Virgin Mobile Polska

Główna Forum telekomunikacyjne Sieci MVNO Virgin Mobile Polska

Korzystając z forum akceptujesz REGULAMIN. Prosimy również o przestrzeganie zasad dobrego wychowania.

Przeglądajasz 8 wpisów - od 46 do 53 (z 53)
  • Autor
    Wpisy
  • #7340
    GallusGallus
    Participant
    • Zapoczątkował 0
    • Odpowiedział 4

    U mnie chyba 1 dzień był :]

    #7354
    XxXXxX
    Participant
    • Zapoczątkował 10
    • Odpowiedział 93

    U mnie chyba 1 dzień był :]

    Podobno właśnie niektórzy kilkanaście godzin się cieszyli 🙂

    Dla idiotów internet tylko do odczytu!

    #7355
    SzopenSzopen
    Participant
    • Zapoczątkował 3
    • Odpowiedział 52

    A nie było w regulaminie czegoś, że ważność ustawia się zgodnie z ważnością jakiegoś pakietu? Dobrze kojarzę?

    #7356
    GallusGallus
    Participant
    • Zapoczątkował 0
    • Odpowiedział 4

    Regulamin jest tu drugorzędny. To, że napisali coś w regulaminie nie uprawnia do cyrku, w którym mamy promocję na parę godzin 🙂

    #7359
    MordorMordor
    Participant
    • Zapoczątkował 0
    • Odpowiedział 51

    Promocja w dechę. Jestem ciekawy czy tak ją skonstruowali czy coś się popsuło, ma to np. związek z niedziałaniem kodów

    Sieci: Virgin Mobile (#FREEMIUM), Fakt Mobile

    #7369
    GallusGallus
    Participant
    • Zapoczątkował 0
    • Odpowiedział 4

    Chyba większym zmartwieniem dla nich jest awaria trwająca od kilku dni niż to że ludziom powsiąkały pakiety po dniu, czy dwóch 😀 Ja facebooku ludzie piszą że nie mogą aktywować pakietów albo doładować konta, niektórzy wogóle nie dostali 1 GB 🙂

    #7374
    MordorMordor
    Participant
    • Zapoczątkował 0
    • Odpowiedział 51

    Mnie akurat problem braku możliwości aktywacji pakietów nie dotyczy, pakiet freemium mi się odnowił ale jak czytam na facebooku VM to chyba faktycznie mają duży problem. Przecież oferta jest dzisiaj tak skonstruowana że zdecydowana większość klientów jedzie na pakietach bo w standardzie jest tam drogo. A niektórzy nie mogą zasilić konta czy też czekają dniami na właczenie pakietu

    Sieci: Virgin Mobile (#FREEMIUM), Fakt Mobile

    #7375
    Pershing
    Participant
    • Zapoczątkował 1
    • Odpowiedział 4

    I te wszystkie problemy dotyczą chyba tylko Virgin. Trudno jest je zrzucić na Play, gdyż na profilu facebookowym Mobile Vikings cisza i spokój, nikt na nic się nie skarży. W Virgin coś się rozwaliło i to porządnie. Właśnie złożyłem wniosek o przeniesienie do Vikingów, Virgin mam dość. 3 dni bez możliwości dzwonienia to za dużo.

Przeglądajasz 8 wpisów - od 46 do 53 (z 53)
  • Musisz być zalogowany aby odpowiedzieć na ten temat.