Vectone Mobile Polska – pierwsze wrażenia
Główna › Forum telekomunikacyjne › Sieci MVNO › Vectone Mobile Polska – pierwsze wrażenia
Korzystając z forum akceptujesz REGULAMIN. Prosimy również o przestrzeganie zasad dobrego wychowania.
- This topic has 155 odpowiedzi, 23 głosy, and was last updated 9 years, 7 months temu by
JacekK.
- AutorWpisy
Paniska, ale o co ten spór? Dobór oferty zależy od indywidualnych potrzeb abonenta. Należy wziąć pod uwagę zasięg, ilość znajomych w danej sieci, kierunki w których dzwonimy. Jak ktoś szuka oferty na numer główny, to poleciłbym KM, jak na dodatkowy numer do połączeń zagranicznych, to Vectone.
Zauważyliście może problem z wysyłaniem SMS-ów na niektóre numery? Nie mogę wysyłać SMS-ów na dwa numery spośród tych, na które próbowałem. Wszystkie są związane z Play (Play i Virgin). Zrobiłem wczoraj zgłoszenie na BOK, obiecali rozwiązać w ciągu 2 dni roboczych.
e-mail: jacek(@)mvno-gsm.pl
Tak niestety zdarzają się problemy
Dla idiotów internet tylko do odczytu!
Czy Wam też obiecywano rozwiązanie kłopotów w dwa dni? Bo mi owszem ale nic z tego. A teraz dodzwonienie się to cud 🙂
Dla idiotów internet tylko do odczytu!
Anonim
Nieaktywne- Zapoczątkował 6
- Odpowiedział 60
Czy mógłby ktoś napisać co działa, a co nie 🙂 ?
Czy mógłby ktoś napisać co działa, a co nie
?
Ciężko określić. U mnie działa chyba wszystko. Tzn. na numery które wybieram, to dodzwaniam się bez problemu (łącznie z międzynarodowymi). Nie korzystam z tej karty z neta i z SMS-ów, to się nie wypowiadam. Ale jak na moje potrzeby, to wszystko OK.
Generalnie najczęstszym powodem niedziałania usługi/usług (większości lub wszystkich), o których piszą użytkownicy jest to, że w Vectone Services użytkownik ma ustawione na „Automatic”. Wówczas telefon zachowuje się tak, jakby był w roamingu międzynarodowym (tak chyba można to nazwać), na wyświetlaczu zamiast Vectone Mobile jest Vectone World, zaś sama karta loguje się do innych operatorów niż T-Mobile (do tej sieci powinna), np. Plus. Wówczas faktycznie są problemy.
Pomijając już fakt, że użytkownik musi się tą opcją zainteresować (duże uniedogodnienie), ustawienie na Manual => w Polsce pomaga. Pozostałe błędy są raczej incydentalne. Mi np. nie udaje się wysłać SMS-a na dwa krajowe numery komórkowe, należące do sieci Virgin oraz Play. Wszystko pozostałe działa. Poza tym użytkownicy raportują m. in. o:
- braku premii po doładowaniu za 10 zł
- braku darmowych rozmów w sieci po doładowaniu
etc, jednak problemy te rozwiązywał BOK.
Cała reszta to już niedociągnięcia, nie mające wpływu na jakość samej sieci (rozmów, zasięgu, etc), jak np. niepełne spolszczenie komunikatów, czy strony, zły separator w stanie konta…
Aha, coraz trudniej dodzwonić się do BOK, strasznie długi czas oczekiwania na rozmowę z konsultantem, choć przed chwilą odebrał szybko (po ok 20 sekundach). Nie jest prawdą, że konsultant jest ten sam.
Aha, działają (przynajmniej u mnie) darmowe rozmowy międzynarodowe po doładowaniu na numery Vectone – sprawdziłem.
e-mail: jacek(@)mvno-gsm.pl
ja zauważyłem niedocieranie SMS na niektóre numery telefonu, sms wychodzi ale nie dociera, raportu brak, jakby odbiorca miał wyłączony telefon. Na infolinii tylko przyjmują zgłoszenia i nic więcej
Dla idiotów internet tylko do odczytu!
Ja się zastanawiam jak u nich jeszcze może być taki burdel. Startowali chyba 2 czy 3 lata, wszystko powinni mieć dopięte na ostatni guzik bo czasu mieli aż nadto, a tu taki bubel i w dodatku nic z tym nie robią. Niedziałanie sms to naprawdę poważna rzecz a nawet kasy nie zwracają tylko obecują
Dla idiotów internet tylko do odczytu!
Witajcie! Ja również dołączyłem do szczęśliwców mających starter tej sieci (nawet 3 :)). Problemów żadnych ale to żadnych nie mam. Nawet internet działa i właśnie z tej sieci teraz skrobię. Chyba jest ograniczenie prędkości do 3 mb/s ale dla mnie to wystarczy spokojnie. Musze pochwalić jakość połączeń międzynarodowych bo ta jest naprawdę bardzo dobra i w moim przypadku dużo lepsza niż w kluczu. Polecam zainteresować się darmowymi rozmowami w sieci po doładowaniu również na numery zagraniczne tej sieci. Trzymam kciuki za rozwój tej sieci
A ja mam pytanie, czy do kogokolwiek BOK odpowiedział coś w sprawie niedziałającej poprawnie usługi SMS? Bo z tego, co do nie dociera wynika, że tickety „wiszą” już bardzo długo i w zasadzie operator na żaden sam z siebie nie odpowiedział, ani tym bardziej nie usunął tego poważnego niedociągnięcia.
e-mail: jacek(@)mvno-gsm.pl
Do mnie dzwonili ale w innej sprawie, pytałem o ofertę a dokładniej o kwestie techniczne. Co ciekawe oddzwaniali z polskiego numeru. Ja jeszcze nie napotkałem ja jakikolwiek problem, wszystko działa bez zarzutu
Buhahahahahahahahahahaha!!!!! dostałem właśnie od nich jakiś zagubiony starter (pewnie z tych co zamówiłem a nie doszły) a tam na przesyłce naklejona karteczka z moim adresem a pod nią karteczka z innym adresem zupełnie innej osoby 😀 Widać wszystkie dane. Tak na poważnie, to ludzie chyba tam pracujący mają nierówno pod sufitem!
Dla idiotów internet tylko do odczytu!
Widziałem też na konkurencyjnym forum, to zaczęło się niedawno i wcale nie jest zabawne, ja na szczęście dostałem kopertę adresowaną tylko do mnie ale czy koperta adresowana pierwotnie do mnie nie trafiła do kogoś innego?
Internet Vectone na dalekiej prowincji. Bije u mnie Orange, Play i Plusa. Działa porównywalnie do T-Mobile. Wszystko działa ok.
Internet działa na komputerze w modemie do mobilnego internetu. Wystarczy skonfigurować połączenie (APN).
Cena atrakcyjna, wybrałem pakiet 7 GB za 20 zł.
e-mail: jacek(@)mvno-gsm.pl
- AutorWpisy