Mordor

Odpowiedzi forum utworzone

Przeglądajasz 15 wpisów - od 31 do 45 (z 51)
  • Autor
    Wpisy
  • w odpowiedzi na: Vectone Mobile Polska – pierwsze wrażenia #6733
    MordorMordor
    Participant
    • Zapoczątkował 0
    • Odpowiedział 51

    Tylko strony www działają raczej niezależnie od systemu 🙂 Mi trudno to pojąć czemu nie działają też strony, to raczej wygląda na celowe działanie

    Sieci: Virgin Mobile (#FREEMIUM), Fakt Mobile

    w odpowiedzi na: Virgin Mobile Polska #6729
    MordorMordor
    Participant
    • Zapoczątkował 0
    • Odpowiedział 51

    Ten drugi link (masz pewnie na myśli forum Telepolis) wystarczy skopiować w całości i wkleić w pasek adresu przeglądarki i wtedy działa. Po prostu ucięło “pdf” . A wracając do tematu też zastanawiam się co kryje się pod tymi materiałami marketingowymi 🙂 . Jeśli to tylko od Virgin ok. Gorzej jeśli też od “partnerów” 🙂 .

    • Ta odpowiedź została zmodyfikowana 4 years, 1 month temu przez MordorMordor.
    • Ta odpowiedź została zmodyfikowana 4 years, 1 month temu przez MordorMordor.

    Sieci: Virgin Mobile (#FREEMIUM), Fakt Mobile

    w odpowiedzi na: KLUCZ Mobile #6669
    MordorMordor
    Participant
    • Zapoczątkował 0
    • Odpowiedział 51

    W Kluczu usługa Teleprzelew nie działa, prawda? A ktoś z was kupował tańsze doładowania na Alledrogo? Widzę, że można kupić sporo taniej i to powoli zaczyna mnie skłaniać do Klucza, zwłaszcza po przejściach z Vectone. Szkoda, że Klucz działa w Polsce tylko

    Sieci: Virgin Mobile (#FREEMIUM), Fakt Mobile

    w odpowiedzi na: Vectone Mobile Polska – pierwsze wrażenia #6639
    MordorMordor
    Participant
    • Zapoczątkował 0
    • Odpowiedział 51

    Vectone znowu przypomina o sobie swoim “profesjonalizmem” przez bardzo małe “p”. Od kilku godzin nigdzie nie mogę się dodzwonić. Nie działa polska strona i co najdziwniejsze znikł polski profil na Facebooku.

     

    Co mnie podkusiło wrócić i doładować nie wiem

    • Ta odpowiedź została zmodyfikowana 4 years, 2 months temu przez MordorMordor.

    Sieci: Virgin Mobile (#FREEMIUM), Fakt Mobile

    w odpowiedzi na: Lycamobile #6630
    MordorMordor
    Participant
    • Zapoczątkował 0
    • Odpowiedział 51

    Czy lycamobile ma wciąż naliczanie minutowe w pakietach? Może mi ktoś potwierdzić? Dziex

    Sieci: Virgin Mobile (#FREEMIUM), Fakt Mobile

    w odpowiedzi na: lajt mobile (White Mobile GT) #6629
    MordorMordor
    Participant
    • Zapoczątkował 0
    • Odpowiedział 51

    Z tego co pamiętam pisali że nowe startery (nowe = te z logo lajt) mają już dostęp do lte. Ale nie sprawdzałem

    Sieci: Virgin Mobile (#FREEMIUM), Fakt Mobile

    w odpowiedzi na: Vectone Mobile Polska – pierwsze wrażenia #6585
    MordorMordor
    Participant
    • Zapoczątkował 0
    • Odpowiedział 51

    To samo usłyszałem jakoś w pierwszej połowie wakacji. Potem wiem że znowu były ale jak widać problem powrócił.

    Sieci: Virgin Mobile (#FREEMIUM), Fakt Mobile

    w odpowiedzi na: Vectone Mobile Polska – pierwsze wrażenia #6583
    MordorMordor
    Participant
    • Zapoczątkował 0
    • Odpowiedział 51

    Ja też skorzystałem z ich usług. To, na czym najbardziej mi zależało, działało, a mianowicie rozmowy do UK. Nawet jakość była bardzo dobra. Zmęczyło mnie jedynie to, że telefon dziwnie się zachowywał, gdy mój odbiorca miał wyłączony telefon lub rozmawiał. Słyszałem normalny sygnał połączenia, zawsze. Poza tym strasznie ciężko o doładowania. SMSów nie testowałem, nie potrzebowałem ich. Obecnie korzystam z Lycamobile,

    Sieci: Virgin Mobile (#FREEMIUM), Fakt Mobile

    w odpowiedzi na: Vectone Mobile Polska – pierwsze wrażenia #6041
    MordorMordor
    Participant
    • Zapoczątkował 0
    • Odpowiedział 51

    Ja mam nadzieję że przestaną już psuć nas rynek i jeśli nie odejdą to zawieszą działalność i wrócą już w stanie jak należy. Niby działa ale nie wszystko i tak cały czas. Działa nie działa działa nie działa… Całe szczęście że nie muszę korzystać z ich “usług”…

    Sieci: Virgin Mobile (#FREEMIUM), Fakt Mobile

    w odpowiedzi na: Pomoc w wyborze sieci dla nastolatki #6030
    MordorMordor
    Participant
    • Zapoczątkował 0
    • Odpowiedział 51

    Najważniejsze pytanie czy potrzebne są rozmowy, wówczas dobór oferty stanie się prostszy 😉

    Sieci: Virgin Mobile (#FREEMIUM), Fakt Mobile

    w odpowiedzi na: Pomoc w wyborze sieci dla nastolatki #6014
    MordorMordor
    Participant
    • Zapoczątkował 0
    • Odpowiedział 51

    Opcja Heyah wydaje się bardzo ciekawa i godna polecenia jeśli nie zależy na rozmowach. Są tam też nielimitowane MMS-y, tego może potrzebować jeśli ma smartfona 🙂 Trzeba tylko pilnować żeby nie włączyć przypadkiem jakiejś usługi auto-odnawialnej. Jeśli zaś minuty się przydadzą to poleciłbym z czystym sumieniem Virgin

    Sieci: Virgin Mobile (#FREEMIUM), Fakt Mobile

    w odpowiedzi na: Nowy wygląd strony mvno-gsm.pl [05/07/2015] #6004
    MordorMordor
    Participant
    • Zapoczątkował 0
    • Odpowiedział 51

    Widzę że doszła animacja na stronie głównej 🙂 Szczerze to miałem o to właśnie truć a tu proszę niespodzianka. Teraz wygląda to naprawdę nieźle. Zostaje tylko ten ucięty test z lewej i mam nadzieję że uda się to naprawić.

    Pozdrawiam 🙂

    Sieci: Virgin Mobile (#FREEMIUM), Fakt Mobile

    w odpowiedzi na: Nowy wygląd strony mvno-gsm.pl [05/07/2015] #5928
    MordorMordor
    Participant
    • Zapoczątkował 0
    • Odpowiedział 51

    Łoł! Myślałem przez chwilę że pomyliłem strony 😀 BRAWO!

    Sieci: Virgin Mobile (#FREEMIUM), Fakt Mobile

    w odpowiedzi na: Vectone Mobile Polska – pierwsze wrażenia #5827
    MordorMordor
    Participant
    • Zapoczątkował 0
    • Odpowiedział 51

    A sieć nadal nie działa już 4 dzień i to we wszystkich krajach

    Sieci: Virgin Mobile (#FREEMIUM), Fakt Mobile

    w odpowiedzi na: Vectone Mobile Polska – pierwsze wrażenia #5817
    MordorMordor
    Participant
    • Zapoczątkował 0
    • Odpowiedział 51

    Vectone Mobile Wielka Brytania na Facebooku:

    Dear Valued Customer,

    Vectone Mobile would like to sincerely apologise to any of its customers who may have experienced intermittent signal problems during the past couple of days. We have been upgrading our system to ensure a better service for the future. Therefore, we are really sorry for those customers who had difficulties using our network during this time.

    All customers experiencing network problems are advised to re-configure their network settings. Even if you have <span class=”text_exposed_show”>already tried this, we recommend doing this one more time. Thereafter, if your problem remains unsolved, please get in touch with our Customer Service Team who will be happy to help. They can be contacted via email at support@vectonemobile.co.uk.</span>

    If you require information about how to configure your network settings, please click on the following link and look under ‘I have lost the signal/network coverage, what shall I do?’
    http://www.vectonemobile.co.uk/faq/vectone-services.aspx
    (If the link above does not work, please copy and paste into your browser address bar.)

    Best regards,
    Vectone Mobile Team

    Z wpisów (również na profilach w innych krajach) wynika że aktualizują system

    • Ta odpowiedź została zmodyfikowana 4 years, 5 months temu przez MordorMordor.
    • Ta odpowiedź została zmodyfikowana 4 years, 5 months temu przez MordorMordor.

    Sieci: Virgin Mobile (#FREEMIUM), Fakt Mobile

Przeglądajasz 15 wpisów - od 31 do 45 (z 51)