Lycamobile
Główna › Forum telekomunikacyjne › Sieci MVNO › Lycamobile
Korzystając z forum akceptujesz REGULAMIN. Prosimy również o przestrzeganie zasad dobrego wychowania.
Otagowane: Lycamobile roaming
- This topic has 126 odpowiedzi, 11 głosów, and was last updated 2 months, 2 weeks temu by Mateusz.
- AutorWpisy
Witam,
niestety Lycamobile nie oferuje możliwości wysyłki SMS PREMIUM
e-mail: jacek(@)mvno-gsm.pl
Witam mam pytanie odnośnie pakietu czy jesli nie bede podiadac srodkow na koncie pakiet sam sie wylaczy i po zaladowaniu ponownie nie odnowi czy musze go wylaczyc jakims kodem ? Pozdrawiam
Witam,
jeśli pakiet nie odnowi się z powodu braku środków na koncie, po zasileniu konta należy go ponownie aktywować.
e-mail: jacek(@)mvno-gsm.pl
Witam wykupilem pakiet internetu 1GB za 10 € pobralo mi pieniadze a pakietu jak nie bylo tak niema co mam zrobic zeby zwrocili pieniadze albo wlaczyli pakiet. Za pomoc z góry dzięki
Witam,
nie jestem w stanie stwierdzić póki co, czy pakiet po prostu się nie aktywował, czy może jest kłopot wyłącznie z działaniem internetu (transmisją danych). Bardzo proszę o więcej informacji. Czy środki za pakiet zostały pobrane z konta?
e-mail: jacek(@)mvno-gsm.pl
Witam.Od miesiąca używam Layca pl, i juz jest problem. Mianowicie wykupilem pakiet xxxl nielimitowane rozmowyi internet w roamingu 8,5gb.Na tym mi zalezalo niestety pakiet mam wazny do 12.12.19, a wyczytalem ze ten pakiet jest zlikwidowany,ze będzie dzialac do 10.01.20r U mnie już nie dziala od 06.12.19r wykorzystane 5gb to jest jakiś żart?
Dodzwonić sie nie da NIGDZIE zna ktoś temat jak to rozwiązać?BarbaraGość- Zapoczątkował 5
- Odpowiedział 122
Witam.wlasnie kupiłam Lycamobile w NL włożyłam doładowałam ale nie mam pojęcia jak w Holandi z pakietami ,głównie chce internet ,jakiś kod czy cos
Dzień dobry,
tutaj znajdzie Pani pakiety dostępne w sieci Lycamobile NL:
Są tu również podane kody na aktywację.
Pozdrawiam.
e-mail: jacek(@)mvno-gsm.pl
Witam,
Potrzebuję kodów do aktywacji pakietu “DO WSZYSTKICH M na 90 dni”.
Na stronie LYCA nie ma możliwości aktywacji pakietu za pomocą środków własnych.Ktoś pomoże?
Pozdrawiam,
DAMIANGość- Zapoczątkował 5
- Odpowiedział 122
Witam, mam problem, zarejestrowałem dzis kartę lyca mobile, doładowałem i wykupiłem pakiet International plus L (15 GB internetu, 500 min na Polskę)
Po sprawdzeniu konta pokazuje że mam 15 GB internetu ale 0 min. Co z tym zrobić!? ( jestem w Niemczech i tu kupiona karta)Dzień dobry,
pakiet na pewno się zgadza?
e-mail: jacek(@)mvno-gsm.pl
KaskaGość- Zapoczątkował 5
- Odpowiedział 122
Witam zablokowana zostala karta przez operatora nie minelo 3miesiace karta nie działa jak to odblokowac ,pisze ciagle tylko polaczenia alarmowe nr mam francuski
Jeśli karta SIM jest sprawna (sprawdzić w innym telefonie), to tylko kontakt z obsługą klienta Lycamobile zostaje.
e-mail: jacek(@)mvno-gsm.pl
MichalGość- Zapoczątkował 5
- Odpowiedział 122
Witam od 2 tygodni nie moge wykonywac polaczen choc mam pieniadze na koncie. Do mnie mozna sie dodzwonic. Czy mogla sie skonczyc waznosc karty sim? Telefon uzywam zagranica i to rzadko wiec doladowuje raz na kilka miesiecy.
Dzień dobry,
gdyby całkiem wygasła karta SIM to nie powinna logować się do sieci. Skoro jednak do Pana można się dodzwonić, da się sprawdzić stan konta, itp., to spróbowałbym zasilić kartę najniższym nominałem i zobaczyć, czy połączenia wychodzące ruszą. Lycamobile nie ma jako takiej ważności karty po doładowaniu, trzeba tylko jej raz na jakiś czas używać (jeśli dobrze pamiętam i nic się nie zmieniło, to minimum raz na 3 miesiące).
Jeśli doładowanie nie pomoże, to pozostaje kontakt z obsługą klienta Lycamobile. Rozmawiamy o polskiej karcie działającej w roamingu, tak?
e-mail: jacek(@)mvno-gsm.pl
annaGość- Zapoczątkował 5
- Odpowiedział 122
Dzień dobry, gdy próbuję uruchomić pakiet wpisując kod pomimo potwierdzenia za pomocą 1 wyskakuje mi ’ błąd wykonania żądania, błąd nieznany’ czym to może być spowodowane?
Dzień dobry,
przyczyn może być kilka. Pomocne byłyby informacje:
- którego kraju jest karta
- czy pracuje w roamingu
- który pakiet jest włączany
- czy na koncie są aktywne już inne pakiety
Pozdrawiam
e-mail: jacek(@)mvno-gsm.pl
- AutorWpisy