JacekK

Odpowiedzi forum utworzone

Przeglądajasz 15 wpisów - od 1 do 15 (z 250)
  • Autor
    Wpisy
  • w odpowiedzi na: Lycamobile #15105
    JacekKJacekK
    Keymaster
    • Zapoczątkował 17
    • Odpowiedział 250

    Witam wykupilem pakiet internetu 1GB za 10 € pobralo mi pieniadze a pakietu jak nie bylo tak niema co mam zrobic zeby zwrocili pieniadze albo wlaczyli pakiet. Za pomoc z góry dzięki

    Witam,

    nie jestem w stanie stwierdzić póki co, czy pakiet po prostu się nie aktywował, czy może jest kłopot wyłącznie z działaniem internetu (transmisją danych). Bardzo proszę o więcej informacji. Czy środki za pakiet zostały pobrane z konta?

    e-mail: jacek[at]mvno-gsm.pl
    ------------------------------------------------------------------------------------------

    ------------------------------------------------------------------------------------------
    Szanuj Admina swego, bo Moda masz gorszego...

    w odpowiedzi na: Lycamobile #15104
    JacekKJacekK
    Keymaster
    • Zapoczątkował 17
    • Odpowiedział 250

    Witam mam pytanie odnośnie pakietu czy jesli nie bede podiadac srodkow na koncie pakiet sam sie wylaczy i po zaladowaniu ponownie nie odnowi czy musze go wylaczyc jakims kodem ? Pozdrawiam

    Witam,

    jeśli pakiet nie odnowi się z powodu braku środków na koncie, po zasileniu konta należy go ponownie aktywować.

    e-mail: jacek[at]mvno-gsm.pl
    ------------------------------------------------------------------------------------------

    ------------------------------------------------------------------------------------------
    Szanuj Admina swego, bo Moda masz gorszego...

    w odpowiedzi na: Lycamobile #15095
    JacekKJacekK
    Keymaster
    • Zapoczątkował 17
    • Odpowiedział 250

    Witam,

    niestety Lycamobile nie oferuje możliwości wysyłki SMS PREMIUM

    e-mail: jacek[at]mvno-gsm.pl
    ------------------------------------------------------------------------------------------

    ------------------------------------------------------------------------------------------
    Szanuj Admina swego, bo Moda masz gorszego...

    w odpowiedzi na: Lycamobile #14870
    JacekKJacekK
    Keymaster
    • Zapoczątkował 17
    • Odpowiedział 250

    Witam,

    najprościej zadzwonić na BOK, żeby konsultant sprawdził, czy w systemie wszystko jest w porządku. Mam za mało informacji, żeby nawet podejrzewać przyczynę, bo ich może być wiele – od awarii po zwykłe uszkodzenie karty SIM.

    Czy karta loguje się do sieci? Czy problem wystąpił dopiero w Niemczech?

    e-mail: jacek[at]mvno-gsm.pl
    ------------------------------------------------------------------------------------------

    ------------------------------------------------------------------------------------------
    Szanuj Admina swego, bo Moda masz gorszego...

    w odpowiedzi na: Lycamobile #14851
    JacekKJacekK
    Keymaster
    • Zapoczątkował 17
    • Odpowiedział 250

    Ja natomiast nie mogę zadzwonić do męża do Szwajcarii (komunikat abonent niedostępny)

    Jeśli numer na pewno wybierany jest prawidłowo, pozostaje wyłącznie kontakt z BOK niestety.

    e-mail: jacek[at]mvno-gsm.pl
    ------------------------------------------------------------------------------------------

    ------------------------------------------------------------------------------------------
    Szanuj Admina swego, bo Moda masz gorszego...

    w odpowiedzi na: Pakiety Lycamobile DE (kody USSD na aktywację) #14850
    JacekKJacekK
    Keymaster
    • Zapoczątkował 17
    • Odpowiedział 250

    Jak sprawdźic internet ?

    *136#

    dlaczego mi nie dziala Lyca gdy jestem w Polsce

    Co znaczy “Nie działa”? Nie działają niektóre usługi, jak np. internet, czy karta w ogóle nie loguje się do sieci? Jeśli to drugie – trzeba skontaktować się z BOK.

    e-mail: jacek[at]mvno-gsm.pl
    ------------------------------------------------------------------------------------------

    ------------------------------------------------------------------------------------------
    Szanuj Admina swego, bo Moda masz gorszego...

    w odpowiedzi na: Pakiety Lycamobile NL (kody USSD na aktywację) #14849
    JacekKJacekK
    Keymaster
    • Zapoczątkował 17
    • Odpowiedział 250

    Trzeba to jakos skonfigurowac czy jak?

    Tak, trzeba skonfigurować punkt dostępu:

    https://www.lycamobile.nl/po/mobilewebsettings

    Jak włączyć auto odnawianie pakietu? Dotyczy super bundle holand

    Wszystkie pakiety odnawiają się automatycznie, nie trzeba nic włączać. Wyłączenie auto-odnawiania się pakietu to kod *190#/

    Mam problem posiadam pakiet Saver Plan i nie mogę kupić pakietu na internet za 15 euro wyskakuje błąd 29

    Czy dotyczy to sieci Lycamobile Holandia?

    e-mail: jacek[at]mvno-gsm.pl
    ------------------------------------------------------------------------------------------

    ------------------------------------------------------------------------------------------
    Szanuj Admina swego, bo Moda masz gorszego...

    w odpowiedzi na: Lycamobile – omijanie blokady tetheringu :) #14848
    JacekKJacekK
    Keymaster
    • Zapoczątkował 17
    • Odpowiedział 250

    jak z lyca mobile w niemczech korzystać z Internetu w telefonie na dwie karty.

    Witam,

    nie wiem dokładnie co ma Pan na myśli. Aby korzystać z internetu w aparacie z dwiema kartami SIM trzeba wszystko odpowiednio zdefiniować z ustawieniach urządzenia (kartę główną do połączeń i SMS/MMS oraz kartę do internetu mobilnego).

    Pozdrawiam!

    e-mail: jacek[at]mvno-gsm.pl
    ------------------------------------------------------------------------------------------

    ------------------------------------------------------------------------------------------
    Szanuj Admina swego, bo Moda masz gorszego...

    w odpowiedzi na: Lycamobile #14560
    JacekKJacekK
    Keymaster
    • Zapoczątkował 17
    • Odpowiedział 250

    Dzień dobry,

    proszę powiedzieć, czy karta loguje się do sieci? Czy usługi przychodzące (rozmowy, SMS-y) działają?

    e-mail: jacek[at]mvno-gsm.pl
    ------------------------------------------------------------------------------------------

    ------------------------------------------------------------------------------------------
    Szanuj Admina swego, bo Moda masz gorszego...

    w odpowiedzi na: Lycamobile #14495
    JacekKJacekK
    Keymaster
    • Zapoczątkował 17
    • Odpowiedział 250

    Który pakiet usiłujesz włączyć?

    e-mail: jacek[at]mvno-gsm.pl
    ------------------------------------------------------------------------------------------

    ------------------------------------------------------------------------------------------
    Szanuj Admina swego, bo Moda masz gorszego...

    w odpowiedzi na: Pakiety Lycamobile NL (kody USSD na aktywację) #14494
    JacekKJacekK
    Keymaster
    • Zapoczątkował 17
    • Odpowiedział 250

    Witam,

    nie da się zrezygnować z pakietu w czasie rzeczywistym, można jedynie zrezygnować z auto-odnawiania się pakietu.

    e-mail: jacek[at]mvno-gsm.pl
    ------------------------------------------------------------------------------------------

    ------------------------------------------------------------------------------------------
    Szanuj Admina swego, bo Moda masz gorszego...

    w odpowiedzi na: Lycamobile #14380
    JacekKJacekK
    Keymaster
    • Zapoczątkował 17
    • Odpowiedział 250

    Dziękuję.

    Jeśli pakiet nie został wykorzystany, to proszę jeszcze upewnić się, czy w urządzeniu nie są pozaznaczane opcje blokujące roaming międzynarodowy. Proszę też spróbować wybrać numer z kierunkowym do danego kraju (np. do Polski jest to +48). Jeśli to nie pomoże, zostaje tylko kontakt z Obsługą Klienta Lycamobile Polska.

    e-mail: jacek[at]mvno-gsm.pl
    ------------------------------------------------------------------------------------------

    ------------------------------------------------------------------------------------------
    Szanuj Admina swego, bo Moda masz gorszego...

    w odpowiedzi na: Lycamobile #14369
    JacekKJacekK
    Keymaster
    • Zapoczątkował 17
    • Odpowiedział 250

    Karta którego kraju?

    e-mail: jacek[at]mvno-gsm.pl
    ------------------------------------------------------------------------------------------

    ------------------------------------------------------------------------------------------
    Szanuj Admina swego, bo Moda masz gorszego...

    w odpowiedzi na: Lycamobile #14179
    JacekKJacekK
    Keymaster
    • Zapoczątkował 17
    • Odpowiedział 250

    Witam,

    z tego co pamiętam, naliczanie jest minutowe.

    e-mail: jacek[at]mvno-gsm.pl
    ------------------------------------------------------------------------------------------

    ------------------------------------------------------------------------------------------
    Szanuj Admina swego, bo Moda masz gorszego...

    w odpowiedzi na: Lycamobile #13818
    JacekKJacekK
    Keymaster
    • Zapoczątkował 17
    • Odpowiedział 250

    Muszę sprawdzić. Nie ma tam po dłuższym czasie słuchania komunikatów opcji przejścia do wersji angielskiej?

     

    Może to pomoże:

    https://www.wykop.pl/wpis/14839641/jak-w-lycamobile-zmienic-jezyk-karty-sim-321-nie-d/#comment-129935567

    , ale zastrzegam, że nie niestety testowałem tej opcji.

    e-mail: jacek[at]mvno-gsm.pl
    ------------------------------------------------------------------------------------------

    ------------------------------------------------------------------------------------------
    Szanuj Admina swego, bo Moda masz gorszego...

Przeglądajasz 15 wpisów - od 1 do 15 (z 250)