Mordor

Odpowiedzi forum utworzone

Przeglądajasz 15 wpisów - od 16 do 30 (z 51)
  • Autor
    Wpisy
  • w odpowiedzi na: KLUCZ Mobile #7109
    MordorMordor
    Participant
    • Zapoczątkował 0
    • Odpowiedział 51

    Jeśli zostawiliby obecne rzeczy bez zmian to w sumie bez znaczenia. W sumie kształtu oferty no-limit jestem nawet ciekawy. Pewnie byłaby najbardziej podobna do lajt właśnie. Jednak swój powyższy post podtrzymuję również.

    Sieci: Virgin Mobile (#FREEMIUM), Fakt Mobile

    w odpowiedzi na: KLUCZ Mobile #7094
    MordorMordor
    Participant
    • Zapoczątkował 0
    • Odpowiedział 51

    Nie wiem czy to dobrze że chcą pójść w nolimity. Przecież dzisiaj takich ofert jest od cholery, mają je prawie wszyscy. Zaletą Klucza jest prosta taryfa bez żadnych odnawiających się pakietów, za które trzeba płacić z góry a potem stresować się, żeby dzwonić bo skoro już zapłaciliśmy… Klucz i tak nie ma szans konkurować nolimitem choćby z WM.

    Sieci: Virgin Mobile (#FREEMIUM), Fakt Mobile

    w odpowiedzi na: Virgin Mobile Polska #6994
    MordorMordor
    Participant
    • Zapoczątkował 0
    • Odpowiedział 51

    A dawno włączyłeś ten darmowy pakiet? Bo mi przyszły 2-3 (dokładnie nie pamiętam) tylko dotyczące tego że upływa termin ważności pakietu oraz tego że został odnowiony. Może po prostu zostałem wyróżniony przez sieć 🙂

    Sieci: Virgin Mobile (#FREEMIUM), Fakt Mobile

    w odpowiedzi na: Virgin Mobile Polska #6988
    MordorMordor
    Participant
    • Zapoczątkował 0
    • Odpowiedział 51

    Aktywowałem #freemium kilka dni po pojawieniu się tej oferty. Od tej pory dostałem 4 sms-y z reklamami pakietów. A co do różnych ośrodków badawczych, dzwonili już na ten numer zanim był w Virgin – głównie w sprawie ubezpieczeń. Wątpię aby to była cena za #freemium, bardziej jest to cena za bycie w Play’u :) .

    Cztery? A reklam pakietu 1 GB za 2 złocisze nie dostawałeś? A smsów że jutro wygaśnie/wygasł/wznowił się pakiet też nie? ;p

    • Ta odpowiedź została zmodyfikowana 4 years temu przez JacekKJacekK. Powód: Zmniejszono emotikonkę w cytacie

    Sieci: Virgin Mobile (#FREEMIUM), Fakt Mobile

    w odpowiedzi na: Virgin Mobile Polska #6936
    MordorMordor
    Participant
    • Zapoczątkował 0
    • Odpowiedział 51

    Z przykrością muszę stwierdzić, że VM użytkownikom pakietu freemium wysyła coraz więcej SMS-ów. Są to wiadomości oczywiście od operatora, nie firm zewnętrznych i nie są to jakieś idiotyczne konkursy, jednak jest tego sporo. Poza namawianiem do skorzystania z pakietów dodatkowych promują dodatkowo pakiet 1 GB za 2 zł. W ciągu ostatnich 2 dni dostałem już chyba 3 SMS-y promujące pakiety dodatkowe a dodając do tego SMS-y o kończeniu się pakietu i potem o aktywacji kolejnego, trochę się uzbierało.

    • Ta odpowiedź została zmodyfikowana 4 years temu przez MordorMordor.

    Sieci: Virgin Mobile (#FREEMIUM), Fakt Mobile

    MordorMordor
    Participant
    • Zapoczątkował 0
    • Odpowiedział 51

    No to ja zdecydowanie poleciłbym Fakt Mobile. Wyjdzie najtaniej. Priorytety zasięgu powinieneś załatwić z BOK co powinno się udać.

    Sieci: Virgin Mobile (#FREEMIUM), Fakt Mobile

    MordorMordor
    Participant
    • Zapoczątkował 0
    • Odpowiedział 51

    Każda z wymienionych przez Ciebie będzie na swój sposób dobra. Pomyśl jeszcze nad Virgin Mobile i pakiecie #FREEMIUM gdzie co miesiąc za darmo jest 30 minut, 30 SMS i 300 MB. Wtedy wystarczy jedno doładowanie za 5 zł na chyba rok. Tylko mniej więcej raz w tygodniu przychodzi jakiś SMS reklamujący pakiety dodatkowe, ale nic nie włączają samoczynnie

    Sieci: Virgin Mobile (#FREEMIUM), Fakt Mobile

    w odpowiedzi na: Kolekcjonowanie ramek/kart SIM #6889
    MordorMordor
    Participant
    • Zapoczątkował 0
    • Odpowiedział 51

    @gmiazreclian

    3w1? Dobrze widzę? No no, w ubiegłym roku do przeniesienia wysyłali jeszcze z logo z czasów ojca dyrektora, nawet bez micro 🙂

    Sieci: Virgin Mobile (#FREEMIUM), Fakt Mobile

    w odpowiedzi na: Virgin Mobile Polska #6887
    MordorMordor
    Participant
    • Zapoczątkował 0
    • Odpowiedział 51

    Witam, chciałbym zapytać, czy pakiet promocyjny 1 GB internetu za 2 złote również wpisuje się w ważność pakietu freemium?

    Tak, to normalny pakiet freemium, teraz przeceniony. Trzeba więc pilnować tego, kiedy włączamy

    • Ta odpowiedź została zmodyfikowana 4 years, 1 month temu przez MordorMordor.

    Sieci: Virgin Mobile (#FREEMIUM), Fakt Mobile

    w odpowiedzi na: Haczyki, kruczki i drobne druczki w ofertach/umowach #6848
    MordorMordor
    Participant
    • Zapoczątkował 0
    • Odpowiedział 51

    Dobry wątek 😉

    Ja chciałbym zacząć od Virgin Mobile i ofercie FREEMIUM. Nie wszyscy z pewnością wiedzą że gdy kupujemy pakiet dodatkowy (PÓŁDARMO) to jego ważność wpisuje się w ważność darmowego pakietu freemium (30 minut + 30 sms + 300 MB). Oznacza to że jeśli 1 listopada odnowił się nam pakiet bezpłatny a powiedzmy 28 listopada zabraknie nam sms-ów i dokupimy dodatkowy pakiet, będzie on ważny tylko przez kilkadziesiąt godzin. Można się mocno zdziwić 🙂 Dlatego też trzeba uważać a zwłaszcza informować o tym innych użytkowników

    Sieci: Virgin Mobile (#FREEMIUM), Fakt Mobile

    w odpowiedzi na: Virgin Mobile Polska #6836
    MordorMordor
    Participant
    • Zapoczątkował 0
    • Odpowiedział 51

    VM rozsyła SMSy reklamujące promocyjny pakiet 1 GB za 2 zł

    Sieci: Virgin Mobile (#FREEMIUM), Fakt Mobile

    w odpowiedzi na: Virgin Mobile Polska #6821
    MordorMordor
    Participant
    • Zapoczątkował 0
    • Odpowiedział 51

    A ja zamówiłem wczoraj dwie kolejne karty, dla rodzinki 🙂 Zastanawiam się jeszcze nad dziadkami, którzy dzwonią naprawdę okazyjnie, wszystko więc wskazywałoby na to że mieliby komórki po koszcie 5 zł/rok 🙂 Mam nadzieję że ta oferta utrzyma się jak najdłużej

    Sieci: Virgin Mobile (#FREEMIUM), Fakt Mobile

    w odpowiedzi na: Virgin Mobile Polska #6786
    MordorMordor
    Participant
    • Zapoczątkował 0
    • Odpowiedział 51

    Witam,

    chciałbym podzielić się opinią na temat pakietu #freemium w VM. Wszystko działa jak należy, oto kilka rzeczy, które zauważyłem:

    • nie ma żadnego nachalnego spamu. Od dnia aktywacji (chyba 15.10) dostałem dosłownie 2 SMS-y (oba od VM), reklamujące pakiety dodatkowe #półdarmo
    • naliczanie rozmów jest sekundowe, choć kod *222# pokazuje liczbę minut w zaokrągleniu do pełnych minut
    • często nie działa kod na sprawdzanie stanu pakietu (*222#), komunikat o błędzie

    Nie sądzę, aby ewentualne zachęcanie do wykupowania dodatkowych płatnych pakietów odbywało się telefoniczne. Byłoby to wg mnie nierentowne chyba, że dzwoniłby jakiś automat. Obecnie wygląda na to, że będzie góra 1 SMS tygodniowo. To wg mnie niewiele w zamian za 30min/30sms/300mb co miesiąc za darmo 🙂

    • Ta odpowiedź została zmodyfikowana 4 years, 1 month temu przez MordorMordor.

    Sieci: Virgin Mobile (#FREEMIUM), Fakt Mobile

    w odpowiedzi na: Vectone Mobile Polska – ostatnie wrażenia #6757
    MordorMordor
    Participant
    • Zapoczątkował 0
    • Odpowiedział 51

    Chyba nikt nie nabrałby się już na ten numer. Mam nadzieję że znikną definitywnie

    Sieci: Virgin Mobile (#FREEMIUM), Fakt Mobile

    w odpowiedzi na: Virgin Mobile Polska #6738
    MordorMordor
    Participant
    • Zapoczątkował 0
    • Odpowiedział 51

    Wynalazłem w szufladzie jedną ze swoich kart VM, doładowałem za 5 zł i włączyłem pakiecik. Po wpisaniu kodu *222*000# wyskakuje informacja o zgodzie na te informacje handlowe, trzeba potwierdzić. Pod *222# widzę zawartość pakietu, to jest 30 minut, 30 SMS, 300 MB i informację o braku darmowych minut wewnątrz sieci. Pakiet ważny do 13.11

    Sieci: Virgin Mobile (#FREEMIUM), Fakt Mobile

Przeglądajasz 15 wpisów - od 16 do 30 (z 51)