Virgin Mobile Polska
Główna › Forum telekomunikacyjne › Sieci MVNO › Virgin Mobile Polska
Korzystając z forum akceptujesz REGULAMIN. Prosimy również o przestrzeganie zasad dobrego wychowania.
- This topic has 52 odpowiedzi, 14 głosów, and was last updated 9 years, 3 months temu by
Pershing.
- AutorWpisy
U mnie chyba 1 dzień był :]
U mnie chyba 1 dzień był :]
Podobno właśnie niektórzy kilkanaście godzin się cieszyli 🙂
Dla idiotów internet tylko do odczytu!
A nie było w regulaminie czegoś, że ważność ustawia się zgodnie z ważnością jakiegoś pakietu? Dobrze kojarzę?
Regulamin jest tu drugorzędny. To, że napisali coś w regulaminie nie uprawnia do cyrku, w którym mamy promocję na parę godzin 🙂
Promocja w dechę. Jestem ciekawy czy tak ją skonstruowali czy coś się popsuło, ma to np. związek z niedziałaniem kodów
Sieci: Virgin Mobile (#FREEMIUM), Fakt Mobile
Chyba większym zmartwieniem dla nich jest awaria trwająca od kilku dni niż to że ludziom powsiąkały pakiety po dniu, czy dwóch 😀 Ja facebooku ludzie piszą że nie mogą aktywować pakietów albo doładować konta, niektórzy wogóle nie dostali 1 GB 🙂
Mnie akurat problem braku możliwości aktywacji pakietów nie dotyczy, pakiet freemium mi się odnowił ale jak czytam na facebooku VM to chyba faktycznie mają duży problem. Przecież oferta jest dzisiaj tak skonstruowana że zdecydowana większość klientów jedzie na pakietach bo w standardzie jest tam drogo. A niektórzy nie mogą zasilić konta czy też czekają dniami na właczenie pakietu
Sieci: Virgin Mobile (#FREEMIUM), Fakt Mobile
I te wszystkie problemy dotyczą chyba tylko Virgin. Trudno jest je zrzucić na Play, gdyż na profilu facebookowym Mobile Vikings cisza i spokój, nikt na nic się nie skarży. W Virgin coś się rozwaliło i to porządnie. Właśnie złożyłem wniosek o przeniesienie do Vikingów, Virgin mam dość. 3 dni bez możliwości dzwonienia to za dużo.
- AutorWpisy