Graliga.pl – akcja Grupy Polsat, pierwsza kampania grywalizacyjna w Polsce o masowym zasięgu

Każdy lubi wygrywać i być częścią czegoś większego. Te dwa aspekty zostały połączone w pierwszej w Polsce, otwartej dla wszystkich użytkowników telefonów komórkowych kampanii opartej o grywalizację. Graliga.pl to nowa gra zręcznościowa Grupy Polsat, związana z rozgrywkami Ligi Mistrzów UEFA, w której do wygrania są tysiące nagród. Współtwórcą koncepcji jest TCC Retail Marketing, światowy lider w tworzeniu innowacyjnych kampanii marketingu lojalnościowego. Kampania potrwa do 17 grudnia.

Od ostatniego tygodnia września każdy może poczuć się jak prawdziwy Mistrz dzięki nowej grze zręcznościowej graliga.pl, związanej z rozgrywkami Ligi Mistrzów UEFA. Jej mechanizm opiera się o zasadę „zapamiętaj i powtórz”: użytkownik ma za zadanie odtworzyć pokazaną wcześniej sekwencję ruchów. Za udane powtórzenie otrzymuje punkt, a każda kolejna kombinacja jest coraz trudniejsza. Zagrać można raz dziennie. Na najlepszych graczy każdego dnia czekają cenne nagrody, których sponsorami są Cyfrowy Polsat i sieć Plus, takie jak m.in. bilety na mecze Ligi Mistrzów i oficjalne gadżety UEFA, sprzęty i akcesoria Samsunga, a także dostęp do pakietu IPLA Polsat Sport Premium w serwisie IPLA z meczami Ligi Mistrzów i Ligi Europy UEFA oraz promocje specjalne Grupy Cyfrowy Polsat z ofertami usług telewizyjnych, internetowych i telefonicznych, w ramach których można oglądać wszystkie mecze Ligi Mistrzów UEFA na żywo.

Pierwsza taka grywalizacja

Ostatnie dwie dekady przyniosły nowy pomysł na to jak skutecznie motywować, przyciągać i angażować ludzi – tym rozwiązaniem jest grywalizacja. Jak wynika z danych TCC, obecnie coraz więcej firm na świecie odkrywa potencjał kampanii lojalnościowych opartych na tym modelu. Dlaczego to działa?

– Grywalizacja daje nieograniczone możliwości interakcji z konsumentem – wszyscy lubimy rywalizować, ale przede wszystkim, lubimy wygrywać. To innowacyjny sposób, by zbudować wyjątkową więź z klientem w oparciu o emocjonalne doświadczenie związane z marką. Ważne jednak, aby ta zabawa była prosta, szybka i angażująca. Taka jest nowa akcja Grupy Polsat. To pierwsza w Polsce, zaprojektowana na masową skalę kampania lojalnościowa oparta na grywalizacji – mówi Bartłomiej Górzny z TCC Retail Marketing. – Opracowując koncept graliga.pl chcieliśmy oddać emocje, które towarzyszą kibicom podczas meczów jednego z największych telewizyjnych widowisk sportowych, Ligi Mistrzów UEFA. Teraz każdy może poczuć się jak Mistrz, śledzić swoją pozycję w tabeli, brać udział w rozgrywkach i każdego dnia wygrywać – dodaje ekspert.

Jak grać i odbierać nagrody?

Wystarczy wejść na stronę graliga.pl przez smartfon i zarejestrować się numerem telefonu. O wygranej zwycięzca dowie się SMS-em zawierającym link z instrukcją odbioru nagrody. Nagrody rzeczowe i specjalne oferty będzie można odebrać w punktach Cyfrowego Polsatu i sieci Plus.

Więcej informacji oraz regulamin na stronie graliga.pl

***

O TCC Retail Marketing Sp. z o.o.

TCC Retail Marketing Sp. z o.o. jest polskim oddziałem TCC Global – światowego lidera w tworzeniu kampanii marketingu lojalnościowego. Wykorzystując nowe technologie, wiedzę i badania na temat konsumenta, a także ponad 25-letnie doświadczenie, TCC oferuje kompleksowe wsparcie w zakresie opracowania koncepcji kampanii, obsługi logistycznej i operacyjnej, a także integracji i aktywacji kampanii we wszystkich kanałach komunikacji (zarówno online, jak i offline). W Polsce firma jest współtwórcą m.in. konceptu kampanii „Gangu Świeżaków” przeprowadzonej w sieci Biedronka.

Założona w 1991 roku, TCC Global dziś prowadzi działalność w 70 krajach, posiadając biura na całym świecie. Łącznie, firma współrealizowała już ponad 7000 kampanii marketingu lojalnościowego.

Źródło/Fot: TCC

Pracujemy na internecie mobilnym OTVARTA
***
Pracujemy na internecie mobilnym OTVARTA
***

Dodaj komentarz

avatar

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

  Subscribe  
Powiadom o