Mordor

Odpowiedzi forum utworzone

Przeglądajasz 15 wpisów - od 1 do 15 (z 51)
  • Autor
    Wpisy
  • w odpowiedzi na: TELMOBILE – nowy MVNO #8658
    MordorMordor
    Participant
    • Zapoczątkował 0
    • Odpowiedział 51

    Ciekawe czy mieli chociaż jednego klienta

    Sieci: Virgin Mobile (#FREEMIUM), Fakt Mobile

    w odpowiedzi na: Promocje – darmowe startery operatorów komórkowych #7761
    MordorMordor
    Participant
    • Zapoczątkował 0
    • Odpowiedział 51

    Darmowe startery Mobile Vikings Polska:

    https://mobilevikings.pl/pl/registration/price_plan_mgm/

    Sieci: Virgin Mobile (#FREEMIUM), Fakt Mobile

    w odpowiedzi na: KLUCZ Mobile #7445
    MordorMordor
    Participant
    • Zapoczątkował 0
    • Odpowiedział 51

    @miguelito

    Ale czy naprawdę tyle piszesz SMS? 9 zł to cennikowo 100 SMS. Wysyłasz więcej?

    Sieci: Virgin Mobile (#FREEMIUM), Fakt Mobile

    MordorMordor
    Participant
    • Zapoczątkował 0
    • Odpowiedział 51

    @cyanoone

    Nieźle 😉

    Sieci: Virgin Mobile (#FREEMIUM), Fakt Mobile

    w odpowiedzi na: KLUCZ Mobile #7442
    MordorMordor
    Participant
    • Zapoczątkował 0
    • Odpowiedział 51

    To jest właśnie wada większości MVNO. Trzeba czekać do jutra. Całe szczęście, że nie mają abonamentu

    Sieci: Virgin Mobile (#FREEMIUM), Fakt Mobile

    MordorMordor
    Participant
    • Zapoczątkował 0
    • Odpowiedział 51

    Tu masz jeszcze aktualną ofertę Lycamobile

    Warta rozważenia zwłaszcza jeśli kiedyś zechciałbyś podzwonić za granicę

    Sieci: Virgin Mobile (#FREEMIUM), Fakt Mobile

    MordorMordor
    Participant
    • Zapoczątkował 0
    • Odpowiedział 51

    Trochę za mało informacji. Czy SMS-ów nie potrzebujesz? Nie będziesz ich wcale wysyłał? Czy chcesz to mieć w jednym pakiecie czy może dopuszczasz możliwość własnego komponowania? Czy na stacjonarne dzwonisz dużo?

    Sieci: Virgin Mobile (#FREEMIUM), Fakt Mobile

    w odpowiedzi na: Virgin Mobile Polska #7374
    MordorMordor
    Participant
    • Zapoczątkował 0
    • Odpowiedział 51

    Mnie akurat problem braku możliwości aktywacji pakietów nie dotyczy, pakiet freemium mi się odnowił ale jak czytam na facebooku VM to chyba faktycznie mają duży problem. Przecież oferta jest dzisiaj tak skonstruowana że zdecydowana większość klientów jedzie na pakietach bo w standardzie jest tam drogo. A niektórzy nie mogą zasilić konta czy też czekają dniami na właczenie pakietu

    Sieci: Virgin Mobile (#FREEMIUM), Fakt Mobile

    w odpowiedzi na: Virgin Mobile Polska #7359
    MordorMordor
    Participant
    • Zapoczątkował 0
    • Odpowiedział 51

    Promocja w dechę. Jestem ciekawy czy tak ją skonstruowali czy coś się popsuło, ma to np. związek z niedziałaniem kodów

    Sieci: Virgin Mobile (#FREEMIUM), Fakt Mobile

    w odpowiedzi na: Virgin Mobile Polska #7339
    MordorMordor
    Participant
    • Zapoczątkował 0
    • Odpowiedział 51

    Czy poza mną dostał ktoś promocyjny walentynkowy 1 gb od VM? Ile czasu mieliście ten pakiet? Ma mógłbym przysiąc, że ja go miałem max 2 dni. A w SMSie, który poinformował mnie o aktywacji podany był dużo dłuższy termin ważności, niestety nie pamiętam jaki, bo skasowałem wiadomość. O wyłączeniu pakietu nie poinformowali a ponadto przez długi czas nie działał kod *222# i nie mogłem sprawdzić stanu pakietu. Dzisiaj patrzę a tak kilkadziesiąt MB. W w 3 dni zużyłem góra 200 MB.

    Sieci: Virgin Mobile (#FREEMIUM), Fakt Mobile

    w odpowiedzi na: Virgin Mobile Polska #7257
    MordorMordor
    Participant
    • Zapoczątkował 0
    • Odpowiedział 51

    Sprawdzał ktoś w innych sieciach działających na Play, jak vikingi czy izzi jak u nich?

    Sieci: Virgin Mobile (#FREEMIUM), Fakt Mobile

    w odpowiedzi na: Virgin Mobile Polska #7248
    MordorMordor
    Participant
    • Zapoczątkował 0
    • Odpowiedział 51

    Mi też wpuszcza ale ja mam teraz tylko przniesiony

    Sieci: Virgin Mobile (#FREEMIUM), Fakt Mobile

    w odpowiedzi na: Premium Mobile – nowy MVNO dla biznesu #7246
    MordorMordor
    Participant
    • Zapoczątkował 0
    • Odpowiedział 51

    Jest już i opis oferty

    Nie siedzę w ofertach dla biznesu ale chyba sama oferta nie jest zła. Czy jednak ma szansę z wielką czwórką? Ci mają salony, ludzi jeżdżących po firmach, którzy mogą zaoferować więcej niż normalnie. Nawet te kilka salonów sprzedaży o których mowa na stronie głównej może okazać się za mało. Firmom zwyczajnie nie chce się bawić w przenoszenie numeru, oferta musiałaby być naprawdę dużo, dużo tańsza

    Sieci: Virgin Mobile (#FREEMIUM), Fakt Mobile

    w odpowiedzi na: Virgin Mobile Polska #7209
    MordorMordor
    Participant
    • Zapoczątkował 0
    • Odpowiedział 51

    Nie wiem czy wszyscy wiedzą, ale karty Virgin są wpuszczane przynajmniej tymczasowo do Plusa 😉

    Numer przeniesiony, czy macierzysty?

    Sieci: Virgin Mobile (#FREEMIUM), Fakt Mobile

    w odpowiedzi na: Jaką masz prędkość łącza internetowego? #7204
    MordorMordor
    Participant
    • Zapoczątkował 0
    • Odpowiedział 51

    Ale chodzi o maksymalną prędkość w Mb/s chyba 🙂

    • Ta odpowiedź została zmodyfikowana 3 years, 9 months temu przez Mordor Mordor.

    Sieci: Virgin Mobile (#FREEMIUM), Fakt Mobile

Przeglądajasz 15 wpisów - od 1 do 15 (z 51)