kontem, pakietami i usługami.
Strona stroną ja obawiam się że Klucz powoli zaczyna kłaść przysłowiową „lachę” na klientów krajowych. Lebara upadła, Lyca podniosła ceny (zwłaszcza na wschód oraz USA) i obawiam się tam teraz będzie kładziony główny wysiłek tej sieci. Stąd też zapewne nie szybko zobaczymy zmiany w ofercie krajowej która w wyniku zmian u konkurencji już nie tylko przestała się szczególnie wyróżniać ale i w niektórych miejscach została z tyłu. Ponadto Klucz jest już naprawdę jednym z nielicznych marek i chyba jedyną znaną, która wciąż nie oferuje LTE.
Dla idiotów internet tylko do odczytu!
- Ta odpowiedź została zmodyfikowana 9 years, 12 months temu przez
- AutorWpisy