Virgin Mobile Polska

Główna Forum telekomunikacyjne Sieci MVNO Virgin Mobile Polska

Korzystając z forum akceptujesz REGULAMIN. Prosimy również o przestrzeganie zasad dobrego wychowania.

Przeglądajasz 15 wpisów - od 1 do 15 (z 53)
  • Autor
    Wpisy
  • #4516
    XxXXxX
    Participant
    • Zapoczątkował 10
    • Odpowiedział 93

    Na forum wg mnie nie powinno zabraknąć miejsca chyba największemu obecnie operatorowi wirtualnemu, jakim jest Virgin Mobile. Ostatnio operator mocno poprawił tak krytykowaną w dniu pojawienia się nową ofertę, która dzisiaj jest wg mnie jedną z bardziej konkurencyjnych dla osób szukających pakietów zawierających jednocześnie minuty, SMS-y oraz internet. Ostatnia propozycja operatora to wprowadzenie darmowych nielimitowanych rozmów do Virgin oraz do Play w pakiecie “Pełen luz” za 19 zł miesięcznie. Tym samym operator wg mnie zostawił dość mocno w tyle największych konkurentów – Vikingów.

    Dla idiotów internet tylko do odczytu!

    #4518
    Rosolak
    Participant
    • Zapoczątkował 3
    • Odpowiedział 47

    Nie tylko dla Vikingów, ale nawet dla samego plejaka w ofertach Formuła Play na kartę.

    #6710
    Rebeliant
    Participant
    • Zapoczątkował 0
    • Odpowiedział 10

    Oferta #Freemium to co miesiąc bezpłatne 300 MB, 30 minut i 30 SMS-ów do wszystkich sieci – bez opłat i umowy, z możliwością dokupienia pakietów.

    Po wyczerpaniu darmowego pakietu #Freemium klienci mogą płacić za usługi zgodnie z cennikiem lub wykupić dodatkowe pakiety (np. nielimitowane połączenia do sieci komórkowych i stacjonarnych za 19 zł czy 10 GB transferu za 25 zł).

    Pakiet #Freemium jest całkowicie bezpłatny, ważny przez 30 dni i co 30 dni automatycznie sam się odnawia. Oferta obowiązuje od 15 października.

    Dostępne pakiety dodatkowe (jednorazowe):

    • 30 minut do wszystkich – 3 zł,
    • 60 minut do wszystkich – 5 zł,
    • 100 minut do wszystkich – 8 zł,
    • nielimitowane połączenia do wszystkich – 19 zł,
    • 200 SMS-ów do wszystkich – 3 zł,
    • nielimitowane SMS-y do wszystkich – 9 zł,
    • 300 MB – 4 zł,
    • 500 MB – 5 zł,
    • 1 GB – 8 zł,
    • 3 GB – 15 zł,
    • 10 GB – 25 zł.

    Startery z aktywną taryfą #Freemium kosztować będą 5 zł (ważność startera to 12 miesięcy). Co 6 miesiący sieć wymaga wysłania SMS-a potwierdzającego dalsze korzystanie z oferty.

    #6717
    XxXXxX
    Participant
    • Zapoczątkował 10
    • Odpowiedział 93

    Muszę powiedzieć że pozytywnie zaskoczyli. Tajemniczo tylko brzmi komunikat, że właczając darmowy pakiet wyrażamy zgodę na otrzymywanie informacji handlowych kanałami komunikacji elektronicznej, czy jakoś tak 🙂 Ciekawe ile tego będzie i czy nie wnerwi to np seniora

    Dla idiotów internet tylko do odczytu!

    #6722
    JacekKJacekK
    Keymaster
    • Zapoczątkował 17
    • Odpowiedział 250

    Regulamin Oferty Promocyjnej “Pakiet #Freemium”

    Regulamin Usługi “Pakiety za #PółDarmo” w Ofercie #Freemium

    e-mail: jacek[at]mvno-gsm.pl
    ------------------------------------------------------------------------------------------

    ------------------------------------------------------------------------------------------
    Szanuj Admina swego, bo Moda masz gorszego...

    #6725
    SzopenSzopen
    Participant
    • Zapoczątkował 3
    • Odpowiedział 52

    A ja jestem ciekawy co kryje się pod tą zgodą na informacje handlowe a głównie ile tego będzie i od kogo 🙂

    #6728
    GregrinGregrin
    Participant
    • Zapoczątkował 0
    • Odpowiedział 8

    Ten drugi link trzeba by poprawić bo zamiast kropek jest “trzykropek”. Ręcznie trzeba go usunąć i wpisać trzy kropki (czwarta przed pdf).

    #6729
    MordorMordor
    Participant
    • Zapoczątkował 0
    • Odpowiedział 51

    Ten drugi link (masz pewnie na myśli forum Telepolis) wystarczy skopiować w całości i wkleić w pasek adresu przeglądarki i wtedy działa. Po prostu ucięło “pdf” . A wracając do tematu też zastanawiam się co kryje się pod tymi materiałami marketingowymi 🙂 . Jeśli to tylko od Virgin ok. Gorzej jeśli też od “partnerów” 🙂 .

    • Ta odpowiedź została zmodyfikowana 4 years, 1 month temu przez MordorMordor.
    • Ta odpowiedź została zmodyfikowana 4 years, 1 month temu przez MordorMordor.

    Sieci: Virgin Mobile (#FREEMIUM), Fakt Mobile

    #6737
    XxXXxX
    Participant
    • Zapoczątkował 10
    • Odpowiedział 93

    Nie ma co narzekać. W końcu bez opłat dostaje się wcale nie mały pakiet, nie sądzę aby torpedowali numer przeróżnymi ofertami. Ja włączyłem pakiecik przed godziną i jeszcze nikt nic nie wysłał 😉 A tak na poważnie to jedyny kruczek to ważność tych pakietów dodatkowych, są ważne nie 30 dni leczy tyle, ile pakiet darmowy. Jeśli np. wykupimy pakiet nolimit za 19 zł 5 dni przed końcem ważności pakietu darmowego, będzie on ważny tylko 5 dni właśnie. Zwróciłbym na to uwagę wszystkim bo to dość ważny niuans. Reszta ok

    Dla idiotów internet tylko do odczytu!

    #6738
    MordorMordor
    Participant
    • Zapoczątkował 0
    • Odpowiedział 51

    Wynalazłem w szufladzie jedną ze swoich kart VM, doładowałem za 5 zł i włączyłem pakiecik. Po wpisaniu kodu *222*000# wyskakuje informacja o zgodzie na te informacje handlowe, trzeba potwierdzić. Pod *222# widzę zawartość pakietu, to jest 30 minut, 30 SMS, 300 MB i informację o braku darmowych minut wewnątrz sieci. Pakiet ważny do 13.11

    Sieci: Virgin Mobile (#FREEMIUM), Fakt Mobile

    #6786
    MordorMordor
    Participant
    • Zapoczątkował 0
    • Odpowiedział 51

    Witam,

    chciałbym podzielić się opinią na temat pakietu #freemium w VM. Wszystko działa jak należy, oto kilka rzeczy, które zauważyłem:

    • nie ma żadnego nachalnego spamu. Od dnia aktywacji (chyba 15.10) dostałem dosłownie 2 SMS-y (oba od VM), reklamujące pakiety dodatkowe #półdarmo
    • naliczanie rozmów jest sekundowe, choć kod *222# pokazuje liczbę minut w zaokrągleniu do pełnych minut
    • często nie działa kod na sprawdzanie stanu pakietu (*222#), komunikat o błędzie

    Nie sądzę, aby ewentualne zachęcanie do wykupowania dodatkowych płatnych pakietów odbywało się telefoniczne. Byłoby to wg mnie nierentowne chyba, że dzwoniłby jakiś automat. Obecnie wygląda na to, że będzie góra 1 SMS tygodniowo. To wg mnie niewiele w zamian za 30min/30sms/300mb co miesiąc za darmo 🙂

    • Ta odpowiedź została zmodyfikowana 4 years, 1 month temu przez MordorMordor.

    Sieci: Virgin Mobile (#FREEMIUM), Fakt Mobile

    #6806
    adek124
    Participant
    • Zapoczątkował 0
    • Odpowiedział 3

    Nie jest tak różowo jak wygląda w ofercie (internet, minuty i esemesy), bo internet ma ograniczenie, dość istotne: nie działają apki voipa. 🙁

    #6815
    XxXXxX
    Participant
    • Zapoczątkował 10
    • Odpowiedział 93

    Nie jest tak różowo jak wygląda w ofercie (internet, minuty i esemesy), bo internet ma ograniczenie, dość istotne: nie działają apki voipa. 🙁

    Co?! Ale to tak ogólnie jest w VM czy tylko w przypadku pakietu freemium?

    Dla idiotów internet tylko do odczytu!

    #6816
    adek124
    Participant
    • Zapoczątkował 0
    • Odpowiedział 3

    W normalnym Virgin działa o ile zdążyłem zauważyć. Ale ja zwykle korzystałem z tego darmowego pakietu po doładowaniu więc skoro teraz nie działa ta darmocha na voipie to po prostu wetknąłem jako drugą kartę Lyce i tam faktycznie bardzo tanie pakiety internetowe na 30 dni, więc sobie głowy nie zawracam Virginem w  tej materii, tylko do rozmów go trzymam pilnując taryfy 2012. 🙂 Na Lyce voip działa aż miło. W sumie to połączenie wychodzi bardzo tanio jak na moje potrzeby, i działa zadowalająco.

    #6817
    XxXXxX
    Participant
    • Zapoczątkował 10
    • Odpowiedział 93

    Niestety nie mam czasu zajrzeć do regulaminu ale według mnie to jeśli są ewentualne ograniczenia tylko w tej konkretnej ofercie, powinno to się w nim znajdować

    Dla idiotów internet tylko do odczytu!

Przeglądajasz 15 wpisów - od 1 do 15 (z 53)
  • Musisz być zalogowany aby odpowiedzieć na ten temat.