Vectone Mobile Polska – pierwsze wrażenia
Główna › Forum telekomunikacyjne › Sieci MVNO › Vectone Mobile Polska – pierwsze wrażenia
Korzystając z forum akceptujesz REGULAMIN. Prosimy również o przestrzeganie zasad dobrego wychowania.
- This topic has 155 odpowiedzi, 23 głosy, and was last updated 9 years, 6 months temu by
JacekK.
- AutorWpisy
Witam 🙂 Widzę że jestem pierwszy 😀
Ale na poważnie teraz, czy ten Vectone w końcu działa? Znam tą sieć z Wielkiej Brytanii i wbrew opiniom wielu sieć ta tam działa przyzwoicie i jest naprawdę tania. Ja nie doświadczyłem jakiejś bardzo złej jakości, wszystko jest podobnie jak u konkurencji. Starter (polski) zamówiłem jeszcze w styczniu, potem dwukrotnie w ubiegłym tygodniu, ale kompletna cisza poza automatycznym mailem o wysyłce w ciągu kilku dni.
Jak to z nimi w końcu jest? Kiedyś czytałem u was, że nawet karta komuś doszła i zastanawia mnie to dlaczego wysłali tylko niektórym. Czy ktoś wie coś więcej?
Dla idiotów internet tylko do odczytu!
Witam na forum drugiego pingwina 😉 Szczerze to podejrzewałem, że pierwszy temat na forum będzie o Vectone właśnie 🙂
Ja do teraz nie mam pewności – podobnie jak chyba wszyscy – co do realnego istnienia tej sieci w Polsce. Mała uwaga, mail wysyłany przez Vectone w momencie zamówienia startera nie mówi o wysyłce startera jako takiej, a jedynie informuje, że w tym czasie należy spodziewać się kolejnego maila informującego o faktycznej wysyłce karty. Jak nietrudno zauważyć jeszcze chyba do nikogo (ja przynajmniej nic o tym nie wiem) mail o faktycznej wysyłce karty nie dotarł. Operator już dość długo informuje (pojawiają się w sieci treści odpowiedzi operatora na pytania o start i wysyłkę kart), że startery zostaną dostarczone w ciągu tygodnia.
Prawdą jest, że jakieś nieliczne startery zostały wysłane (jak poinformował na FB operator w którejś z odpowiedzi) przez pomyłkę do osób, które złożyły zamówienie przez 8 stycznia (8 stycznia sieć poinformowała o „starcie”). Niestety karty te nie pozwalały na korzystanie z usług.
Już nie wiem, co mam o tym myśleć 🙂 Na blogu nie zamierzam już tworzyć wpisów na ich temat do czasu, aż znajdę osobę, która otrzymała działającą kartę i skorzystała z usług.
Pozdrawiam! 🙂
e-mail: jacek(@)mvno-gsm.pl
A ma ktoś informacje jak na tą sytuacje w Polsce, reaguje zagraniczna część firmy? W ogóle potwierdzają istnienie polskiego oddziału? Może to jakaś machlojka jest tylko? Może celowe działanie Vectone? Tylko po co?
Też myślę, że nie warto wspominać w ogóle o tym czymś dopóki karty nie zaczną logować się do sieci.Zresztą jak sądzicie co taki nowy operator mógłby zaoferować, żeby zaistnieć nas polskim rynku. Oczywiście czego nie oferuje już ktoś inny (Virgin, Viking, Lyca, FM… żeby tylko najpopularniejszych wirtualnych wymienić…),. Ja myślę, że może być krucho z miejscem. Lebara z tego co pamiętam już się zwija.
- Ta odpowiedź została zmodyfikowana 10 years temu przez
goral2099.
@ goral2099
Anglojęzyczni konsultanci (do nich kieruje polska infolinia) potwierdzają. Link do polskiej strony znajduje się również na stronie korporacyjnej http://www.vectone.com/. Kiedyś (w styczniu) informowali nawet łamaną angielszczyzną o rychłym starcie infolinii polskojęzycznej. Teraz ograniczają się do słowa „wkrótce”.
Zgadzam się też, że łatwo zapewne im nie będzie, i tu nie tylko liczną konkurencję mam na myśli, ale również przygody ze startem.
- Ta odpowiedź została zmodyfikowana 10 years temu przez
JacekK.
- Ta odpowiedź została zmodyfikowana 10 years temu przez
JacekK.
e-mail: jacek(@)mvno-gsm.pl
Kurczę, bardzo dziwne to wszystko. Mi osobiście szkoda, bo kurczę w UK ich oferta jest naprawdę fajna, miałem na podobną nadzieję również w Polsce i ta oferta na ich stronie wygląda obiecująco. Dziwna sprawa z tymi niedziałającymi starterami, po co wysyłali skoro nie działa?
Dla idiotów internet tylko do odczytu!
Ja też tak czułem, że będzie to pierwszy temat na forum w dziale MVNO, a nawet sam myślałem o jego rozpoczęciu. 😉
O starcie polskiej Vectone to już można by książkę napisać. 🙂
Całe to zamiesanie wokół fioletowego MVNO ma ogromną wadę – źle wpływa na postrzeganie tego typu operatorów, którzy mają i tak w Polsce ciężko.
Z drugiej strony gdyby wystartowali z atrajcyjną ofertą, to wpłynęłoby to na pewno na konkrunecję. Zwłaszcza segment oferujący tanie połączenia zagraniczne (Lyca, Klucz) musiałby się troszkę ruszyć. 😉Dostałem ciekawą wiadomość od Vectone 🙂
Drogi Kliencie,
Jeśli wciąż nie otrzymałeś naszej karty SIM to oznacza, że Twój adres został wprowadzony niepoprawnie (proszę pamiętaj o poprawnym wpisaniu ulicy, numeru domu, kodu pocztowego i miasta. Wszystkie pola powinny być wypełnione).
Proszę wejdź na naszą stronę http://www.vectonemobile.pl i zamów kartę SIM ponownie. Otrzymasz swoją kartę w ciągu 4-5 pracujących dni.
- Ta odpowiedź została zmodyfikowana 10 years temu przez
JacekK. Powód: Poprawiłem cytat
Wszyscy dostali z automatu, tak, że nawet godzina się zgadza 🙂 W ciągu godziny dostałem chyba z 5 maili od Czytelników chwalących się tym mailem od Vectone 🙂
e-mail: jacek(@)mvno-gsm.pl
Czyli start znów przesunięty w czasie, a winni są klienci którzy nie potrafią wypełnić formularza 🙂
Tak właśnie piszą Czytelnicy na maila i FB teraz, że w sumie to wina zamawiających 😉
e-mail: jacek(@)mvno-gsm.pl
Również dostałem e-mail taki właśnie 🙂 Kabaretu ciąg dalszy 🙂 Firma złamała już chyba tuzin przepisów, ale… ale właśnie, żyjemy w Polsce 🙂
Dla idiotów internet tylko do odczytu!
…ojtam ojtam, sam sobie jesteś winien, trzeba dobrze formularze wypełniać 🙂
Ciekawi mnie co się stało z poprzednią bazą danych, czyżby zaginęła?
Ja też mam takiego maila 😀
Linux registred user #586939
Raczej nic nie zginęło, w końcu adresy e-mail, na które przyszła wiadomość, się znalazły 😉
e-mail: jacek(@)mvno-gsm.pl
- Ta odpowiedź została zmodyfikowana 10 years temu przez
- AutorWpisy